Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedikinet 10 Mg en lyrica 150mg recreatief gebruiken? Dosis?

Medikinet 10 Mg en lyrica 150mg recreatief gebruiken? Dosis?

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee 18 december had ik 1 nacht nep gedaan en daarvoor was het ook enkele weken geleden. Enigste dat ik nog eens wil doen EVENTUEEL is 4fma. Maar dat zal niet voor direct zijn. Dus van lyrica geen euforie want is dat dat ik zoek maar kan ook gerust alles laten liggen
t

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
tequilavodka
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb hier een doosje medikinet 10 Mg van de psychiater. Hoe kan ik dit recreatief gebruiken? De dosis en dergelijke heb er eens 2 geslikt zonder noemenswaardige effecten? Iemand tips voor er het beste uit te halen? Snuiven ga ik niet doen... Als er weinig tot geen voordelen zijn laat ik het gewoon in de kast liggen... Alsook lyrica 150mg 3x daags die ik al 3 jaar neem bij gebrek aan iets anders wil ik 1 van de 2 een kans geven voor een leuke dag.. het is gewoon eens ter info kan goed zijn dat ik geen van de 2 recreatief ga gebruiken.. bedankt voor de hulp
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Heb hier een doosje medikinet 10 Mg van de psychiater. Hoe kan ik dit recreatief gebruiken? De dosis en dergelijke heb er eens 2 geslikt zonder noemenswaardige effecten? Iemand tips voor er het beste uit te halen? Snuiven ga ik niet doen... Als er weinig tot geen voordelen zijn laat ik het gewoon in de kast liggen... Alsook lyrica 150mg 3x daags die ik al 3 jaar neem bij gebrek aan iets anders wil ik 1 van de 2 een kans geven voor een leuke dag.. het is gewoon eens ter info kan goed zijn dat ik geen van de 2 recreatief ga gebruiken.. bedankt voor de hulp
Klik om te vergroten...
Jij weet van geen ophouden he? Ga eens hulp zoeken voor je verslaving joh.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Jij weet van geen ophouden he? Ga eens hulp zoeken voor je verslaving joh.
Klik om te vergroten...
Ik ben al 2 maanden 'clean' vooral geen stimulanten meer. Lyrica is geen stimulant. Ik wou dat eventueel een kans geven en die medikinet in de kast laten liggen. Ik neem al 3 jaar 3x 150 Mg per dag. Maar naar het schijnt is dit ook recreatief te gebruiken?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Ik ben al 2 maanden 'clean' vooral geen stimulanten meer. Lyrica is geen stimulant. Ik wou dat eventueel een kans geven en die medikinet in de kast laten liggen. Ik neem al 3 jaar 3x 150 Mg per dag. Maar naar het schijnt is dit ook recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ja ja ja! Fantastisch dat je zo creatief denkvermogen lijkt te hebben.
Wel jammer voor je dat je van geen ophouden weet, maarja, dat is een probleem dat meer voor jou als voor ons is natuurlijk.
In Ierland zijn er veel zwaar verslaafd aan Lerica, je wilt weten hoe je dat voor elkaar kunt krijgen?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Manu76 zei:
Ja ja ja! Fantastisch dat je zo creatief denkvermogen lijkt te hebben.
Wel jammer voor je dat je van geen ophouden weet, maarja, dat is een probleem dat meer voor jou als voor ons is natuurlijk.
In Ierland zijn er veel zwaar verslaafd aan Lerica, je wilt weten hoe je dat voor elkaar kunt krijgen?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het al 3 jaar 3x 150 Mg per dag zonder ook maar enige dwang voor meer te gebruiken. Ik gebruik het volgens de voorgeschreven dosis. Enkel blijkbaar ook goed recreatief te gebruiken? Wil het eens een kans geven maar als het geen goed idee is doe ik het niet die tijd van niet luisteren naar goede raad en doen wat ik wil met alle risico's van dien is voorbij... Net zoals ik ook geen benzo ga proberen
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#7

OT:
tequilavodka zei:
Snuiven ga ik niet doen... Als er weinig tot geen voordelen zijn laat ik het gewoon in de kast liggen...
Klik om te vergroten...

