Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazelam combineren met Flubromazepam

Bromazelam combineren met Flubromazepam

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ik scheer mijn nekharen altijd weg, dus die van mij niet echt.
Klik om te vergroten...
Een frisse boy. Zo hoort het. Als ik het niet bijhoudt heb ik binnen no-time time een matje als Barry Batsbak van New Kids.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Een frisse boy. Zo hoort het. Als ik het niet bijhoudt heb ik binnen no-time time een matje als Barry Batsbak van New Kids.
Klik om te vergroten...
Moet jij niet gezellig doen?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Een frisse boy. Zo hoort het. Als ik het niet bijhoudt heb ik binnen no-time time een matje als Barry Batsbak van New Kids.
Klik om te vergroten...

Ge had hem moete zien jonge!

2F3FA39A-5AD6-43A9-8856-922CB5A02361.jpeg
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
BAM, ZONNE VUURBAL
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
BAM, ZONNE VUURBAL
Klik om te vergroten...

Vergeef me de off-topic TS, echt, maar ik ging vroeger (en nog) dus echt stuk om o.a. dit (hele scène kon ik helaas niet 123 terugvinden op YT):



😂 Goede ouwe tijden JONGE. Love New Kids.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
Mijn nekharen gaan hiervan overeind staan.
Klik om te vergroten...
Lol dat beetje donshaar😉 Snap jouw en andere hun zo mega 'verontwaardiging' niet hoor. Julie zien dit logischerwijs als negatief, omdat julie misschien net totaal anders tegenover staan, begrijpelijk, de meerderheid is reeds gekneed, wordt verder gekneed en geleid. Zie het als een uiterste vorm van vrijheid vh individu, die niet en nooit beweringen en verkondigingen zomaar als waarheid aanneemt, niet gelooft in trouwheid en monogamie. Ook heb ik vb bikkelharde kritiek op de machthebbers, het rechtssysteem met nadruk op rechters, adel en religieuze leiders.
Maar jullie reacties, bewijzen mijn gelijk...zo vastzitten aan iets, dat ook maar door anderen er is ingebakken en hierbij het makkelijkste pad verkiezen.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Religie, oké, dat is in mijn ogen ook verwerpelijk, maar het moraal als verwerpelijk zien? Wat is dat nou weer voor een zin, man? Hoe kun je zo weinig om de rest van de wereld geven dat je moraliteit ziet als iets verwerpelijks?
Klik om te vergroten...
Omdat het opgelegde moraal, dat de maatschappij/overheden oplegt, de absolute vrijheid van het individu, extreem inperkt.
Want het moraal, omvat zowat alles van regels, wetten, taboes, goed en kwaad, wat is goed en wat is slecht voor de grote menigte.
Want nog iets, wat vr de een moralistisch oké is, is voor een ander misschien totaal verwerpelijk en misselijkmakend.
Daarom vind ik het moreel evenzeer een verwerpelijk iets, dat niet door anderen, voor iedereen dient bepaald te worden.

U zegt, reliegie oké, is in mijn ogen ook verwerpelijk. Besef dat religie tot helemaal nog niet zo lang geleden en hun religieuze leiders, besliste over wat moreel en immoreel is.

De mens is niet meer dan een simpel pionneke, voor de elitaire macht en leiders, velen zijn hier tevreden mee, gewoon ja knikken, betalen. Hier in België betaald ge grossomodo 50% personenbelastingen en dan moete heus niet zot verdienen om in hoge belastingschijf zitten, van 25000/j (da's zelfs laag inkomen vind ik) zit je al in 3de vd 4 schijven. Neem daar nog verkeerstax, provinciale belastingen, gemeentelijke belastingen bij, vuilnis belastingen, verplichte bijdrage voor de kas vr de minderbedeelden.
Als die overheid dan merkt dat zelfs de middenklasse, de kleine zelfstandige, recht den dieperik ingaat, richting de lagere klasse, door de extreem hoge en onbetaalbare energiefacturen. Daar zo exrreem lang overdoet om die brave leegezogen burgers, dan serieus financieel bij te springen met hunne miljardenpot (grotendeels verkregen door de burgers). Dat het vr velen dan al te veel n onhoudbaar is geworden.
Ze afkomen met een kruimeltje van €100 op een jaarfactuur die meer dan vertiendubbeld is, srry dan heb ik gvd veel zin, om die leiderkes eens mé een stalen buis mé prikkeldraad langs achter te rammen.

