Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethylfenidaat heb ik ad(hd)d? + Oxycodon verslaving!

Methylfenidaat heb ik ad(hd)d? + Oxycodon verslaving!

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GersGozert!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Foto’s klaplong:
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotjoch zei:
Lul, nu moet ik gaan speculeren over de prijs en dat mag ook al niet
Klik om te vergroten...
Heb je gemist hoe graag ik met die hamer zwiep?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw PlĂžp zei:
Heb je gemist hoe graag ik met die hamer zwiep?
Klik om te vergroten...
Maak er een zweepje van en dan kan ik ja zeggen
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rotjoch zei:
Maak er een zweepje van en dan kan ik ja zeggen
Klik om te vergroten...
đŸ€Ł
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mevrouw PlĂžp zei:
đŸ€Ł
Klik om te vergroten...
Ik had bij hem nog even geprobeerd of een ban van een jaar werkt, je kan het niet vaak genoeg uitproberen

R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw PlĂžp zei:
Heb je gemist hoe graag ik met die hamer zwiep?
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat dit iemand ontgaan kan zijn Plop.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw PlĂžp zei:
Heb je gemist hoe graag ik met die hamer zwiep?
Klik om te vergroten...
Vind het maar eng inderdaad, voorheen kon ik nog een beetje via achterwegentjes lopen dealen hierzo op het forum maar nu jij moderator bent geworden heb ik al mijn businesses maar vaarwel gezegtđŸ˜„
b
billnyeLid
01-01-2024, 00:00
#8
JelleKenNietVertelle zei:
Heey, okay
 ik hoop dat het makkelijk weg leest want ik ben niet zo goed in verhalen typen. Over mij: ik ben een jongeman van 23 jaar, 1,76 lang, en 64 kg.


Ik slik af en toe methylfenidaat, en heb ook een oxycodon verslaving.


Op dit moment zit ik aardig te kloten met de methylfenidaat


Zojuist heb ik in totaal 180mg totaal, eerst 60mg werd ik ongeveer 20 minuutjes lekker relaxed van en daarna weg euforie, dus ik dacht ik neem 40mg bij.
Word ik zo’n 30min na inname weer “best oke” van.
Dan weer na 1uur 40mg.
En dan precies hetzelfde gedaan met de laatste 40mg.
Momenteel heb ik zweetklauwen, last van me zij, alsof er iets los zit
 heel naar gevoel zeker aangezien ik een pneumothorax (klaplong) heb gehad, aan beide longen!
Ik ben niet benauwd of kortademig.

WTF ik heb altijd goeie ogen gehad, nu kan ik opeens alleen met mn moeders bril dit lezen, als ik m afzet zie ik geen drol, dat is wel een rare bijwerking van de methylf, althans dat hoop ik, dat het een bijwerking is. Zweet stinkt ook naar natte wiet opzich niet echt een probleem, maar tog vies en irritant, ik heb pas gedouched! Pfff

2u geleden laatste 40mg genomen.


———————————————————


Even het belangrijkste AUB attentie:
Oxycodon verslaving, dit is echt spul waar je vanaf moet blijven mits je het niet nodig heb, ik zit er nu zo’n anderhalf jaar aan

Door de pijn in mn zij na de operatie aan mn long, ik misbruikte t wel, soms 120/160mg.
Zit nu op 100mg dagelijks. (40mg s’ochtends/40mg s’avonds/20mg voor slapen).
Morgen begint het afbouwen, en ik ga er vol tegenaan heb er zeer veel vertrouwen in! I got this, de psychiater van de kliniek
denkt niet dat ik het gaat redden (des te meer reden om te bewijzen dat ik wel kan)
Hij zei dat aan t begin van ons gesprek al, ik weigerde in de kliniek opgenomen te worden, ik vroeg aan t einde van t gesprek om een eerlijk antwoord op de vraag of ik het ging redden.

Ik krijg binnenkort ook quetiapine voor t slapen want dat lukt laatste tijd gewoon niet, en dat komt niet door de methyl. als iemand tips heeft voor de quetiapne hoor ik het graag.
Waarom dit verhaal? Omdat ik graag reacties zie van mensen met ervaring met oxycodon en het afbouwen.
Ook vraag ik me af of Pregabaline 2/3x per week niet meetelt met het afkicken, ik gebruik de pregabaline om de afkickverschijnselen te laten verdwijnen, 700mg minimaal.

