#1
en heeft een vieze bittere smaak ![:)]()
BillyBilo zei:ik kauw ze altijd gewoon kapot. wat weg slikken met lauw water, want het plakt gigantisch.
Solidius zei:Retard! :')
DirtyP: Werkte hetsneller dan?
getitd0n3 zei:[DirtyP: Werkte hetsneller dan?
Yep als je een Retard geneesmiddel crusht of kapotbijt is de hele bedoeling achter uitgestelde vrijgave om zeep. "Fillmomhulde tabletten met vertraagde ...." Als je die coating doorbreekt kunnen je maagzuren sneller bij de werkzame bestandddelen. Dus afhakelijk van je tollerantie, kotsen of niet.
Info is onder voorbehoud, als je echt zeker wilt zijn vraag eens aan je apo? (of aan fneawognfkgln, komt er het beste bij in de buurt)
Heeft de afkickkliniek je op de oxycodon overgezet? Dat hoor je niet vaak. Zijn er geen andere mogelijkheden qwa pijnbestrijding dan een zwaar verslavend (fysiek en mentaal) opiaat voor te schrijven? Ik moest in de afkickkliniek juist met alle medicijnen stoppen. Wat ook niet altijd goed is. Mede daarom ben ik vlak na opname in de kliniek manisch geworden met flink wat schade tot gevolg. (Financieel/relaties/emotionele stemming). Toen hebben ze naast mijn ADHD dus bipolaire 1 stoornis ontdekt/gediagnosticeerd.De reden dat ik dit relatief oude topic oprakel is om een toevoeging te doen aan de effecten die Alprazolam na langdurig gebruik op je maag kan hebben. Ik heb dit middel voor 4 maanden dagelijks 10-15 tabletten opgelost in frisdrank zodat het sneller zou werken. Althans dat dacht ik, toen ik naar de afkickkliniek ging bleek het dat ik schade had opgelopen aan mijn maagwand waardoor ik nu op de Oxycodon gezet ben en geen NSAID catagorie pijnstillers meer kan slikken. Let hiermee op.
Was dit gelijktijdig met je gebruik van bromazolam? Als ja, misschien is het wel handig om dat even te vermelden in je topic over bromazolam. Je waarschuwt daar namelijk voor de gevolgen van het gebruik van bromazolam. Als je ondertussen ook alprazolam gebruikte zijn die gevolgen misschien deels toe te schijven aan je gebruik van alprazolam.Ik heb dit middel voor 4 maanden dagelijks 10-15 tabletten opgelost in frisdrank zodat het sneller zou werken.
Ver na de kliniek heb ik weer last gekregen van een beknelde buikzenuw waar ik al een keer aan ben geopereerd, het is nog relatief "onbekend" maar het heet ACNES. En het doet heeeeel erg veel pijn. Ik sta natuurlijk verslaafd te boek bij de dokter dat is de reden dat ik wekenlang heb gevraagd om andere pijnstillers dan NSAIDS maar niet gekregen heb. Nu ben ik doorverwezen door de speicalist en krijg ik het wel. Het is écht rommel.Heeft de afkickkliniek je op de oxycodon overgezet? Dat hoor je niet vaak. Zijn er geen andere mogelijkheden qwa pijnbestrijding dan een zwaar verslavend (fysiek en mentaal) opiaat voor te schrijven? Ik moest in de afkickkliniek juist met alle medicijnen stoppen. Wat ook niet altijd goed is. Mede daarom ben ik vlak na opname in de kliniek manisch geworden met flink wat schade tot gevolg. (Financieel/relaties/emotionele stemming). Toen hebben ze naast mijn ADHD dus bipolaire 1 stoornis ontdekt/gediagnosticeerd.
Dus soms is medicatie (die verslavend kan werken) nodig, ben vooral benieuwd wat je klachten qwa pijn zijn als je die kon onderdrukken met NSAID's. Dan lijkt een opiaat mij nooit de oplossing. Maar ik ben geen arts dus ze zullen het wel beter weten dan ik. In ieder geval veel sterkte!
Ah, okay. Maar je bent na je bromazolam verslaving dus wel weer benzos gaan gebruiken?Dit was niet het geval, goed dat je dit toch even benadrukt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."