Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMoe/suf door Methylfenidaat

Moe/suf door Methylfenidaat

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb van me 4de tot 18de ritalin concerta en melatonine gehad
wat een hel; al die jaren zombie gevoeld
M
MukLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedeavond,

Sinds een aantal weken heb ik methylfenidaat voorgeschreven gekregen voor adhd. Ik heb nu een langwerkende (20mg) die ik dagelijks neem, maar ik heb het idee dat ik er slaperig suf en neerslachtig van word. Bij een lagere dosering ging het wel goed, maar met onvoldoende effect.

Komt dit vaker voor? Gaat het over als ik door ga, of kan ik beter stoppen? Als het echt niet meer ging mocht ik stoppen, maar ik wil niet te vroeg opgeven.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
tuurlijk kan dat
sommige mensen worden rustig/moe van xtc/mdma door de hoeveelheid serotonine die in de maag vrijkomt

het hoort erbij
ritalin = methylfenidaat blokkeert de heropname van sero/dopa
dexamfetamine/lisdexamfetamine bevordert de afgifte van ook dopa/sero
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ook adhd en ben nu 22 van me 11de tot me 18de pakte ik risperdal en equazym dus ik snap wat je bedoeld. En nee het gaat binnen 2 weken over dan wordt je er niet meer zo moe van maar ik zou zelf niet spelen met minder en meer te nemen dan wat je psychiater zegt gewoon 2 weken doorbijten en dan merk je wel dat je van de dosis niet meer moe/suf wordt je lichaam moet er gewoon aan worden is zelfde met drugs je begint het minder en minder te voelen maar dat wilt niet zeggen dat je na 2 weken je medicatie slechter werkt dan vandaag
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij is al 4 jaar gestopt
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
tuurlijk kan dat
sommige mensen worden rustig/moe van xtc/mdma door de hoeveelheid serotonine die in de maag vrijkomt

het hoort erbij
ritalin = methylfenidaat blokkeert de heropname van sero/dopa
dexamfetamine/lisdexamfetamine bevordert de afgifte van ook dopa/sero
Klik om te vergroten...
Dat zegt google ja maar Google bestaat tegenwoordig om mensen paranoia te maken zoals het nieuws wilt je ook mindfucken. Muk en gy worden moe van ritalin en ik werd er juist actief door. Niks slecht mee bedoeld maar je zit hier op een drugsforum Google gebruikt niks wij wel 💯
M
MukLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
ik heb van me 4de tot 18de ritalin concerta en melatonine gehad
wat een hel; al die jaren zombie gevoeld
Klik om te vergroten...
Wat naar om te horen. Nu gestopt? Of een ander middel?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Muk zei:
Wat naar om te horen. Nu gestopt? Of een ander middel?
Klik om te vergroten...
ik ben sinds me 18de gestopt met alle medicatie in 1x zonder af te bouwen
mensen verklaarde me voor gek
maar goed sinds die tijd experimenteer met drugs
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cokekoning zei:
Dat zegt google ja maar Google bestaat tegenwoordig om mensen paranoia te maken zoals het nieuws wilt je ook mindfucken. Muk en gy worden moe van ritalin en ik werd er juist actief door. Niks slecht mee bedoeld maar je zit hier op een drugsforum Google gebruikt niks wij wel 💯
Klik om te vergroten...
uit ervaring spreek ik


2fa = speed , zuivere "speed" = dexamfetamine
2fma = langwerkende speed, methamfetamine = lisdexamfetamine
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
uit ervaring spreek ik


2fa = speed , zuivere "speed" = dexamfetamine
2fma = langwerkende speed, methamfetamine = lisdexamfetamine
Klik om te vergroten...

Bro kben in de war door je😂 ritalin je bedoelt toch (relatine) wat meeste studenten snuiven voor langer te kunnen studeren? En kan wel wat je zegt over 2fa hou me daar nie mee bezig hoe het allemaal noemt eigenlijk😅 maar hoezo begint ge over speed wilt ge nu zegge relatine zit speed in?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik werd ook moe van methylfenidaat. Plus hartkloppingen en ongemakkelijk gevoel. (Van 5 mg al)

Ik heb ADD/ADHD ofzo.

Als je gewoon ff de bijsluiter leest, dan weet je beetje wat voor ellende het is :lolol:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Cokekoning zei:
Bro kben in de war door je😂 ritalin je bedoelt toch (relatine) wat meeste studenten snuiven voor langer te kunnen studeren? En kan wel wat je zegt over 2fa hou me daar nie mee bezig hoe het allemaal noemt eigenlijk😅 maar hoezo begint ge over speed wilt ge nu zegge relatine zit speed in?
Klik om te vergroten...
relatine ken ik niet
1706483489387.png
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Ik werd ook moe van methylfenidaat. Plus hartkloppingen en ongemakkelijk gevoel. (Van 5 mg al)

Ik heb ADD/ADHD ofzo.

Als je gewoon ff de bijsluiter leest, dan weet je beetje wat voor ellende het is :lolol:
Klik om te vergroten...
ooit dex geprobeerd ?
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ritalin spreek je uit al relatine toch? Of hebben we het nu alle 2 over iets anders
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cokekoning zei:
Ritalin spreek je uit al relatine toch? Of hebben we het nu alle 2 over iets anders
Klik om te vergroten...
ik ken heel die relatine niet
ik spreek en ken het als ritalin
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
ik ken heel die relatine niet
ik spreek en ken het als ritalin
Klik om te vergroten...

Ewa goeie relatine of ritalin is zelfde maar hoezo begon ge over speed
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rilatine zo schrijft ge het maar relatine zo zegt ge het maar ik ben opgegroeid in Genk is sws anders dan elke andere stad in België of Nederland
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
ahh belgen die spreken hun eigen taal :P
C
CokekoningLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaa snapje hahaha en zoek maar op Google Genk 3600 BE is precies een dierentuin hier en we praten nog anders “wa make” is wat doe jij & vies af zijt ge = Jij bent een coole jongen/meisje
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
ooit dex geprobeerd ?
Klik om te vergroten...
Ja lang lang lang geleden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."