Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxanax retard verpulveren of niet

xanax retard verpulveren of niet

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#1
en heeft een vieze bittere smaak :)
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heeft iemand ervaring met xanax retard, ik heb hier een doosje liggen.
Zoals jullie wel zullen weten werkt retard trager, het is ook een grotere tablet als een gewone van 2mg, nu vroeg ik me af als ik het verpulver krijg ik dan dezelfde rush als bij de gewone omdat ie dan in kleinere stukjes is.

Greetz
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
och ja dat vind ik het ergste nog niet, ik vind dat geplak erger :wink:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik kauw ze altijd gewoon kapot. wat weg slikken met lauw water, want het plakt gigantisch.
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#5
BillyBilo zei:
ik kauw ze altijd gewoon kapot. wat weg slikken met lauw water, want het plakt gigantisch.
Klik om te vergroten...

hoeveel neem jij dan?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Retard! :')
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solidius zei:
Retard! :')
Klik om te vergroten...

ik weet het klint stom als je het int engels uitspreekt :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet niet of ik je kan adviseren over doseringen omdat ik toch wel een redelijke tolerantie heb opgebouwd wat xanax betreft, ik neem er meestal meteen 2 van 2mg, maar je kent het zelf ook wel, dat je er een aantal mee neemt en dat je op een gegeven moment 's ochtends wakker word en dat je de rest ergens hebt gelaten en je weet niet waar.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij mij kwam ik meestal tot de conclusie dat ik die ook had opgegeten.
D
DirtyPLid
01-01-2024, 00:00
#10
werkte het sneller dan? kheb het net met bier ingenomen, eerste pils en alles kwam er al terug uit, die gore smaak, :confused:
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#11
[
DirtyP: Werkte hetsneller dan?
Klik om te vergroten...

Yep als je een Retard geneesmiddel crusht of kapotbijt is de hele bedoeling achter uitgestelde vrijgave om zeep. "Fillmomhulde tabletten met vertraagde ...." Als je die coating doorbreekt kunnen je maagzuren sneller bij de werkzame bestandddelen. Dus afhakelijk van je tollerantie, kotsen of niet.
Info is onder voorbehoud, als je echt zeker wilt zijn vraag eens aan je apo? (of aan fneawognfkgln, komt er het beste bij in de buurt)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ook de bolletjes in de capsule crushen, dan kan je maag het goedje nog sneller opnemen.

Ik raad je deze hele drugs trouwens niet aan :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
getitd0n3 zei:
[
DirtyP: Werkte hetsneller dan?
Klik om te vergroten...

Yep als je een Retard geneesmiddel crusht of kapotbijt is de hele bedoeling achter uitgestelde vrijgave om zeep. "Fillmomhulde tabletten met vertraagde ...." Als je die coating doorbreekt kunnen je maagzuren sneller bij de werkzame bestandddelen. Dus afhakelijk van je tollerantie, kotsen of niet.
Info is onder voorbehoud, als je echt zeker wilt zijn vraag eens aan je apo? (of aan fneawognfkgln, komt er het beste bij in de buurt)
Klik om te vergroten...


ja je hebt gelijk, het werkt beter, het kan sneller worden op genomen, mijn tolerantie verhaal had met z'n vraag over dosering te maken.
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#14
De reden dat ik dit relatief oude topic oprakel is om een toevoeging te doen aan de effecten die Alprazolam na langdurig gebruik op je maag kan hebben. Ik heb dit middel voor 4 maanden dagelijks 10-15 tabletten opgelost in frisdrank zodat het sneller zou werken. Althans dat dacht ik, toen ik naar de afkickkliniek ging bleek het dat ik schade had opgelopen aan mijn maagwand waardoor ik nu op de Oxycodon gezet ben en geen NSAID catagorie pijnstillers meer kan slikken. Let hiermee op.
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#15
k1ttyc4t zei:
De reden dat ik dit relatief oude topic oprakel is om een toevoeging te doen aan de effecten die Alprazolam na langdurig gebruik op je maag kan hebben. Ik heb dit middel voor 4 maanden dagelijks 10-15 tabletten opgelost in frisdrank zodat het sneller zou werken. Althans dat dacht ik, toen ik naar de afkickkliniek ging bleek het dat ik schade had opgelopen aan mijn maagwand waardoor ik nu op de Oxycodon gezet ben en geen NSAID catagorie pijnstillers meer kan slikken. Let hiermee op.
Klik om te vergroten...
Heeft de afkickkliniek je op de oxycodon overgezet? Dat hoor je niet vaak. Zijn er geen andere mogelijkheden qwa pijnbestrijding dan een zwaar verslavend (fysiek en mentaal) opiaat voor te schrijven? Ik moest in de afkickkliniek juist met alle medicijnen stoppen. Wat ook niet altijd goed is. Mede daarom ben ik vlak na opname in de kliniek manisch geworden met flink wat schade tot gevolg. (Financieel/relaties/emotionele stemming). Toen hebben ze naast mijn ADHD dus bipolaire 1 stoornis ontdekt/gediagnosticeerd.

