Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanbevolen dosering Dexamfetamine

Aanbevolen dosering Dexamfetamine

35 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#1
chamey zei:
Nee hoor. Heb ze sinds Oktober vorig jaar. Heb nog 70 dozen methyl en 81 potjes Dex. Mijn huisarts werkte in zijn praktijk en ik een etage lager, in de apotheek als bereider. Hij zag me wel als betrouwbaar persoon en schreef alles voor Wat ik vroeg. Want? ?? ? Ik overlegde zogenaamd alles met collegas en onder werktijd zocht ik naar papers voor het upreguleren van D2 receptoren. Ik vond hoe dat kon en kreeg netjes de middeltjes voorgeschreven. Lol

Goede oude tijd
Maar veel of weinig pillen. Tolerantie blijft een issue. Bij benzos blijft die tolerantie nog net iets langer .
Klik om te vergroten...

tolerantie blijft met alles een bitch.
Heb nu withdrawl bovenop withdrawl middenin een intense winter beleefd.(eerst speed , dan benzo's)
En je houd er een beetje een SM kantje aan over, plezier uit het leed.
Zo heb ik ik in mijn withdrawl nog fors wat acid geslikt om het allemaal wat op te krikken.
En om mezelf een lesje te leren,
zwaar tegen men zin lig ik nu aan de opiaten, en surprise surprise, vind het per toeval weer fijn.
Het heeft me dat aangenaam verdoofde wat een joint me ooit schonk die oxy.
Loopt jouw gebruik dan niet uit de hand met zo'n arsenaal in het badkamerkastje? of nachtkastje.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergic bink zei:
ik vrees dat je nu van veel leden dickpics zal krijgen met deze melding !!!

ja die dex zou ik wel lusten ja, maar rohypnol zou maar voor een enkel experiment zijn, ...
nuja heb gelukkig wel voor alles mijn connecties, anders was ik nu misschien ook een dick pics aan het nemen voor die doosjes te bemachtigen hahahahaha

Klik om te vergroten...
Welk experiment dan?
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergic bink zei:
tolerantie blijft met alles een bitch.
Heb nu withdrawl bovenop withdrawl middenin een intense winter beleefd.(eerst speed , dan benzo's)
En je houd er een beetje een SM kantje aan over, plezier uit het leed.
Zo heb ik ik in mijn withdrawl nog fors wat acid geslikt om het allemaal wat op te krikken.
En om mezelf een lesje te leren,
zwaar tegen men zin lig ik nu aan de opiaten, en surprise surprise, vind het per toeval weer fijn.
Het heeft me dat aangenaam verdoofde wat een joint me ooit schonk die oxy.
Loopt jouw gebruik dan niet uit de hand met zo'n arsenaal in het badkamerkastje? of nachtkastje.
Klik om te vergroten...

Loopt zeker uit de hand. ( op je voeding letten, want was na 4maanden, 8kg, afgevallen) Ze noemde me de Escobar uit de Apotheek. Ik slikte het in plaats van 1x open zaterdag, iedere dag meerdere malen. Totdat het niet meer werkte en als je toch doorgaatywordty je zeer prikkelbaar en sadistisch

Dan besloot ik er van af te blijven maar als ik aan div lichamelijke kenmerken, merkte dat mijn dopamine systeemy intact was, ging ik weer. Het was een zak vol temptation op de koelkast. Maar had vroeger het dubbele liggen want huisarts schreef me mn dagelijkse pillen voor maar wist niet dat een psycholoog (waar ik heen moest voor mn Add , een machtiging had verstuurd welke een jaar liep voor 50mg Methyl retard, 20md Dex retard, 10mg Dex/methyl.

Dat kreeg ik ook nog via de post van de regenboog apotheek
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nu zit ik sinds vandaag op een punt dat ik nieteens een moodlift ervaar na uhhmmmm. Alles wat ik heb geslikt.
Bij tolerantie voelde ik nog iets, maar nu niks meer. Hoop niet dat dit te maken heeft met mijn experiment maar vind het wel vreemd.

Ik zei tegen mn arts dat ik mijn d2 receptoren wilde upreguleren. Na zoeken in papers op pub med en het benaderen van emailadressen die vermeld stonden kwam ik in contact met een arts genaamd Philip Seeman .

