#1
Beste Forumleden,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben 21, veel drugservaring opneem expirementele en verantwoorde manier.
en ik heb even jullie serieus advies nod voor de farmaceutische benzo's
ik heb Autisme en ADHD en gebruik dagelijks 2.5mg aripiprazol (abilify) voor de pieken van de prikkelverwerking af te halen en zo nodig methylfendidaat als ik me even een paar uur moet kunnen focussen op werk (dit gebruik ik maar zelde)
ik kan van mezelf hoge spanningen creeëren voor dingen waar ik tegenop kijk maar ook leuke ontspannende activiteiten.
Dan gaan door de spanning al mijn spieren op slot.
Hiervoor heb ik 3/4 jaar geleden voor zo indien nodig diazepam gekekregen.
Een voorschrift van indien nodig 1x 5mg per diazepam dag. Maar heb altijd de halfwaarde tijd telang gevonden want was de volgende dag nog suf.
Ik gebruikte 1 a 2 pilletjes per week en soms ook een maand niet als t beter ging.
Dus nooit afhankelijkheid van benzo's gehad.
later toen ik op mezelf woonde kreeg ik zopiclon omdat ik niet inslaap Kon komen in mn nieuwe huis.
Dit werkte wel maar vond het te risky om te blijven gebruiken en daardoor meteen mee gestopt.
toen ging het een tijd niet goed en heb ik 1 pakje van 30x o.25 alprazolam gehad.2 per dag indien nodig.
Ook meteen aangegeven dat ik er niks van merkte dus na dat pakje gestopt.
Diazepam is kwa spierverslapping perfect maar te sederend en niet anxiolisxh.
toen kreeg ik 2.5mg diazepam indien nodig per dag. Maar dat deed me ook niet genoeg ontspannen.
nu ga ik volg week bij de psyxhiater kijken voor want nieuws. Ik zoek dus een angst onderdrukkende benzo
Die spierverslappend werkt en het mag licht sederend zijn.
Aangezien mn psychiater al 2 weken ziek is en ik haar volgende week pas zie. Heb ik de huisarts gecontacteerd en kan vanmiddag om half 4 terecht.
heb op farmaceutisch kompas, reddit, drugsforum gekeken en vind nergens een benzo met deze eigenschappen die deze werking heeft die ik nu zoek alleen voor de komende week.
ik ben nooit verslaafd of afhankelijk geweest en altijd met verstand indien nodig benzos gebruikt.
Maar ik heb dit weekend belangrijke draaidagen staan dus moet wel ff van mn geestelijke en lichamelijke spanning af en goed slapen.
Het nadeel van diazepam is dat ik door de half waarde tijd de dag erna nog zo suf en traag van begrip ben als patrick van spongebob.
is er een relatief kortwerkende benzo. Die jullie aanraden die ik max een week gebruik todat ik mn psychiater weer zie.
geen zorgen over misbruik van benzos bij mij want heb zelf de hele benzo rc's lijst over de jaren geprobeerd en dat vind ik zelf 3x niks en was na 1x gebruiken goed geweest.
ik gebruik alleen indien nodig en met heel veel verstand. Maar nu moet ik ff wat anders om deze week te overlappen waarin ik veel verantwoording heb.
dus kort samen gevat. Heeft iemand ervaring of een tip voor een benzo die 1: spierontspannend is. 2: angst onderdrukkend. 3: licht sederend en als ik dan nog keuze heb het lieft een korte half waarde tijd. Want het zijn moment opnames bij mij die hoe langer ze duren hoe erger ze worden. En ik misbruik medicatie nooit zelf rc benzos nooit gedaan dus geen zorgen.
Ik dank jullie alvast.
-levensstruggelaar met verstand
Ik zal me even voorstellen. Ik ben 21, veel drugservaring opneem expirementele en verantwoorde manier.
en ik heb even jullie serieus advies nod voor de farmaceutische benzo's
ik heb Autisme en ADHD en gebruik dagelijks 2.5mg aripiprazol (abilify) voor de pieken van de prikkelverwerking af te halen en zo nodig methylfendidaat als ik me even een paar uur moet kunnen focussen op werk (dit gebruik ik maar zelde)
ik kan van mezelf hoge spanningen creeëren voor dingen waar ik tegenop kijk maar ook leuke ontspannende activiteiten.
Dan gaan door de spanning al mijn spieren op slot.
Hiervoor heb ik 3/4 jaar geleden voor zo indien nodig diazepam gekekregen.
Een voorschrift van indien nodig 1x 5mg per diazepam dag. Maar heb altijd de halfwaarde tijd telang gevonden want was de volgende dag nog suf.
Ik gebruikte 1 a 2 pilletjes per week en soms ook een maand niet als t beter ging.
Dus nooit afhankelijkheid van benzo's gehad.
later toen ik op mezelf woonde kreeg ik zopiclon omdat ik niet inslaap Kon komen in mn nieuwe huis.
Dit werkte wel maar vond het te risky om te blijven gebruiken en daardoor meteen mee gestopt.
toen ging het een tijd niet goed en heb ik 1 pakje van 30x o.25 alprazolam gehad.2 per dag indien nodig.
Ook meteen aangegeven dat ik er niks van merkte dus na dat pakje gestopt.
Diazepam is kwa spierverslapping perfect maar te sederend en niet anxiolisxh.
toen kreeg ik 2.5mg diazepam indien nodig per dag. Maar dat deed me ook niet genoeg ontspannen.
nu ga ik volg week bij de psyxhiater kijken voor want nieuws. Ik zoek dus een angst onderdrukkende benzo
Die spierverslappend werkt en het mag licht sederend zijn.
Aangezien mn psychiater al 2 weken ziek is en ik haar volgende week pas zie. Heb ik de huisarts gecontacteerd en kan vanmiddag om half 4 terecht.
heb op farmaceutisch kompas, reddit, drugsforum gekeken en vind nergens een benzo met deze eigenschappen die deze werking heeft die ik nu zoek alleen voor de komende week.
ik ben nooit verslaafd of afhankelijk geweest en altijd met verstand indien nodig benzos gebruikt.
Maar ik heb dit weekend belangrijke draaidagen staan dus moet wel ff van mn geestelijke en lichamelijke spanning af en goed slapen.
Het nadeel van diazepam is dat ik door de half waarde tijd de dag erna nog zo suf en traag van begrip ben als patrick van spongebob.
is er een relatief kortwerkende benzo. Die jullie aanraden die ik max een week gebruik todat ik mn psychiater weer zie.
geen zorgen over misbruik van benzos bij mij want heb zelf de hele benzo rc's lijst over de jaren geprobeerd en dat vind ik zelf 3x niks en was na 1x gebruiken goed geweest.
ik gebruik alleen indien nodig en met heel veel verstand. Maar nu moet ik ff wat anders om deze week te overlappen waarin ik veel verantwoording heb.
dus kort samen gevat. Heeft iemand ervaring of een tip voor een benzo die 1: spierontspannend is. 2: angst onderdrukkend. 3: licht sederend en als ik dan nog keuze heb het lieft een korte half waarde tijd. Want het zijn moment opnames bij mij die hoe langer ze duren hoe erger ze worden. En ik misbruik medicatie nooit zelf rc benzos nooit gedaan dus geen zorgen.
Ik dank jullie alvast.
-levensstruggelaar met verstand