Hier is je antwoord
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Ik gebruik het al 3 jaar 3x 150 Mg per dag zonder ook maar enige dwang voor meer te gebruiken. Ik gebruik het volgens de voorgeschreven dosis. Enkel blijkbaar ook goed recreatief te gebruiken? Wil het eens een kans geven maar als het geen goed idee is doe ik het niet die tijd van niet luisteren naar goede raad en doen wat ik wil met alle risico's van dien is voorbij... Net zoals ik ook geen benzo ga proberen
Klik om te vergroten...
Nee, wees blij dat je geen craving voelt voor Lerica, want het kan wel blijkbaar. Maar dan moet je gaan klooien en enige recreatieve wat ik zie aan de Lerica-junkies, is dat ze tot rust komen omdat ze staan te trillen omdat je zo hunkeren naar rust.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Ik kreeg lyrica (pregabaline) voorgeschreven ,ik werd er haast mesjogge van!
Lyrisch van de lyrica, dus. Ik kon niet scherp meer zien, autorijden was absoluut onderantwoord dus reed ik niet.
Maar ik was er gauw klaar mee.
Dan maar weer methadon tegen de pijn....
Klik om te vergroten...

Lyrisch betekent ‘heel enthousiast’, ik denk niet dat je dat bedoelt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Neeeeee.....Dat bedoel ik niet, dank je voor de opmerking, ik ben er just niet lyrisch over née....niet lyrisch van de lyrics had ik moeten zeggen!
Ik heb het woord lyrisch een verkeerde betekenis gegeven! Beetje dom, dus
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
maar kan ook gerust alles laten liggen
Klik om te vergroten...
Je houdt jezelf voor de gek.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
tequilavodka zei:
Ik ben al 2 maanden 'clean' vooral geen stimulanten meer. Lyrica is geen stimulant. Ik wou dat eventueel een kans geven en die medikinet in de kast laten liggen. Ik neem al 3 jaar 3x 150 Mg per dag. Maar naar het schijnt is dit ook recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...
1705132646343.png

Need I say more? 18 december is niet 2 maanden geleden.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Bekijk bijlage 56560

Need I say more? 18 december is niet 2 maanden geleden.
Klik om te vergroten...
Het is toch na nieuwjaar? 😅
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Je houdt jezelf voor de gek.
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik dat niet kunnen? Heb immers nooit hogere doseringen genomen. Enkel 3xb150 Mg maar daar voel je dan ook niks recreatief aan. Maar goed zal niets worden
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Waarom zou ik dat niet kunnen? Heb immers nooit hogere doseringen genomen. Enkel 3xb150 Mg maar daar voel je dan ook niks recreatief aan. Maar goed zal niets worden
Klik om te vergroten...
Ik heb het over jouw 2 maanden clean en de 2 gram NEP die je 18 december in de WC gegooid hebt.
K
KaasKiller2000Lid
01-01-2024, 00:00
#16
M'n moeder gebruikt Lyrica voor haar Multiples sclerose (MS), een auto-immuun ziekte. Ze gebruikt het voor haar zenuwpijn en epileptische aanvallen. Waarom zou je dit spul überhaupt recreatief willen gebruiken?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die Ritalin heb ik liggen maar na een test rit sindsdien niet meer gebruikt dat was eind november
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
KaasKiller2000 zei:
M'n moeder gebruikt Lyrica voor haar Multiples sclerose (MS), een auto-immuun ziekte. Ze gebruikt het voor haar zenuwpijn en epileptische aanvallen. Waarom zou je dit spul überhaupt recreatief willen gebruiken?
Klik om te vergroten...
Verslaving is een bitch :)

Ik bedenk me net dat ik serieus aan het reageren ben in een topic van @tequilavodka die in hetzelfde topic tips vraagt over het recreatieve gebruik van Ritalin en tegelijkertijd beweert 2 maanden clean te zijn van stims. d'oh! Ik ben hier de domme geloof ik :)
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
Verslaving is een bitch :)

Ik bedenk me net dat ik serieus aan het reageren ben in een topic van @tequilavodka die in hetzelfde topic tips vraagt over het recreatieve gebruik van Ritalin en tegelijkertijd beweert 2 maanden clean te zijn van stims. d'oh! Ik ben hier de domme geloof ik :)
Klik om te vergroten...
Bijna 2 maand met 1 dag gezondigd met NEP... Maar deze bestellen we nooit meer. Het is dan ook duidelijk voor mij dat ik niks moet nemen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar ik heb het begrepen dat ik niks recreatief moet gebruiken van medicatie
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."