#1
Hey DF leden,
Ik heb de afgelopen jaren best wat benzo's weggeslikt, waarvan ik (om eerlijk te zijn) ook niet alles getest heb. Toen mijn nieuwe plug XANAX bars verkocht ging ik er blind van uit dat dit goedje alprazolam bevatte... Echter hoorde ik van een kennis dat xanax bars zoals we ze kennen in Nederland, 99% van de gevallen een research chemical bevat dat ergens moet lijken op alprazolam. Op een gegeven moment slikte ik dagelijks een of meerdere bars flualprazolam (2MG getest bij Jellinek testcentrum) per bar. ik schaam me voor deze tijd, zeker omdat ik vaak combineerde met alcohol en ik echt geen fuck meer gaf om niks en niemand. (Buitenom dat alcohol + benzo's al een dodelijke combi kan zijn). Die kennis vertelde mij dat hij in zijn gebruikers periode drie keer vast heeft gezeten voor winkeldiefstal, omdat hou hij het zelf omschreef 'Het kon me geen fuck meer schelen. Ik ben benieuwd of jullie ook zulke shit hebben meegemaakt onder (research) benzos
(Een van) mijn ervaringen met flualprazolam + alcohol
Ik en mijn (toenmalige en huidige) vriendin zaten in een hotel. Onder invloed van Xanax en MDMA (En wat G) leek het mij wel lekker om een jointje te roken. Ergens had ik gehoord dat als je de douche heel heet zet, de kans op afgaan van het brandalarm nihil zou zijn. Wij dus douchen en smoken totdat het brandalarm toch afging. Twee minuten later kwam de manager even polshoogte temen in onze kamer. Met het blowen waren we enigszins nog weggekomen, al viel managers blik op een telefoon waar een aantal lijnen (ik gok amfetamine) op lagen. Dit zag de manager niet zo zitten en hij verzocht ons het hotel te verlaten.
ik en mijn vriendin waren het hier niet mee eens. (In onze onredelijke staat van verkeer door alle middelen) dus weigerden om het hotel te verlaten ' (We hadden immers €140 euro voor de nacht betaald) en weigerden het hotel te verlaten. Ondertussen kwam die pik continue aan onze deur en begon hij steeds dreigender te verkondigen dat wij z.s.m het hotel moesten verlaten. Ik kon het dan ook niet laten om telkens kutopmerkingen tegen hem te maken. Toen ik uiteindelijk mn spullen gepakt had en net het hotel uitliep met rolkoffer en al (vriendin was nog binnen, weigerde te vertrekken en deed alsof ze sliep 😆) stonden er 6 agenten en werd ik geboeid en op de grond geleid. 'aanhoiding verdenking Opiumwet, en of ik nog wat illegaals bij me had. Een flesje G van geschat nog 25 ml. De rest lag in het hotel.
Al met al heeft het ons beiden een boete van €600 en een nachtje politie-hotel opgeleverd.
Inmiddels gebruik ik nog maar zelden benzo's, met uitzonderingen diazepam of XANAX retard 1MG
Ik heb de afgelopen jaren best wat benzo's weggeslikt, waarvan ik (om eerlijk te zijn) ook niet alles getest heb. Toen mijn nieuwe plug XANAX bars verkocht ging ik er blind van uit dat dit goedje alprazolam bevatte... Echter hoorde ik van een kennis dat xanax bars zoals we ze kennen in Nederland, 99% van de gevallen een research chemical bevat dat ergens moet lijken op alprazolam. Op een gegeven moment slikte ik dagelijks een of meerdere bars flualprazolam (2MG getest bij Jellinek testcentrum) per bar. ik schaam me voor deze tijd, zeker omdat ik vaak combineerde met alcohol en ik echt geen fuck meer gaf om niks en niemand. (Buitenom dat alcohol + benzo's al een dodelijke combi kan zijn). Die kennis vertelde mij dat hij in zijn gebruikers periode drie keer vast heeft gezeten voor winkeldiefstal, omdat hou hij het zelf omschreef 'Het kon me geen fuck meer schelen. Ik ben benieuwd of jullie ook zulke shit hebben meegemaakt onder (research) benzos
(Een van) mijn ervaringen met flualprazolam + alcohol
Ik en mijn (toenmalige en huidige) vriendin zaten in een hotel. Onder invloed van Xanax en MDMA (En wat G) leek het mij wel lekker om een jointje te roken. Ergens had ik gehoord dat als je de douche heel heet zet, de kans op afgaan van het brandalarm nihil zou zijn. Wij dus douchen en smoken totdat het brandalarm toch afging. Twee minuten later kwam de manager even polshoogte temen in onze kamer. Met het blowen waren we enigszins nog weggekomen, al viel managers blik op een telefoon waar een aantal lijnen (ik gok amfetamine) op lagen. Dit zag de manager niet zo zitten en hij verzocht ons het hotel te verlaten.
ik en mijn vriendin waren het hier niet mee eens. (In onze onredelijke staat van verkeer door alle middelen) dus weigerden om het hotel te verlaten ' (We hadden immers €140 euro voor de nacht betaald) en weigerden het hotel te verlaten. Ondertussen kwam die pik continue aan onze deur en begon hij steeds dreigender te verkondigen dat wij z.s.m het hotel moesten verlaten. Ik kon het dan ook niet laten om telkens kutopmerkingen tegen hem te maken. Toen ik uiteindelijk mn spullen gepakt had en net het hotel uitliep met rolkoffer en al (vriendin was nog binnen, weigerde te vertrekken en deed alsof ze sliep 😆) stonden er 6 agenten en werd ik geboeid en op de grond geleid. 'aanhoiding verdenking Opiumwet, en of ik nog wat illegaals bij me had. Een flesje G van geschat nog 25 ml. De rest lag in het hotel.
Al met al heeft het ons beiden een boete van €600 en een nachtje politie-hotel opgeleverd.
Inmiddels gebruik ik nog maar zelden benzo's, met uitzonderingen diazepam of XANAX retard 1MG