Da's nu ferm uitgeweken, maar is nu mr vb, dat die brave plichtsbewuste burger dé tamme melkkoe is, hoe een overheid dit wenst.
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Ik ben een keer in het ziekenhuis terecht gekomen door toedoen van een gak arts notabene, die mij aanreed met zijn auto terwijl hij zo zat als een dragonder was.
Een hele hoop ellende, en het kostte mij nog eens een lieve duit ook nog om weer een gelijkwaardige auto terug te kunnen kopen.
Ik kan zeggen dat als er nog een keer iemand is die mij leed toebrengt omdat hij onder invloed rijdt, dat hij of zij een heeeel groot probleem krijgt!
Waarvan akte!
Klik om te vergroten...
Beetje kort door de bocht, je moet niet onder invloed achter het stuur stappen hemelaal mee eens. Diegene zit foit dus los het gewoon op. Er gebeuren meer ongelukken omdat mensen lopen te bellen of te hard rijdden maar daar hoor ik je niet over 🤡
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzobreakfast zei:
Er gebeuren meer ongelukken omdat mensen lopen te bellen of te hard rijdden maar daar hoor ik je niet over 🤡
Klik om te vergroten...
Dat is toch geen argument, iets aanhalen dat erger is? Dat maakt het eerste toch niet "minder" erg?
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Dat is toch geen argument, iets aanhalen dat erger is? Dat maakt het eerste toch niet "minder" erg?
Klik om te vergroten...
Zeker niet, ik heb het verkeerd verwoord. Ongeacht door welk middel je niet nuchter bent zit je altijd fout, zeker bij een ongeluk.
Ik wilde alleen aangeven dat er heel veel ongelukken gebeuren door mensen die totaal niet kunnen autorijden of afgeleid zijn door telefoon of muziek, en bijna meer een gevaar zijn dan iemand met een paar slokken op (nog steeds fout).
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Mijn nekharen gaan hiervan overeind staan.
Klik om te vergroten...
Die van mij ook.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet combineren, ze zijn al potent genoeg op zichzelf. Je balanceert gevaarlijk op het randje van gewenning met 3x per week. Als je zo vaak gebruikt is autorijden ook uit den boze. Doe dat dus niet.
a
annemarie67Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik gebruik 2 tot 3 keer per week afwisselend Bromazelam en Flubromazepam.
kan ik deze 2 eigenlijk combineren of versterkt het elkaar
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tesamen innemen is eerder onnodig, Bromazolam is best potent genoeg en ook Flubromazepam is bij hogere dosis echt langwerkend, duurt wat langer qua inwerking (2u), maar 12u werking is ni uitzonderlijk + na-werking.
Ik heb het zelf wel reeds gedaan, maar dan 8mg Flubromazepam, wat voor mij medium dosis is en daarbij 1 à 2u later 3mg Bromazolam. Maar voor mij werkt Bromazolam totaal niet als lamlegger zoals bij vele anderen, maar perfect.
Bij hogere dosis Flubromazepam, vanaf 12mg, werkt deze benzo, na inwering van ca 2u best sterk en slaap ik er best lang op door (10-12u). Op pscychonautwiki, spreekt m'n van heavy dosis 12 - 16mg, maar die 16mg zou ik mijden, moet je echt wel lang weg zijn en na-effecten dag erna.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
dupont zei:
Niet combineren, ze zijn al potent genoeg op zichzelf. Je balanceert gevaarlijk op het randje van gewenning met 3x per week. Als je zo vaak gebruikt is autorijden ook uit den boze. Doe dat dus niet.
Klik om te vergroten...
Ivm autorijden ben ik het niet echt eens, bij normaal gebruik en daarmee bedoel ik, rekening houden met tussentijd tussen inname benzo en periode dat je gaat autorijden. Want hoeveel nemen geen benzo's avond voordien, om daarna volgende werkdag aan te vatten?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nihilist88 zei:
Want hoeveel nemen geen benzo's avond voordien, om daarna volgende werkdag aan te vatten?
Klik om te vergroten...
“Iedereen doet het, dus het is okay”. Nee het is niet okee en onverantwoord. Binnen 2 à 3 halfwaardetijden is je reactiesnelheid nog negatief beïnvloed terwijl je dat meestal niet goed doorhebt. Sterker nog, je kunt er overmoedig van worden. En voor diegenen voor wie andermans veiligheid niet voldoende motiveertm als je een ongeluk veroorzaakt onder invloed kun je je rijbewijs inleveren.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
“Iedereen doet het, dus het is okay”. Nee het is niet okee en onverantwoord. Binnen 2 à 3 halfwaardetijden is je reactiesnelheid nog negatief beïnvloed terwijl je dat meestal niet goed doorhebt. Sterker nog, je kunt er overmoedig van worden. En voor diegenen voor wie andermans veiligheid niet voldoende motiveertm als je een ongeluk veroorzaakt onder invloed kun je je rijbewijs inleveren.
Klik om te vergroten...
“Iedereen doet het, dus het is okay”, neen tuurlijk niet, maar wie bepaalt voor een ander wat ok is? Neem dan ook maar alle computer en navigatiesystemen uit alle auto's en verbied elke phone in elk motorisch voertuig, want een ringtone, kan je al genoeg afleiden...niemand is heilig en maar goed ook en normen en waarden zijn voor mij individueel. Iedereen wijst té graag met 't vingertje naar de ander.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
dupont zei:
En voor diegenen voor wie andermans veiligheid niet voldoende motiveertm als je een ongeluk veroorzaakt onder invloed kun je je rijbewijs inleveren.
Klik om te vergroten...
Of je kan zelfs strafrechtelijk worden vervolgd voor betrokkenheid bij de dood van een ander.