Dus soms is medicatie (die verslavend kan werken) nodig, ben vooral benieuwd wat je klachten qwa pijn zijn als je die kon onderdrukken met NSAID's. Dan lijkt een opiaat mij nooit de oplossing. Maar ik ben geen arts dus ze zullen het wel beter weten dan ik. In ieder geval veel sterkte!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
k1ttyc4t zei:
Ik heb dit middel voor 4 maanden dagelijks 10-15 tabletten opgelost in frisdrank zodat het sneller zou werken.
Klik om te vergroten...
Was dit gelijktijdig met je gebruik van bromazolam? Als ja, misschien is het wel handig om dat even te vermelden in je topic over bromazolam. Je waarschuwt daar namelijk voor de gevolgen van het gebruik van bromazolam. Als je ondertussen ook alprazolam gebruikte zijn die gevolgen misschien deels toe te schijven aan je gebruik van alprazolam.
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit was niet het geval, goed dat je dit toch even benadrukt.
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bigvloei zei:
Heeft de afkickkliniek je op de oxycodon overgezet? Dat hoor je niet vaak. Zijn er geen andere mogelijkheden qwa pijnbestrijding dan een zwaar verslavend (fysiek en mentaal) opiaat voor te schrijven? Ik moest in de afkickkliniek juist met alle medicijnen stoppen. Wat ook niet altijd goed is. Mede daarom ben ik vlak na opname in de kliniek manisch geworden met flink wat schade tot gevolg. (Financieel/relaties/emotionele stemming). Toen hebben ze naast mijn ADHD dus bipolaire 1 stoornis ontdekt/gediagnosticeerd.

Dus soms is medicatie (die verslavend kan werken) nodig, ben vooral benieuwd wat je klachten qwa pijn zijn als je die kon onderdrukken met NSAID's. Dan lijkt een opiaat mij nooit de oplossing. Maar ik ben geen arts dus ze zullen het wel beter weten dan ik. In ieder geval veel sterkte!
Klik om te vergroten...
Ver na de kliniek heb ik weer last gekregen van een beknelde buikzenuw waar ik al een keer aan ben geopereerd, het is nog relatief "onbekend" maar het heet ACNES. En het doet heeeeel erg veel pijn. Ik sta natuurlijk verslaafd te boek bij de dokter dat is de reden dat ik wekenlang heb gevraagd om andere pijnstillers dan NSAIDS maar niet gekregen heb. Nu ben ik doorverwezen door de speicalist en krijg ik het wel. Het is écht rommel.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
k1ttyc4t zei:
Dit was niet het geval, goed dat je dit toch even benadrukt.
Klik om te vergroten...
Ah, okay. Maar je bent na je bromazolam verslaving dus wel weer benzos gaan gebruiken?
k
k1ttyc4tLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit speelt af voor de bromazolam ervaring.
Maagproblemen altijd al gehad sindsdien

Edit; Sorry, mijn excuus. Ik denk dat ik het bovenstaande berichtje verkeerd heb geformuleerd. De maagproblemen zijn natuurlijk afkomstig van het Alprazolam én Bromazolam gebruik. Dit heeft al langer gesluimerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."