Vraag 1:
is het erg schadelijk om zo snel en veel bij/in te nemen? (Methylf.)

Vraag 2:
Wat ervaart iemand die geen add of adhd heeft? Ik word er namelijk rustiger van maar wel praterig en euforisch(sinds vanavond een stuk minder)

Vraag 3:
Wat is dagelijks de maximale dosis voor iemand zonder adhd/add?

Vraag 4:
Is het erg als ik dit in neem terwijl ik een oxycodon verslaving heb?

Ik heb nu meer dan 27u niet meer gebruikt
Ik heb mn laatste strip van oxy’s aan mn maatje gegeven, daar ligt het veilig.


Vraag 5:
Is het erg om zolang niet te gebruiken en aan de methylf. te zitten?

Vraag 6:
Krijg ik zo dadelijk niet een intensere comedown van de oxycodon door het methylf?

Vraag 7:
Kan ik zometeen nog een dosis van 5mg zolpidem nemen om te slapen?

Vraag 8:
Kan ik oxycodon niet afbouwen met 40mg per dag? Of zelfs minder? Las ergens dat je lichaam met een minimale dosis tevreden is.
20mg ochtend/20mg avond, en quetiapine voor t slapen.

Vraag 9:
Hoeveel MG methylfenidaat is levensgevaarlijk?


Als jullie iets kwijt willen, zeg of vraag het gewoon.
Ik hoor liever de keiharde waarheid van mensen die hier ervaring mee hebben, en geen google stukjes van mensen die geen ervaring hebben met deze medicijnen.

B.v.d. voor het lezen en reageren.

Mvg
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf ook oxy voor zenu pijn en de ontwenningsverschijnselen zijn kut maar voor mij was het niet mega erg ik weet het alleen door een kut fout van mij apotheek dat ik 2 dagen zonder zat en zo er achter kwam dat ik toch lichtelijk verslaafd ben voor mij voelde het alsof ik de flinke griep had en niet kunnen slaap en als je een uurtje sliep wakker worden in een plas van je eigen zweet constant gaape traan ogen rillingen mega zweette van warm naar koud de hele tijd kotsen ik neem wel minder dat dat jij doet ik neem maar 60mg per dag en ik heb het ook soms misbruikt ik heb 5mg kort werkend en 10mg retard lang werkend en ipv me 10mg normaal nemen kauwde ik er een fijn wel lekker soms als je high wilt worden ik ben nu in overleg met me arts de oxy aan het afbouwen en ik krijg nu 50mg tramadol voor de pijn en nogsteeds oxy maar ben aan het afbouwen en inderdaad je lichaam is al tevreden met een minimum doses oxy teminsten die van mij ik neem nu 2x 10 per dag en de rest tramadol en heb geen extreem ergen afkicken verschijnselen de eerste paar dagen verzetten me lichaam zig wel een beetje maar ik kwam er achter dat een warm bad wonderen doet ik voelde me echt het zelfde als toen ik 2 dagen zonder zat maar als ik in een warm bad ging zitten voelde ik me ineens prima afkicken van oxy is echt een bitch en als je dit comfortabel wilt doen zou ik het echt rustig afbouwen zodat je het minsten last er van heb
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
Vind het maar eng inderdaad, voorheen kon ik nog een beetje via achterwegentjes lopen dealen hierzo op het forum maar nu jij moderator bent geworden heb ik al mijn businesses maar vaarwel gezegtđŸ˜„
Klik om te vergroten...
Heel goed, en dan nu weer ontopic 😘
A
Alles geprobeerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van te veel Ritalin kan je erg onrustig worden vooral in combinatie met oxycodon dat is een rustgevende medicijn,meth... Is voor ADHD,en ox is veel verslavend als meth...ik zal of het een of andere gebruiken niet tegelijkertijd
A
Alles geprobeerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afbouwen moet je zeker,leer het eerste om minder en langer mee doen als je dat echt wilt, kan je af afbouwen,maar geduld en wilskracht is hier erg belangrijk bij ,, succes
G
GersGozert!Lid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Dan heb je geen klaplong of iets. Anders had je niet weg gestuurd geworden en was je ook niet in staat geweest zelf naar de dokter te gaan, dan braaf wachten op je dokter. Probeer geen hypochondrie te krijgen.
Heb 4x klaplong gehad waarvan ene keer beide. Ik kon niet eens zelf naar de plee..

