#1
Nou even een reactie op je bericht na 2 keer lezenJij hebt daar uiteraard helemaal gelijk. En dit geldt voor iedereen met mijn achtergrond, trek en verslavingsgevoeligheid. Ookal weet je het niet van jezelf. Dit spul kan je heel ziek en misselijk maken.
Een vriend van me was hier ook. Ik gaf hem 30 capsules mee naar huis. Ik hem m heel duidelijk gemaakt hoe je dit het beste kan doseren.
Hij was eigenwijs en hij nam de tweede dosis thuis na een uur na de eerste dosis van 3 gram. Weer drie gram.
Hij wil dit nooit meer hebben want hij werd kotsmisselijk en vandaag de hele dag depressief en ziek. Dus ja, dit spul is zeer verraderlijk. Net als ghb zoals jij ook zegt.
Even een kanttekening erbij, deze vriend van me slikt al jaren mirtazapine. (Remeron) .. die combinatie blijkt psychoses uit te lokken.
Ik heb alle berichten onder invloed van phenibut getypt. Deze niet. Ik zit nu in de Comedown. Ik weet dat ik snel verslaafd kan raken aan alles dat bindt aan je Gaba receptoren. Dit houd ik ook in de gaten, maar soms ga ik een dag te lang door. En dat moet ik te allen tijde voorkomen met Gaba agonisten.
Neem ik andere dingen zoals uppers (coke, speed, mdma, alcohol in mijn geval) dan heb ik geen zin om de volgende dag meer te nemen. Deze stoffen zijn voor mij niet verslavend, ookal bindt alcohol ook aan gaba receptoren. Gek is dat he...
Volgende week ga ik weer nemen, dit keer 1 dag in plaats van 2.