Hij adviseerde microdoseringen van een ouderwetste anti psychotica. Haldol
En dan 40MICROGRAM, eenmaal daags voor het Hormesis effect. Op een gegeven moment merk je dat je stemming verbeterd. Ook wat hartkloppingen, maar opgewekte stemming dus

Dat was gisteren dus ik dacht, morgen gaat mn Dex, goed vallen . Nou. Helemaal niks dus. Ik voel me nog net zo OK maar 0,0 euforie
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#5
IK lees hier
Medische behandeling:
Als men angstig is, kan men door een kalmeringsmiddel (benzodiazepinen) rustiger worden. Anti-psychotische middelen breken de trip af.

Heb beiden in huis haha. Nu nog proberen maar zteeds zijn er mensen thus
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoh experiment is zeer groot uitgedrukt.
Ik ben namelijk vrij benzo tolerant, er moet verdomme al nzeer stevig middel gebruikt worden om mij plat te krijgen.
Heb ooit, apotheekkwaliteitspul genomen tot in de 20 bromazepams van 6 mg en nog gewoon gaan werken,
moest dan gaan portieren...behalve hier en daar iemand een duwtje te geven tijdens het werk.
Was ik al bij al nog mondig en niet wankel te been, maar wel zeer agressief, effe kijken naar me en het was al heibel.
Bromazepam werd ook veel gebruikt om misdadden te plegen in het millieu.
Er loopt nu in Belgie een rechtzaak van een man die een moord pleegde en het wijt aan zijn middel pregabalin;
de man wil door het middel ontoerekeningsvatbaar verklaard worden.
Ikzelf schrik hier niet van, want als ik mij vergelijk onder medicatie als zonder medicatie.
Lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat mensen moorden plegen op sommige medicaties.

ik voeg hier enkele linken bij ter info.
Ook in de valium docu, wordt er gezegd dat er massaal veel mensen levenslang uitzitten voor een domme fout die ze begaan hebben op valium en of /met alcohol.
Idem met die pregabalin.
Ook heb ik een rechtzaak gevolgd op tv , hier in België waar drie moordenaars voor het plezier moordden en die zaten specifiek onder de drug rohypnol plus alcohol ook.
Persoonlijk ken ik meerderen die overvallen pleegden onder benzo's, en alsje even gaat googlen zijn er massaal veel moorden gepleegd onder cocktails waar bromzapam en amfetamines enz in zaten.


de augustusmoorden van 1994 in België zijn onder andere door psychopaten onder de rohypnol gebeurd.
ze zaten te lachen tot in de rechtzaal betreft de heren
William Antoni

Jimmy Pauwels

Michael Messiant

zowizo brengt het in velen evil boven of the urge to kill. big pharma heeft ten onrechte dergelijke medicijnen te gemakkelijk los, ...
ikzelf ben normaal een poeslieve man, maar geef me over een langere tijd , flurazepam , bromazepam en dergelijke meer en in plaats van de gedachte te hebben , ik ga die kerel zijn deur openstampen, rij je er dus effectief naar toe hee, eens je dat idee uitspreekt...sta je al met de halve voet in de wagen.
dusja ben gewoon ergens benieuwd wat flunitrazepam mij zou maken, nochtans weet ik dat ik het beter laat.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#7
al wat die benzooi en amfetamines van kwaadaardige verbindingen leggen in mijn hersenen,
kunnen enkele goede LSD sessies gelukkig resetten.
Maar mensen die daar in blijven dwalen, en zelfs geen lieve ondergrond hadden zoals mij.
Zie ik in raar vaarwater raken met flunitrazepam en andere langwerkende benzodiazepines,
ik denk dat we met zijn allen voor stress release , naar meditatie, marihuna, lsd en paddestoelen kijken.
Al dan niet in micro doses.
Ik was een groot tegenstander van big pharma, maar na men zelfexperimenten des te meer.
Laat het staaltje agressie die men bij mij zag hier een slecht voorbeeld zijn voor degenen die het willen proberen of misbruiken.
Peace and take acid in de plaats ! acidhouse.jpg
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergic bink zei:
hoh experiment is zeer groot uitgedrukt.
Ik ben namelijk vrij benzo tolerant, er moet verdomme al nzeer stevig middel gebruikt worden om mij plat te krijgen.
Heb ooit, apotheekkwaliteitspul genomen tot in de 20 bromazepams van 6 mg en nog gewoon gaan werken,
moest dan gaan portieren...behalve hier en daar iemand een duwtje te geven tijdens het werk.
Was ik al bij al nog mondig en niet wankel te been, maar wel zeer agressief, effe kijken naar me en het was al heibel.
Bromazepam werd ook veel gebruikt om misdadden te plegen in het millieu.
Er loopt nu in Belgie een rechtzaak van een man die een moord pleegde en het wijt aan zijn middel pregabalin;
de man wil door het middel ontoerekeningsvatbaar verklaard worden.
Ikzelf schrik hier niet van, want als ik mij vergelijk onder medicatie als zonder medicatie.
Lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat mensen moorden plegen op sommige medicaties.

