#1
Niet helemaal correct. Het is inderdaad een prodrug die enkel via orale metabolisme in werking treed, maar in feite is het wel degelijk dexamfetamine. Het is verbonden aan een aminozuur die oplost in de maag waardoor de dex vrijkomt.Ik gebruik overigens lisdex. Hier zit geen werkzame stof in, wat voor mijn lichaam echt de succesfactor is. Wellicht dat nog opbrengen…? Maar! Eerst dit uitproberen heur, want het is wel echt trial and error met deze shit.
De bio beschikbaarheid van lisdex is trouwens ook hoger dan dat van normale dex. Ik gebruik 2x20mg dex per dag maar 70mg lisdex, wat omgerekend uitkomt op 20mg dex, voelt wel degelijk een stuk sterker en energieker aan. Heb zowel 70mg als 50mg via mijn psychiater gebruikt voor twee maanden maar het is heftig.
Kon het niet aan dus back to dex, veel flexibeler ook.