Je hebt gewoon teveel te vaak drugs gepakt. Ff met alles kappen, goed eten en slapen.
Klik om te vergroten...
Ik had dus wel een klaplong, maar 2,1cm. Ze konden geen drain aansluiten of operatie verichten ivm de grote van de klaplong.
Ik was binnen 1 week weer hersteld.
Onderhand zit ik nog maar op 15mg oxycodon per dag en sinds de dag dat ik het topic heb gestart geen andere rotzooi meer gebruikt!
Lets go! I got this, en iedereen die met een oxycodon verslaving zit: laat je helpen
 alsjeblieft doe het, voor je het weet ben je jaren van je leven kwijt aan die tyfuszooi.
Het is het NIET waard!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
JelleKenNietVertelle zei:
Foto’s klaplong:
Klik om te vergroten...
Ziet er uit als een klaplong. Heb het zelf nooit ervaren maar heb me wel laten vertellen dat het extreem pijnlijk is.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat niet alleen, je krijgt het er ook nog eens flink benauwd van....
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou komop jongens, zand erover! Klaar nu 😡
T
TrotssterkLid
01-01-2024, 00:00
#16
JelleKenNietVertelle zei:
Heey, okay
 ik hoop dat het makkelijk weg leest want ik ben niet zo goed in verhalen typen. Over mij: ik ben een jongeman van 23 jaar, 1,76 lang, en 64 kg.


Ik slik af en toe methylfenidaat, en heb ook een oxycodon verslaving.


Op dit moment zit ik aardig te kloten met de methylfenidaat


Zojuist heb ik in totaal 180mg totaal, eerst 60mg werd ik ongeveer 20 minuutjes lekker relaxed van en daarna weg euforie, dus ik dacht ik neem 40mg bij.
Word ik zo’n 30min na inname weer “best oke” van.
Dan weer na 1uur 40mg.
En dan precies hetzelfde gedaan met de laatste 40mg.
Momenteel heb ik zweetklauwen, last van me zij, alsof er iets los zit
 heel naar gevoel zeker aangezien ik een pneumothorax (klaplong) heb gehad, aan beide longen!
Ik ben niet benauwd of kortademig.

WTF ik heb altijd goeie ogen gehad, nu kan ik opeens alleen met mn moeders bril dit lezen, als ik m afzet zie ik geen drol, dat is wel een rare bijwerking van de methylf, althans dat hoop ik, dat het een bijwerking is. Zweet stinkt ook naar natte wiet opzich niet echt een probleem, maar tog vies en irritant, ik heb pas gedouched! Pfff

2u geleden laatste 40mg genomen.


———————————————————


Even het belangrijkste AUB attentie:
Oxycodon verslaving, dit is echt spul waar je vanaf moet blijven mits je het niet nodig heb, ik zit er nu zo’n anderhalf jaar aan

Door de pijn in mn zij na de operatie aan mn long, ik misbruikte t wel, soms 120/160mg.
Zit nu op 100mg dagelijks. (40mg s’ochtends/40mg s’avonds/20mg voor slapen).
Morgen begint het afbouwen, en ik ga er vol tegenaan heb er zeer veel vertrouwen in! I got this, de psychiater van de kliniek
denkt niet dat ik het gaat redden (des te meer reden om te bewijzen dat ik wel kan)
Hij zei dat aan t begin van ons gesprek al, ik weigerde in de kliniek opgenomen te worden, ik vroeg aan t einde van t gesprek om een eerlijk antwoord op de vraag of ik het ging redden.

Ik krijg binnenkort ook quetiapine voor t slapen want dat lukt laatste tijd gewoon niet, en dat komt niet door de methyl. als iemand tips heeft voor de quetiapne hoor ik het graag.
Waarom dit verhaal? Omdat ik graag reacties zie van mensen met ervaring met oxycodon en het afbouwen.
Ook vraag ik me af of Pregabaline 2/3x per week niet meetelt met het afkicken, ik gebruik de pregabaline om de afkickverschijnselen te laten verdwijnen, 700mg minimaal.

Vraag 1:
is het erg schadelijk om zo snel en veel bij/in te nemen? (Methylf.)

Vraag 2:
Wat ervaart iemand die geen add of adhd heeft? Ik word er namelijk rustiger van maar wel praterig en euforisch(sinds vanavond een stuk minder)

Vraag 3:
Wat is dagelijks de maximale dosis voor iemand zonder adhd/add?

