Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon en oxazepam combi

Oxycodon en oxazepam combi

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi hi mensen,

Ik heb net 1 oxazepam van 50mg op, 20mg oxycodon en daarboven op 2 paracetamol 500mg.

Vraagje kan dit kwaad? Heb het nooit eerder samen gecombineerd. (En ja ik vraag het eerst nadat ik het heb ingenomen πŸ˜…)

Hoor graag iemands advies/reactie/ervaring.

Liefs,

Mij
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mcrazy zei:
Vraagje kan dit kwaad? Heb het nooit eerder samen gecombineerd. (En ja ik vraag het eerst nadat ik het heb ingenomen πŸ˜…)
Klik om te vergroten...
:lolol:

Waarom vraag je het dan nog?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
:lolol:

Waarom vraag je het dan nog?
Klik om te vergroten...
Ken het hoor! Eerst nemen en dan pas de "fuck" of anxiety lol.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Draper zei:
Ken het hoor! Eerst nemen en dan pas de "fuck" of anxiety lol.
Klik om te vergroten...
Oxa zou toch moeten helpen tegen anxiety :lolol:

Is dit dan ironisch @Mindless ?????
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Oxa zou toch moeten helpen tegen anxiety :lolol:

Is dit dan ironisch @Mindless ?????
Klik om te vergroten...
Te relaxed zijn is ook niet lekker!

Ga maar eens veel THC olie druppelen! Dan ga je me snappen!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal wel meevallen als je het eenmalig zo doet.
Wat voor pijn probeer je te bestrijden? Of probeer je in slaap te vallen?

Maarja, nu je pammetjes op hebt, zul je op moeten passen dat je niet nog stommere dingen uit gaat halen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Oxa zou toch moeten helpen tegen anxiety :lolol:

Is dit dan ironisch @Mindless ?????
Klik om te vergroten...
Ironie is ergens mild (op een luchtige toon) de spot mee drijven.

Bijvoorbeeld:

Je bent samen met je buddy begonnen aan een fietstocht en je hebt tegenwind windracht 7 en de regen komt met bakken uit de lucht neer en je zegt tegen je fietsmaatje: gelukkig hebben we het weer tenminste mee vandaag!
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Ironie is ergens mild (op een luchtige toon) de spot mee drijven.

Bijvoorbeeld:

Je bent samen met je buddy begonnen aan een fietstocht en je hebt tegenwind windracht 7 en de regen komt met bakken uit de lucht neer en je zegt tegen je fietsmaatje: gelukkig hebben we het weer tenminste mee vandaag!
Klik om te vergroten...
Mijn grapje over OXA dus niet? ( ik dacht van wel )

Dat is gewoon een positieve mindset :tearsofjoy: en toch niet echt de spot drijven??? :lolol:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Don Draper zei:
Te relaxed zijn is ook niet lekker!

Ga maar eens veel THC olie druppelen! Dan ga je me snappen!
Klik om te vergroten...
Ik ben eigenlijk super relaxed. :sunglasses:
Kheb THC pasta van 97% Piepklein speldenknopje en ik was toen 8 uur stoned en kon niet meer roken nikssss meer.

En als het te relaxed niet meer relaxed is dan is dat gewoon niet relaxed :lolol:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Mijn grapje over OXA dus niet? ( ik dacht van wel )

Dat is gewoon een positieve mindset :tearsofjoy: en toch niet echt de spot drijven??? :lolol:
Klik om te vergroten...
Volgens mij niet.

Als iemand nou bijvoorbeeld helemaal strak staat van de spanning en eerder ook een benzo heeft genomen en dan zegt: "gelukkig ontspant die benzo me lekker", dan is het ironie: licht de spot drijven met de situatie, met het feit dat die benzo dus voor geen meter werkt.

Maar moet ook even goed denken hoor, zo na een lange dag en gaar zijn zo op de avond.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Volgens mij niet.

Als iemand nou bijvoorbeeld helemaal strak staat van de spanning en eerder ook een benzo heeft genomen en dan zegt: "gelukkig ontspant die benzo me lekker", dan is het ironie: licht de spot drijven met de situatie, met het feit dat die benzo dus voor geen meter werkt.

Maar moet ook even goed denken hoor, zo na een lange dag en gaar zijn zo op de avond.
Klik om te vergroten...
Ja bedoel het ook zo.. TS neem OXA... Komt hier vragen of het gevaarlijk is, @Don Draper Herkent zich erin
Don Draper zei:
de "fuck" of anxiety lol.
Klik om te vergroten...
Dus oe oe ik heb lets ingenomen (wat tegen o.a tegen anxiety kan werken)

Maar als het zou werken kwam TS hier niet vragen of het gevaarlijk is :lolol:
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
En als het te relaxed niet meer relaxed is dan is dat gewoon niet relaxed :lolol:
Klik om te vergroten...
Ik heb dit met edibles. Lig ik te lang relaxed te genieten (bij mij werken edibles ook erg sterk) word ik helemaal gek terwijl ik eigenlijk het wel weer zat ben.

Mede daardoor rook ik nu alleen maar wiet en liefst zo licht mogelijk.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Don Draper zei:
Te relaxed zijn is ook niet lekker!

Ga maar eens veel THC olie druppelen! Dan ga je me snappen!
Klik om te vergroten...
Jaaaaaa thc olie is een goeie!!!! Het is alleen al op. Moet nieuwe halen.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Ik heb dit met edibles. Lig ik te lang relaxed te genieten (bij mij werken edibles ook erg sterk) word ik helemaal gek terwijl ik eigenlijk het wel weer zat ben.

Mede daardoor rook ik nu alleen maar wiet en liefst zo licht mogelijk.
Klik om te vergroten...
Wat zijn edibels?
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manu76 zei:
Zal wel meevallen als je het eenmalig zo doet.
Wat voor pijn probeer je te bestrijden? Of probeer je in slaap te vallen?

Maarja, nu je pammetjes op hebt, zul je op moeten passen dat je niet nog stommere dingen uit gaat halen.
Klik om te vergroten...
Ja wil 10mg oxy bijnemen πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Manu76 zei:
Zal wel meevallen als je het eenmalig zo doet.
Wat voor pijn probeer je te bestrijden? Of probeer je in slaap te vallen?

Maarja, nu je pammetjes op hebt, zul je op moeten passen dat je niet nog stommere dingen uit gaat halen.
Klik om te vergroten...
Ik heb 1 dia genomen 10 mg en 20 mg oxy erbij
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
:lolol:

Waarom vraag je het dan nog?
Klik om te vergroten...


Why nut
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Volgens mij niet.

Als iemand nou bijvoorbeeld helemaal strak staat van de spanning en eerder ook een benzo heeft genomen en dan zegt: "gelukkig ontspant die benzo me lekker", dan is het ironie: licht de spot drijven met de situatie, met het feit dat die benzo dus voor geen meter werkt.

Maar moet ook even goed denken hoor, zo na een lange dag en gaar zijn zo op de avond.
Klik om te vergroten...
Is dat niet sarcasme
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mcrazy zei:
Is dat niet sarcasme
Klik om te vergroten...
Sarcasme is bijtende spot. Oftewel: het heeft een scherpere tot zelfs gemene toon. Ironie niet.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Mcrazy opiaten en Benzo’s versterken elkaar. Bij jouw combi heb je kans op een overdosis, je kunt bewusteloos raken en als je te hoog doseert, overlijden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."