Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbenzo tegen angst

benzo tegen angst

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je een angststoornis hebt kun je toch naar de huisarts hiervoor?

Als ik jou was zou ik ook niet beginnen aan dit spul vanwege af en toe een presentatie. De risico's zijn nogal hoog met Benzodiazepinen.

En daarbij denk ik dat RC benzo's te potent zijn als je geen tolerantie hebt
P
ParketaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen *modknip, vragen naar verkooppunten is niet toegestaan*

Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Parketa zei:
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen via webshops (ben opgelicht, dm vooral met tips)

Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??
Klik om te vergroten...
Zoals @BenzoLiefhebber al zegt moet je hier ontzettend mee uitkijken en er niet zelf mee gaan lopen klungelen. Angst voor presenteren, zoals jij omschrijft, zijn op heel veel andere manieren te bestrijden. Praat daarover met een psycholoog of coach en oefen technieken zodat je je minder angstig hoeft te voelen.

Mocht je uiteindelijk alsnog niet het gewenste resultaat krijgen van bovenstaande, ga dan naar je huisarts en bespreek je probleem. Die kan dan eventueel iets voorschrijven, indien nodig. Zo blijft het gecontroleerd en loop je minder risico op alle negatieve zaken rondom je probemen.
P
ParketaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben al meerdere keren in behandeling geweest, zonder succes. Door de gigantische wachtrijen bij de GZ kom ik nergens doorheen en krijg ik ook geen psychiater te spreken. Mijn angststoornis belemmert mij wel enorm als ik naar bijvoorbeeld een seminar of iets dergelijks moet; ik functioneer dan gewoon niet. Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is. Buiten werk heb ik het ook niet nodig.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Parketa zei:
Ik ben al meerdere keren in behandeling geweest, zonder succes. Door de gigantische wachtrijen bij de GZ kom ik nergens doorheen en krijg ik ook geen psychiater te spreken. Mijn angststoornis belemmert mij wel enorm als ik naar bijvoorbeeld een seminar of iets dergelijks moet; ik functioneer dan gewoon niet. Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is. Buiten werk heb ik het ook niet nodig.
Klik om te vergroten...
Het probleem op de rc markt is dat er momenteel niet echt een goed middel beschikbaar is voor jouw klachten. Pyrazolam is wel geschikt, maar die pellets worden in 3mg per stuk geleverd. Veel te hoog gedoseerd. 0.5 mg - 1 mg zou volstaan, maar dan moet je gaan lopen klooien met het verkruimelen van die dingen...
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zanza zei:
in 3mg per stuk geleverd. Veel te hoog gedoseerd. 0.5 mg - 1 mg zou volstaan
Klik om te vergroten...
? gidazepam begint bij 25 mg
is het niet ondergedoseerd? 3 mg?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Parketa zei:
Hi allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte benzo om incidenteel te gebruiken tegen angstklachten. Het liefst een research chemical, omdat het mij niet lukt om xanax te bemachtigen via webshops (ben opgelicht, dm vooral met tips)

Vanwegen mijn angststoornis heb ik vooral moeite met het geven van presentaties tijdens werk. Weet iemand een goede research chemical die hierbij kan helpen??
Klik om te vergroten...

Deschloroetizolam​



halfje
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ricorieks zei:
? gidazepam begint bij 25 mg
is het niet ondergedoseerd?
Klik om te vergroten...
Gidazepam is weer wat anders. Vind ik een heel vreemde rc. Wordt hier idd ondergedoseerd aangeboden tov landen waar deze op de markt is (oa rusland). Werkingsduur is echter wel iets om rekening mee te houden.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#9
Parketa zei:
Ik ben al meerdere keren in behandeling geweest, zonder succes. Door de gigantische wachtrijen bij de GZ kom ik nergens doorheen en krijg ik ook geen psychiater te spreken. Mijn angststoornis belemmert mij wel enorm als ik naar bijvoorbeeld een seminar of iets dergelijks moet; ik functioneer dan gewoon niet. Dit is slechts incidenteel, waardoor ik denk dat het risico op verslaving beperkt is. Buiten werk heb ik het ook niet nodig.
Klik om te vergroten...
Ik ging naar mijn HA met mijn angst voor het vliegen. Kreeg zonder enkele problemen een doosje met oxasepam. Ik gebruikte het ook incidenteel en 2 jaren later heb opnieuw kunnen halen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#10
ricorieks zei:
? gidazepam begint bij 25 mg
is het niet ondergedoseerd?
Klik om te vergroten...
25 mg? 😂 Rieks en z'n goede benzo adviezen heur
Edit; ik moet geloof ik even sorry voor deze opmerking zeggen tegen Rieks.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
HappyMind zei:
25 mg? 😂 Rieks en z'n goede benzo adviezen heur
Klik om te vergroten...
Klopt wel. In rusland is dat de gebruikelijke dosis, terwijl ze hier bij vendors voor 3 mg worden geleverd.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#12
gidazepam halazepam

