#1
maar het is een slippery slope.
Van alle drugs die ik ooit gebruikt heb zijn benzos het meest verslavende geweest. En nog steeds elke dag weer. De rust en kalmte die het me geeft, de zorgeloosheid. Vooral aan het begin denkt je ach kan nog wel een dagje. Voor je t weet ben je weer een maand verder. 🫣