Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam (valium)

Diazepam (valium)

35 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
acidboy zei:
Diazepam kan gebruikt worden bij terminale sedatie... Dat zegt genoeg over de gevaarlijkheid van het middel.

Verder moet je ......
Klik om te vergroten...

Toch nog even.
Overdaad schaadt.
Met alle pammen.
Met paracetamol.
Met H.
Met...
.enz. enz
Wat wil je nou bereiken met dit topic.
Met een eindje touw kom je ook een heel eind.
Moet je wel goeie knopen kunnen leggen, nietwaar...

O ja. Nog een dodelijk, overal verkrijgbaar, bijna gratis!
Dit product heeft de scheikundige naam:
H2O.
Water. Dus.
Drink 15 liter op een kwade dag naar binnen en je legt het loodje!
Watervergiftiging heet deze gedraging...
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Addick zei:
Ik heb de breider al gemaild maar ze mailen niet terug.
Flikkers,2 weken geleden uitgebreid vraag gesteld.

Straks dood omdat hun me niet vertellen waar de grens lag.
Of hij kon zeggen dat ie het niet wist,maar geen reactie ??

:openmouth:
Klik om te vergroten...

Deze reactie zegt toch al genoeg ? Vingertje wijzen, ze zijn allemaal schuld, terwijl ''Addick'' toch naar goed geweten contact op had genomen ? Het mag dan wel een oud topic zijn, maar mijn complimenten aan dit forum !!

En toch ? Als ik bij de Breider zou werken en zo een mail had gelezen, had ik willen weten welke zieke geest hier achter zit. Of een desbetreffend antwoord gegeven....
W
WensLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit klinkt mijns inziens als een verkapte vraag mbt suïcide en welke dosis fataal zou zijn.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eigenlijk is het al (zelfs op dit drugsforum!) i.i.g. tenminste wat ik ervan vind, het aansturen op het gaan noemen van 1. De middelen,
2. De hoeveelheid,
Om lethaal te kunnen innemen, ofwel de grens van net wel, net niet in 6 planken je woonplek moeten verlaten, not done.
Nee.
Voorts staan er hier in dit draadje enkele uitspraken hierover die niet juist zijn.
Ach, laat ik de details maar achterwege laten...
i i g. I K. ga deze info niet geven.
Dat mag een arts voor me doen of nalaten.
Not Me, dus!
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#5
No
Wens zei:
Dit klinkt mijns inziens als een verkapte vraag mbt suïcide en welke dosis fataal zou zijn.
Klik om te vergroten...
Addick zei:
Yo
Ik slik goed valium.
Wanneer moet je oppassen met echt ''dodelijke dosis''.
Is het echt zo erg wanneer men er redelijk bij drinkt,schijnt dat het dan veel sneller dodelijker te zijn.

Ik wil weten waar de grens is ben bang dat ik er over heen ga.
Ligt die grens al bij 10 stuks (10mg) en alchol bv. of veel verder ?

Bedankt avlsat
Klik om te vergroten...
Ik heb ook vaak valium genomen in combinatie met alcohol. Ik raakte echt van de kaart,aan het begin positief. Daarna kreeg ik een black out, niemand kon me wakker maken, ik moest gewoon uit mezelf wakker worden. Heb dat vaak met medicatie gehad, het is dus best gevaarlijk. Liefst geen alcohol erbij, maar als ik het doe gewoon twee glazen en klaar.
S
Steven bemusLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
300mg Diazepam? Hoe neem je dat dan, gezien de standaard pillekes 5mg zijn?😂
Klik om te vergroten...
Diazepam(valium) bestaat ook in 10mg.
Het is moeilijk om er een mg .op te zetten voor een dodelijke overdosis.
Je lengte ,gewicht,hoe frequent je benzodiazepines in neemt.
Maar als je 10 doosjes van 30 pilletjes,van 10mg.,(3000mg)in combinatie met alcohol zou tot een dodelijke afloop kunnen leiden.
Maar een zekerheid is dat niet.
Dus ...de regel is hoe meer,hoe groter de kans op succes. En hoe neem je dat.weinig voedsel eten ,want dat is een stevige maaltijd.
Een goede voorbereiding is vereist.
(Pilletjes uit de verpakking halen)
S
Steven bemusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit zijn de Diazepam 10 mg
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan je die blauwe 10 mg in 4 kwartjes breken? Of kan dat alleen bij breuklijn?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
De pillen die je bij de apotheker krijgt, die zijn altijd goed qua verdeling van werkzame stoffen.
Deze pillen worden gecontroleerd alvorens ze mogen worden afgeleverd.
Dus maak je geen zorgen over die verdeling van werkzame stoffen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met een pillensnijdertje, te koop bij de apotheker, kun je die 10 mg diazepam goed in 4 stukjes verdelen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
hansie24 zei:
Kan je die blauwe 10 mg in 4 kwartjes breken? Of kan dat alleen bij breuklijn?
Klik om te vergroten...
Je kunt bij de HA ook Diazepam 2mg vragen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Steven bemus zei:
Diazepam(valium) bestaat ook in 10mg.
Het is moeilijk om er een mg .op te zetten voor een dodelijke overdosis.
Je lengte ,gewicht,hoe frequent je benzodiazepines in neemt.
Maar als je 10 doosjes van 30 pilletjes,van 10mg.,(3000mg)in combinatie met alcohol zou tot een dodelijke afloop kunnen leiden.
Maar een zekerheid is dat niet.
Dus ...de regel is hoe meer,hoe groter de kans op succes. En hoe neem je dat.weinig voedsel eten ,want dat is een stevige maaltijd.
Een goede voorbereiding is vereist.
(Pilletjes uit de verpakking halen)
Klik om te vergroten...
Dan alsnog moet je 30 pillen achterover tikken. 😆
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Alcohol + Benzos = https://vimeo.com/groups/447533/videos/44561183
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Je kunt bij de HA ook Diazepam 2mg vragen.
Klik om te vergroten...
Ja maar dat was me vraag eigenlijk niet, ik vroeg me af of dat kan of kan dat niet omdat het een langwerkende is dus alleen bij breuklijn kan breken of kan het wel in 4 stukjes breken..???
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Met een pillensnijdertje, te koop bij de apotheker, kun je die 10 mg diazepam goed in 4 stukjes verdelen.
Klik om te vergroten...
Okee👍 ik dacht dat het niet kon omdat misschien de werkende stoffen niet goed verdeeld zijn.....
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
De pillen die je bij de apotheker krijgt, die zijn altijd goed qua verdeling van werkzame stoffen.
Deze pillen worden gecontroleerd alvorens ze mogen worden afgeleverd.
Dus maak je geen zorgen over die verdeling van werkzame stoffen.
Klik om te vergroten...

Klopt inderdaad.

Zo maakte ik altijd 4 kwartjes van 2.5mg Lorazepam. Altijd even sterk qua werking.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."