#1
Ik combineer regelmatig Tramadol met Benzodiazepinen. Geeft wel een dubbele klap, dus ervaring is wel aan te raden.
Neeeeeeee niet doen!Ik vraag mij dus af of je deze 2 kunt ?combineren na dat je aardig wat hebt gedronken
Beste,Ik vraag mij dus af of je deze 2 kunt ?combineren na dat je aardig wat hebt gedronken
150mg en 20mg valt nog wel mee met junkie gedrag hoor.Beste,
Tramadol is een zwak werken opiaat tegen pijn, diazepam is een spierontspanner tegen stijve of verkrampte spieren. Door mijn bechterew neem ik deze al jaren in combinatie en soms drink ik hier ook op. Effect is dat de werking licht verhoogd van de medicatie.
Echter opgelet voor gewenning, ik bouw dagen in van niets te nemen. Gevolg is pijn en stijfheid. Mijn gewrichten zijn ontstoken chronisch en vergroeiingen in de tussenwervels.
Om deze middelen in hoge dosis te nemen is dus af te raden als je niets hebt. Opiaten en benzo’s blijven verslavende werking hebben in lage dosis als je het lang na elkaar blijft gebruiken. Ik merkte gewenning op door mijn die door kwam. Ik ondervind geen high of relaxt gevoel. Enkel pijn vrije tijden met deze middelen en dat ik kan functioneren en blijven werken.
mensen die 150mg tramadol en 20mg diazepam combineren zijn gwn slecht bezig voor zichzelf en vertonen junkie gedrag als er geen medische redenen achter zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."