#1
Ahhhhhh ok, ik heb het dikgedrukte stukje altijd verkeerd begrepen dan. Dikke alpha hier hihihihi.Niet helemaal correct. Het is inderdaad een prodrug die enkel via orale metabolisme in werking treed, maar in feite is het wel degelijk dexamfetamine. Het is verbonden aan een aminozuur die oplost in de maag waardoor de dex vrijkomt.
De bio beschikbaarheid van lisdex is trouwens ook hoger dan dat van normale dex. Ik gebruik 2x20mg dex per dag maar 70mg lisdex, wat omgerekend uitkomt op 20mg dex, voelt wel degelijk een stuk sterker en energieker aan. Heb zowel 70mg als 50mg via mijn psychiater gebruikt voor twee maanden maar het is heftig.
Kon het niet aan dus back to dex, veel flexibeler ook.
Ik kreeg het ook vooral omdat ik zei dat het abbbbbsoluut niet ging lukken om vaker per dag m’n pillen niet te vergeten😂 Maar mijn lichaam reageert er alsnog zoveel beter op…
Interessant dat dex voor jou alsnog prettiger werkt! Ik gebruik soms (als ik laat wakker ben of juist tot laat moet werken en langer nodig heb) ook normale dex (5mg, 1 of 2 keer naar behoefte). Ik merk echt bijnnnnna geen verschil met lisdex, behalve in de rebound. Die toch echt wel veeeeul pittiger is bij dex, maar voor mij altijd op te vangen is met sporten of wandelen.
😂😂😂"Huh waar is m'n iPhone"
2 minuten later
"Huh waar is m'n iPhone"
Lach maar!
Maar volgens mij zijn we met zn alle het zonnestraaltje van het kerstdiner! I know I am!
Om maar over creativiteit, intuïtie en empathie te zwijgen!