#1
Hi hi mensen,
Ik heb net 1 oxazepam van 50mg op, 20mg oxycodon en daarboven op 2 paracetamol 500mg.
Vraagje kan dit kwaad? Heb het nooit eerder samen gecombineerd. (En ja ik vraag het eerst nadat ik het heb ingenomen π )
Hoor graag iemands advies/reactie/ervaring.
Liefs,
Mij
Ik heb net 1 oxazepam van 50mg op, 20mg oxycodon en daarboven op 2 paracetamol 500mg.
Vraagje kan dit kwaad? Heb het nooit eerder samen gecombineerd. (En ja ik vraag het eerst nadat ik het heb ingenomen π )
Hoor graag iemands advies/reactie/ervaring.
Liefs,
Mij