Ik dénk zelf als ik een schatting maak 20% Alprazolam en 70% Bromazolam, en dan wijd ik 10% toe aan de Oxycodon.Fijn dat je zo reageert. Uiteindelijk weet ik ook niet hoe de vork in de steel steekt, dus ik wil je best het voordeel van de twijfel geven. In ieder geval weten we nu iets meer van jou.
Vraag is nu natuurlijk wel of jouw gezondheidsproblemen veroorzaakt worden door alprazolam of bromazolam of een combinatie van beide. Verder kan jouw dagelijks gebruik van oxycodon ook nog een rol spelen bij de symptomen die je vandaag de dag nog ervaart. Dus jouw ervaringsverslag is nu wel een stuk lastiger te interpreteren. Het is niet meer zo simpel als: “Het ligt duidelijk aan de bromazolam.” 😅
Ik moet zeggen, ik ga maandag naar de dokter toe om eens te vragen of het anders kan. Ik slik 10 tot 15 MG Oxycodon per dag. Ik had niet verwacht dat de gewenning zó snel op zou treden. Want ik zit er nu zo'n 2 a 3 weken aan ongeveer, en gisteren, of eergisteren nacht ik weet even niet wanneer. Werd ik wakker omdat ik niet stil meer kon liggen omdat ik onrustig was. Ik ben daar best van geschrokken. Het zal ook vast wat met mijn geheugen doen, maar ik merk er niet zo heel veel van. ( Misschien omdat ik al een zeef ben )