ik voeg hier enkele linken bij ter info.
Ook in de valium docu, wordt er gezegd dat er massaal veel mensen levenslang uitzitten voor een domme fout die ze begaan hebben op valium en of /met alcohol.
Idem met die pregabalin.
Ook heb ik een rechtzaak gevolgd op tv , hier in België waar drie moordenaars voor het plezier moordden en die zaten specifiek onder de drug rohypnol plus alcohol ook.
Persoonlijk ken ik meerderen die overvallen pleegden onder benzo's, en alsje even gaat googlen zijn er massaal veel moorden gepleegd onder cocktails waar bromzapam en amfetamines enz in zaten.


de augustusmoorden van 1994 in België zijn onder andere door psychopaten onder de rohypnol gebeurd.
ze zaten te lachen tot in de rechtzaal betreft de heren
William Antoni

Jimmy Pauwels

Michael Messiant

zowizo brengt het in velen evil boven of the urge to kill. big pharma heeft ten onrechte dergelijke medicijnen te gemakkelijk los, ...
ikzelf ben normaal een poeslieve man, maar geef me over een langere tijd , flurazepam , bromazepam en dergelijke meer en in plaats van de gedachte te hebben , ik ga die kerel zijn deur openstampen, rij je er dus effectief naar toe hee, eens je dat idee uitspreekt...sta je al met de halve voet in de wagen.
dusja ben gewoon ergens benieuwd wat flunitrazepam mij zou maken, nochtans weet ik dat ik het beter laat.
Klik om te vergroten...

Mijn eerzte keer rohypnol 4mg met alcohol kan ik me herinneren van het moment dat ik de trap af liep. Daarna weet ik niks meer tot het moment ik wakker werd. Volgens mijn vrouw heb ik film gekeken en heel luidruchtig gedaan. Maar neem je 4mg met alcohol dan ervaar je gegarandeerd een happy feeling. Geen enkele Benzo gaf mij dat gevoel. Alleen Rohypnol gaf me deze euforie. De andere benzos doen hun werk wel. Ze brengen me in slaap maar ik vind het UITGERUSTE en VROEGE wakker worden in nog zeer opgewekte stemming, zo fijn
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#9
chamey zei:
Nu zit ik sinds vandaag op een punt dat ik nieteens een moodlift ervaar na uhhmmmm. Alles wat ik heb geslikt.
Bij tolerantie voelde ik nog iets, maar nu niks meer. Hoop niet dat dit te maken heeft met mijn experiment maar vind het wel vreemd.

Ik zei tegen mn arts dat ik mijn d2 receptoren wilde upreguleren. Na zoeken in papers op pub med en het benaderen van emailadressen die vermeld stonden kwam ik in contact met een arts genaamd Philip Seeman .

Hij adviseerde microdoseringen van een ouderwetste anti psychotica. Haldol
En dan 40MICROGRAM, eenmaal daags voor het Hormesis effect. Op een gegeven moment merk je dat je stemming verbeterd. Ook wat hartkloppingen, maar opgewekte stemming dus

Dat was gisteren dus ik dacht, morgen gaat mn Dex, goed vallen . Nou. Helemaal niks dus. Ik voel me nog net zo OK maar 0,0 euforie
Klik om te vergroten...
zowizo moet ik belachelijk veel nemen van dex, omdat ik belachelijk goede speed kan krijgen.
Jammergenoeg ,
maar ik kan goed van speed blijven gelukkig !!!
zo lang het niet in mijn vriezer ligt, maar er om rijden kan ik afketsen, mede door verantwoordelijkheden,
die ik heb tegenover mijn gezin.
Wil mijn kinderen het verder zien schoppen dan mij.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergic bink zei:
zowizo moet ik belachelijk veel nemen van dex, omdat ik belachelijk goede speed kan krijgen.
Jammergenoeg ,
maar ik kan goed van speed blijven gelukkig !!!
zo lang het niet in mijn vriezer ligt, maar er om rijden kan ik afketsen, mede door verantwoordelijkheden,
die ik heb tegenover mijn gezin.
Wil mijn kinderen het verder zien schoppen dan mij.
Klik om te vergroten...