Vraag 4:
Is het erg als ik dit in neem terwijl ik een oxycodon verslaving heb?

Ik heb nu meer dan 27u niet meer gebruikt
Ik heb mn laatste strip van oxy’s aan mn maatje gegeven, daar ligt het veilig.


Vraag 5:
Is het erg om zolang niet te gebruiken en aan de methylf. te zitten?

Vraag 6:
Krijg ik zo dadelijk niet een intensere comedown van de oxycodon door het methylf?

Vraag 7:
Kan ik zometeen nog een dosis van 5mg zolpidem nemen om te slapen?

Vraag 8:
Kan ik oxycodon niet afbouwen met 40mg per dag? Of zelfs minder? Las ergens dat je lichaam met een minimale dosis tevreden is.
20mg ochtend/20mg avond, en quetiapine voor t slapen.

Vraag 9:
Hoeveel MG methylfenidaat is levensgevaarlijk?


Als jullie iets kwijt willen, zeg of vraag het gewoon.
Ik hoor liever de keiharde waarheid van mensen die hier ervaring mee hebben, en geen google stukjes van mensen die geen ervaring hebben met deze medicijnen.

B.v.d. voor het lezen en reageren.

Mvg
Klik om te vergroten...
Pb
G
GersGozert!Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heey, okay
 ik hoop dat het makkelijk weg leest want ik ben niet zo goed in verhalen typen. Over mij: ik ben een jongeman van 23 jaar, 1,76 lang, en 64 kg.


Ik slik af en toe methylfenidaat, en heb ook een oxycodon verslaving.


Op dit moment zit ik aardig te kloten met de methylfenidaat


Zojuist heb ik in totaal 180mg totaal, eerst 60mg werd ik ongeveer 20 minuutjes lekker relaxed van en daarna weg euforie, dus ik dacht ik neem 40mg bij.
Word ik zo’n 30min na inname weer “best oke” van.
Dan weer na 1uur 40mg.
En dan precies hetzelfde gedaan met de laatste 40mg.
Momenteel heb ik zweetklauwen, last van me zij, alsof er iets los zit
 heel naar gevoel zeker aangezien ik een pneumothorax (klaplong) heb gehad, aan beide longen!
Ik ben niet benauwd of kortademig.

WTF ik heb altijd goeie ogen gehad, nu kan ik opeens alleen met mn moeders bril dit lezen, als ik m afzet zie ik geen drol, dat is wel een rare bijwerking van de methylf, althans dat hoop ik, dat het een bijwerking is. Zweet stinkt ook naar natte wiet opzich niet echt een probleem, maar tog vies en irritant, ik heb pas gedouched! Pfff

2u geleden laatste 40mg genomen.


———————————————————


Even het belangrijkste AUB attentie:
Oxycodon verslaving, dit is echt spul waar je vanaf moet blijven mits je het niet nodig heb, ik zit er nu zo’n anderhalf jaar aan

Door de pijn in mn zij na de operatie aan mn long, ik misbruikte t wel, soms 120/160mg.
Zit nu op 100mg dagelijks. (40mg s’ochtends/40mg s’avonds/20mg voor slapen).
Morgen begint het afbouwen, en ik ga er vol tegenaan heb er zeer veel vertrouwen in! I got this, de psychiater van de kliniek
denkt niet dat ik het gaat redden (des te meer reden om te bewijzen dat ik wel kan)
Hij zei dat aan t begin van ons gesprek al, ik weigerde in de kliniek opgenomen te worden, ik vroeg aan t einde van t gesprek om een eerlijk antwoord op de vraag of ik het ging redden.

Ik krijg binnenkort ook quetiapine voor t slapen want dat lukt laatste tijd gewoon niet, en dat komt niet door de methyl. als iemand tips heeft voor de quetiapne hoor ik het graag.
Waarom dit verhaal? Omdat ik graag reacties zie van mensen met ervaring met oxycodon en het afbouwen.
Ook vraag ik me af of Pregabaline 2/3x per week niet meetelt met het afkicken, ik gebruik de pregabaline om de afkickverschijnselen te laten verdwijnen, 700mg minimaal.

Vraag 1:
is het erg schadelijk om zo snel en veel bij/in te nemen? (Methylf.)

