#1
Ik heb een haat liefde verhouding met mijn medicatie.
Ik probeer het continu te verlagen maar ik kom altijd achter dat ik niet zonder kan. Ik vind 2,5 mg Risperidon nog steeds een hoge dosis waar ik op zit maar verder verlagen durf ik niet en ik denk dat ik nog steeds een beetje gekke henkie ben op deze dosis.
Als jullie chronische medicatie slikken. Hoe houden jullie het vol? Nooit dat jullie het even zat zijn? Niet dat jullie het uitzichtloos vinden om aan non-recreatieve drugs te zitten dag in dag uit?
Ik probeer het continu te verlagen maar ik kom altijd achter dat ik niet zonder kan. Ik vind 2,5 mg Risperidon nog steeds een hoge dosis waar ik op zit maar verder verlagen durf ik niet en ik denk dat ik nog steeds een beetje gekke henkie ben op deze dosis.
Als jullie chronische medicatie slikken. Hoe houden jullie het vol? Nooit dat jullie het even zat zijn? Niet dat jullie het uitzichtloos vinden om aan non-recreatieve drugs te zitten dag in dag uit?