Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam hoge dosering

Temazepam hoge dosering

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
N3K0 zei:
Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Klik om te vergroten...
Dat risico bestaat met alle verdovende middelen.
C
CotjevanotjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 dagen slapen lijkt me heel sterk
C
CotjevanotjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat zou er gebeuren als ik een hele strip temazepam neem 20 mg dus 200 mg intotaal
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
2 dagen slapen. En daarna waarschijnlijk heel erg emo en deprie enzo voor paar dagen..
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Cotjevanotje zei:
2 dagen slapen lijkt me heel sterk
Klik om te vergroten...
Oke wa minder slapen dan.....

Maar waarom zou je dat willen/doen?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cotjevanotje zei:
Wat zou er gebeuren als ik een hele strip temazepam neem 20 mg dus 200 mg intotaal
Klik om te vergroten...
Slaperigheid, verwardheid, coΓΆrdinatie problemen door verslapte spieren, slaapzucht, bloeddruk daling of ademhalingsproblemen.

Een normale dosis is 10-20 mg per dag. Jij wilt dat x 10 doen. Dus ga maar uit van de laatste 4 punten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bestaat er dan niet het risico dat je stikt in je eigen braaksel als je op je rug ligt?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Bestaat er dan niet het risico dat je stikt in je eigen braaksel als je op je rug ligt?
Klik om te vergroten...
Jep, we spreken hier over een behoorlijke overdosis. Niet alleen kans op stikken in braaksel, maar stikken in de tong als er op de rug geslapen wordt. Die verslapt zodanig dat die naar achter rolt en een hoog risico vormt tot verstikking.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een hele strip temazepam?!?
Nee, doe maar niet.
Word je niet beter van....
Ooit had ik 30 mg temazepam op recept. Dat leverde heel wat valpartijen op, want je evenwicht lijdt daaronder.
Zoals gezegd, je hebt er niets aan.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
N3K0 zei:
Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Klik om te vergroten...
Qua braken wel, zeer zeker. Eigen broer ooit uit zijn bed getrokken omdat die zo dronken was dat die anders zou stikken in braaksel.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gelukkig doe ik al die shit niet meer.

( teveel Benzo's eten en wekelijks teveel drinken/drugs gebruiken.✌🏻)
C
CotjevanotjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maar als k dus op mn zij ga liggen kan er niks ergs gebeuren? Ik wil gwn graag ff helemaal van de kaart zijn
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je hoeft toch niet gelijk een hele strip om van de kaart te zijn?

Ik gebruik zelf lorazepam en als ik even intens wil relaxen neem ik 3 mg lorazepam. Een hele strip is gewoon veel minder flex. Eventueel mixen met een biertje.

Het hoeft echt niet gelijk een hele strip man. Neem gewoon een extra pilletje. Dat doet het werk ook. Maak er alleen geen gewoonte van, dan verneuk je echt je tolerantie.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cotjevanotje zei:
Maar als k dus op mn zij ga liggen kan er niks ergs gebeuren? Ik wil gwn graag ff helemaal van de kaart zijn
Klik om te vergroten...
Natuurlijk wel, als je zo'n grote dosering neemt raakt je lichaam zo verdoofd dat je niet wakker word als je in je slaap op je rug rolt en kotst of je tong inslikt. Er moet iemand anders aanwezig zijn om te controleren dat dit niet gebeurd. Als je in een ziekenhuis aankomt in deze staat wordt je automatisch naar de intensive care gerold. Dat is de afdeling waar mensen terecht komen die in direct levensgevaar zijn en onder 24 uurs bewaking moeten komen.

Just don't.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Doe maar en maak een trip report✌🏻
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Doe maar en maak een trip report✌🏻
Klik om te vergroten...
Doe maar niet, veel te gevaarlijk.

Leuk feitje, als je over doseert op drugs kom je in de IC unit vaak in een semi wakkere staat binnen gereden en dan pompen ze je maag leeg. Heb verhalen gehoord van mensen die dat meemaakte en het doet enorm veel pijn. Ze rammen een plastic buis in je strot en je maakt alles mee. Alsof iemand een stofzuiger slang in je keel duwt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Je hoeft toch niet gelijk een hele strip om van de kaart te zijn?

Ik gebruik zelf lorazepam en als ik even intens wil relaxen neem ik 3 mg lorazepam. Een hele strip is gewoon veel minder flex. Eventueel mixen met een biertje.

Het hoeft echt niet gelijk een hele strip man. Neem gewoon een extra pilletje. Dat doet het werk ook. Maak er alleen geen gewoonte van, dan verneuk je echt je tolerantie.
Klik om te vergroten...
Net als ik denk dat ik al dom advies genoeg gezien heb de laatste tijd, ga jij eventjes "benzo's mixen met alcohol" geven als tip πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚


Niks persoonlijk verder hoor.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja liever een pil met een biertje dan een strip denk ik dan πŸ˜‚
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Don Draper zei:
Ja liever een pil met een biertje dan een strip denk ik dan πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Als je het zo bekijkt ....🀣🀣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."