Vraag 2:
Wat ervaart iemand die geen add of adhd heeft? Ik word er namelijk rustiger van maar wel praterig en euforisch(sinds vanavond een stuk minder)

Vraag 3:
Wat is dagelijks de maximale dosis voor iemand zonder adhd/add?

Vraag 4:
Is het erg als ik dit in neem terwijl ik een oxycodon verslaving heb?

Ik heb nu meer dan 27u niet meer gebruikt
Ik heb mn laatste strip van oxy’s aan mn maatje gegeven, daar ligt het veilig.


Vraag 5:
Is het erg om zolang niet te gebruiken en aan de methylf. te zitten?

Vraag 6:
Krijg ik zo dadelijk niet een intensere comedown van de oxycodon door het methylf?

Vraag 7:
Kan ik zometeen nog een dosis van 5mg zolpidem nemen om te slapen?

Vraag 8:
Kan ik oxycodon niet afbouwen met 40mg per dag? Of zelfs minder? Las ergens dat je lichaam met een minimale dosis tevreden is.
20mg ochtend/20mg avond, en quetiapine voor t slapen.

Vraag 9:
Hoeveel MG methylfenidaat is levensgevaarlijk?


Als jullie iets kwijt willen, zeg of vraag het gewoon.
Ik hoor liever de keiharde waarheid van mensen die hier ervaring mee hebben, en geen google stukjes van mensen die geen ervaring hebben met deze medicijnen.

B.v.d. voor het lezen en reageren.

Mvg
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#18
JelleKenNietVertelle zei:
Heey, okay
 ik hoop dat het makkelijk weg leest want ik ben niet zo goed in verhalen typen. Over mij: ik ben een jongeman van 23 jaar, 1,76 lang, en 64 kg.


Ik slik af en toe methylfenidaat, en heb ook een oxycodon verslaving.


Op dit moment zit ik aardig te kloten met de methylfenidaat


Zojuist heb ik in totaal 180mg totaal, eerst 60mg werd ik ongeveer 20 minuutjes lekker relaxed van en daarna weg euforie, dus ik dacht ik neem 40mg bij.
Word ik zo’n 30min na inname weer “best oke” van.
Dan weer na 1uur 40mg.
En dan precies hetzelfde gedaan met de laatste 40mg.
Momenteel heb ik zweetklauwen, last van me zij, alsof er iets los zit
 heel naar gevoel zeker aangezien ik een pneumothorax (klaplong) heb gehad, aan beide longen!
Ik ben niet benauwd of kortademig.

WTF ik heb altijd goeie ogen gehad, nu kan ik opeens alleen met mn moeders bril dit lezen, als ik m afzet zie ik geen drol, dat is wel een rare bijwerking van de methylf, althans dat hoop ik, dat het een bijwerking is. Zweet stinkt ook naar natte wiet opzich niet echt een probleem, maar tog vies en irritant, ik heb pas gedouched! Pfff

2u geleden laatste 40mg genomen.


———————————————————


Even het belangrijkste AUB attentie:
Oxycodon verslaving, dit is echt spul waar je vanaf moet blijven mits je het niet nodig heb, ik zit er nu zo’n anderhalf jaar aan

Door de pijn in mn zij na de operatie aan mn long, ik misbruikte t wel, soms 120/160mg.
Zit nu op 100mg dagelijks. (40mg s’ochtends/40mg s’avonds/20mg voor slapen).
Morgen begint het afbouwen, en ik ga er vol tegenaan heb er zeer veel vertrouwen in! I got this, de psychiater van de kliniek
denkt niet dat ik het gaat redden (des te meer reden om te bewijzen dat ik wel kan)
Hij zei dat aan t begin van ons gesprek al, ik weigerde in de kliniek opgenomen te worden, ik vroeg aan t einde van t gesprek om een eerlijk antwoord op de vraag of ik het ging redden.

Ik krijg binnenkort ook quetiapine voor t slapen want dat lukt laatste tijd gewoon niet, en dat komt niet door de methyl. als iemand tips heeft voor de quetiapne hoor ik het graag.
Waarom dit verhaal? Omdat ik graag reacties zie van mensen met ervaring met oxycodon en het afbouwen.
Ook vraag ik me af of Pregabaline 2/3x per week niet meetelt met het afkicken, ik gebruik de pregabaline om de afkickverschijnselen te laten verdwijnen, 700mg minimaal.

Vraag 1:
is het erg schadelijk om zo snel en veel bij/in te nemen? (Methylf.)