nos.nl

Drie jaar cel voor man die onder invloed vrouw (22) doodreed

De vrouw werd tijdens Nieuwjaarsnacht aangereden toen ze onderweg was naar Oss om het nieuwe jaar te vieren.
nos.nl nos.nl
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nihilist88 zei:
“Iedereen doet het, dus het is okay”, neen tuurlijk niet, maar wie bepaalt voor een ander wat ok is? Neem dan ook maar alle computer en navigatiesystemen uit alle auto's en verbied elke phone in elk motorisch voertuig, want een ringtone, kan je al genoeg afleiden...niemand is heilig en maar goed ook en normen en waarden zijn voor mij individueel. Iedereen wijst té graag met 't vingertje naar de ander.
Klik om te vergroten...

In dit geval is het wel een heel terecht vingertje, je gaat gewoon niet onder invloed van benzo's achter een stuur zitten, je brengt jezelf en erger nog anderen in gevaar. Simple as that. 'Wie bepaalt voor een ander wat oké is?' --> je bloedwaarden liegen niet, en de rechter bepaalt. Los daarvan zou je de verantwoordelijkheid over de veiligheid en het leven van andere mensen als voldoende basis moeten zien om voor jezelf te bepalen dat het niet oké is.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nihilist88 zei:
“Iedereen doet het, dus het is okay”, neen tuurlijk niet, maar wie bepaalt voor een ander wat ok is? Neem dan ook maar alle computer en navigatiesystemen uit alle auto's en verbied elke phone in elk motorisch voertuig, want een ringtone, kan je al genoeg afleiden...niemand is heilig en maar goed ook en normen en waarden zijn voor mij individueel. Iedereen wijst té graag met 't vingertje naar de ander.
Klik om te vergroten...
De wet in de basis. De rechter als je gepakt wordt. En je eigen schuldgevoel als je iemand aan gort rijdt. Maar dat schuldgevoel is achteraf gelul en heeft de aan gort geredene niets aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."