we hadden de discussie ooit gehad


https://drugsforum.nl/threads/gidazepam.71446/
HappyMind zei:
25 mg? 😂 Rieks en z'n goede benzo adviezen heur
Klik om te vergroten...
grote mensen praten even stil dutje doen ofzo
En je had tog goed geslapen lol !
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Parketa zei:
ben opgelicht, dm vooral met tips)
Klik om te vergroten...
Dit mag hier sowieso niet.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ricorieks zei:
pyrazolam is gidazepam halazepam

we hadden de discussie ooit gehad
Klik om te vergroten...
Ik kan niet terughalen dat pyrazolam iets met gidazepam te maken heeft. Wel dat het metaboliseert naar bromonordazepam.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Ik kan niet terughalen dat pyrazolam iets met gidazepam te maken heeft. Wel dat het metaboliseert naar bromonordazepam.
Klik om te vergroten...

maar heb zelf ervaring ermee
had 9 mg geslikt kwam niet eens in de buurt van 0.5 mg alprazolam kwa angst remmer
voelde eigenlijk als helemaal niks.
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd na mijn menng weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
mischien dat @Eve's drop het nog herinnert hij was ook zwaar tegen toen in dat topic....
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
ricorieks zei:
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
Klik om te vergroten...
Pyrazolam van 3mg ondergedoseerd? Daar ben ik het niet mee eens, was voor mij een behoorlijke lamlegger en de volgende dag ook.

Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
25 mg? 😂 Rieks en z'n goede benzo adviezen heur
Edit; ik moet geloof ik even sorry voor deze opmerking zeggen tegen Rieks.
Klik om te vergroten...
ach als ik al die sorries van jou moet optellen lol
tis al goed hoor ben vrij vergevingsgezind ,#
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#18
HappyMind zei:
Pyrazolam van 3mg ondergedoseerd? Daar ben ik het niet mee eens, was voor mij een behoorlijke lamlegger en de volgende dag ook.

Ik durf bijna niet meer te reageren op je. Wees een beetje lief, ok?
Klik om te vergroten...
pyrazolam of bromazolam 3 mg?
pyrazolam is of wordt gezegd een angst remmer geen lam legger.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#19
ricorieks zei:
pyrazolam of bromazolam 3 mg?
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde net pyrazolam
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
Ja was een en het zelfde alleen andere merk naam ....
kan het ook niet zo 1 2 3 niet terug vinden .
maar heb zelf ervaring ermee
had 9 mg geslikt kwam niet eens in de buurt van 0.5 mg alprazolam kwa angst remmer
voelde eigenlijk als helemaal niks.
meeste raports over pyrazolam zijn ook gewoon slecht te noemen. 3mg is gewoon super ondergedoseerd weer eens zo een marketing stunt na de ban van de betere rc benzo s
mischien dat @Eve's drop het nog herinnert hij was ook zwaar tegen toen in dat topic....
Klik om te vergroten...
Nee, wacht. Nu haal je wat door elkaar, riek.

Pyrazolam 3mg is overgedoseerd.
Gidazepam 3mg is ondergedoseerd.

Dit zijn twee andere middelen. Pyrazolam metaboliseert niet meer verder in het lichaam.
Gidazepam wel. Onder andere in bromonordiazepam, welke recentelijk ook op de rc markt is verschenen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."