Vraag 2:
Wat ervaart iemand die geen add of adhd heeft? Ik word er namelijk rustiger van maar wel praterig en euforisch(sinds vanavond een stuk minder)

Vraag 3:
Wat is dagelijks de maximale dosis voor iemand zonder adhd/add?

Vraag 4:
Is het erg als ik dit in neem terwijl ik een oxycodon verslaving heb?

Ik heb nu meer dan 27u niet meer gebruikt
Ik heb mn laatste strip van oxy’s aan mn maatje gegeven, daar ligt het veilig.


Vraag 5:
Is het erg om zolang niet te gebruiken en aan de methylf. te zitten?

Vraag 6:
Krijg ik zo dadelijk niet een intensere comedown van de oxycodon door het methylf?

Vraag 7:
Kan ik zometeen nog een dosis van 5mg zolpidem nemen om te slapen?

Vraag 8:
Kan ik oxycodon niet afbouwen met 40mg per dag? Of zelfs minder? Las ergens dat je lichaam met een minimale dosis tevreden is.
20mg ochtend/20mg avond, en quetiapine voor t slapen.

Vraag 9:
Hoeveel MG methylfenidaat is levensgevaarlijk?


Als jullie iets kwijt willen, zeg of vraag het gewoon.
Ik hoor liever de keiharde waarheid van mensen die hier ervaring mee hebben, en geen google stukjes van mensen die geen ervaring hebben met deze medicijnen.

B.v.d. voor het lezen en reageren.

Mvg
Klik om te vergroten...
Ik heb eerlijkgezegd totaal geen ervaring met die middelen, wel een lange zware historie aan andere medicatie en benzos gehad al weet ik niet of dat vergelijkbaar is. Maar ik kan wel spreken als iemand die vorig jaar gediagnoseerd is met ADD en onlangs met ADHD. Bij de zo goed als alle oppepende middelen word ik rustiger en gefocuster van. Mijn vader en mijn ex vriend hadden juist hetzelfste effect en allebij adhd. Het kan zijn dat je nooit echt tot nu gemerkt hebt dat je add of adhd zou kunne hebbe. Ik ben hier ook pas een jaar gelede achtergekomen. Maar als je je goed informeert naar wat die twee juist inhouden, niet zomaar de typische dingen zoals druk en on gefocust. Dan ga je misschien veel dingen kunnen verklaren. Het is zeker de moeite waard om je research te doen en alsje echt zeker bent te laten diagnoseren. Nog veel geluk 🍀
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
JelleKenNietVertelle zei:
Vraag 1:
is het erg schadelijk om zo snel en veel bij/in te nemen? (Methylf.)
Klik om te vergroten...
Dit is een retorische vraag hoop ik..?

JelleKenNietVertelle zei:
Op dit moment zit ik aardig te kloten met de methylfenidaat


Zojuist heb ik in totaal 180mg totaal
Klik om te vergroten...
180 mg Methylfenidaat
. WTF. Ik stijg al mega on-comfi de hemel in bij 30-40 mg!

Oxy geen verstand van.
G
GersGozert!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Kota zei:
Ik heb eerlijkgezegd totaal geen ervaring met die middelen, wel een lange zware historie aan andere medicatie en benzos gehad al weet ik niet of dat vergelijkbaar is. Maar ik kan wel spreken als iemand die vorig jaar gediagnoseerd is met ADD en onlangs met ADHD. Bij de zo goed als alle oppepende middelen word ik rustiger en gefocuster van. Mijn vader en mijn ex vriend hadden juist hetzelfste effect en allebij adhd. Het kan zijn dat je nooit echt tot nu gemerkt hebt dat je add of adhd zou kunne hebbe. Ik ben hier ook pas een jaar gelede achtergekomen. Maar als je je goed informeert naar wat die twee juist inhouden, niet zomaar de typische dingen zoals druk en on gefocust. Dan ga je misschien veel dingen kunnen verklaren. Het is zeker de moeite waard om je research te doen en alsje echt zeker bent te laten diagnoseren. Nog veel geluk 🍀
Klik om te vergroten...
Ik laat me liever niet diagnostiseren voor add of adhd, ik ben ooit gediagnosticeerd met add, toen was ik 16, maar mn ouders wouden niet dat ik aan die pillen ging.
Daar ben ik ze echt eeuwig dankbaar voor!
Dus maarja, bedankt voor je reactie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."