Je gezin ja. Ik zal nooit vergeten dat ik zo ver heen was door de uppers dat mijn receptoren zo waren vernaggeld dat ik me erg rot voelde dat ik iedereen om me heen WILDE kwetsen. Ook mn kinderen. Stond mn dochter van 5 voor me met een tekening. Helemaal trots. .. Scheurde ik het voor haar ogen in tweeen en zei ik dat ze niet tekenen kon. Die trillende ogen en dat traantje wat toen kwam doet me nog pijn. Dat dus nooit meer. Ik Moet me dus idd inhouden voor mn gezin

Maar dat koppie? Met die blik "maar pappie? Heb ik mn best op gedaan " en toen ze me dan maar een knuffel wilde geven omdat ze niet wist wat te doen, stuurde ik haar met geschreeuw , voor straf naar boven.
Boven jammerde ze door en huilde wel een uur. Ik kon alleen maar genieten op dat moment van het leed.
Mn vrouw was erbij. Die brak ook hoor. Ze zei " dat een mens zo hard en harteloos kan zijn naar zijn bloed eigen kinderen" tsja

Het was heartbreaking, dat was het effect op mij. Sadisme en beestachtigheid. Mn bloed eigen kind.
Ik heb het goed gemaakt en ze kan het zich niet meer herrinneren gelukkig
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#11
chamey zei:
Mijn eerzte keer rohypnol 4mg met alcohol kan ik me herinneren van het moment dat ik de trap af liep. Daarna weet ik niks meer tot het moment ik wakker werd. Volgens mijn vrouw heb ik film gekeken en heel luidruchtig gedaan. Maar neem je 4mg met alcohol dan ervaar je gegarandeerd een happy feeling
Klik om te vergroten...
ik hoorde vaak dat de euforie kwam bij het ontwaken.
Al de rest van de ''roes '' na inname heb je dus geheugenverlies.
Vandaar de befaamde rape drug sfeer errond, en waarom marc dutroux het gaf in grote hoeveelheden aan de ontvoerde kinderen, dit maakt het een heksendrug in belgië.
Ik heb mijn dokter maar twee keer zien schrikken,neen drie keer, maar die ene keer hou ik prive.
Maar een keer toen ik dex vroeg en een keer toen ik flunitrazepam vroeg.
Maar bromazepam en flurazepam wil ie wel, en ik las van oa tijdloos dat dit in nederland rood in het farmaceutisch kompas staat.
ik ging na vijf dagen over de rooie door de stapelwaarde, nogmaals ben een zachtaardig zen en eerder lsd mens, maar na 5 dagen dat spul trok ik mensen uit hun wagen omdat ze me inhaalden enz
ik ben 1 van de mensen die dus de paradoxale effecten krijgt van benzodiazepines.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
10mg is echt voldoende. 25 gaat de rikketik naar doen.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#13
chamey zei:
Je gezin ja. Ik zal nooit vergeten dat ik zo ver heen was door de uppers dat mijn receptoren zo waren vernaggeld dat ik me erg rot voelde dat ik iedereen om me heen WILDE kwetsen. Ook mn kinderen. Stond mn dochter van 5 voor me met een tekening. Helemaal trots. .. Scheurde ik het voor haar ogen in tweeen en zei ik dat ze niet tekenen kon. Die trillende ogen en dat traantje wat toen kwam doet me nog pijn. Dat dus nooit meer. Ik Moet me dus idd inhouden voor mn gezin

Maar dat koppie? Met die blik "maar pappie? Heb ik mn best op gedaan " en toen ze me dan maar een knuffel wilde geven omdat ze niet wist wat te doen, stuurde ik haar met geschreeuw , voor straf naar boven.
Boven jammerde ze door en huilde wel een uur. Ik kon alleen maar genieten op dat moment van het leed.
Mn vrouw was erbij. Die brak ook hoor. Ze zei " dat een mens zo hard en harteloos kan zijn naar zijn bloed eigen kinderen" tsja

Het was heartbreaking, dat was het effect op mij. Sadisme en beestachtigheid. Mn bloed eigen kind.
Ik heb het goed gemaakt en ze kan het zich niet meer herrinneren gelukkig
Klik om te vergroten...
MOEDig
dat je dit getuigd, maar na mijn ferme crash van de afgelopen maanden neig ik weer naar drugspurisme,
ik neem enkel maar de drugs meer die me empatisch een beter mens, ouder, partner en vriend maken.
Heb nu LSD genomen en het is ziek hoeveel liever en geduldiger ik ben voor mijn medemens/
Heb veel onder ogen gezien op mijn psychedelische reis, en het is pijnlijk onder ogen te zien dat je een eikel of trut was.
Kinderen voelen het ook als je ziel terug aanwakkerd.
De manier hoe je met hen speelt, hoe je aanwezig bent.
Hoe je die smartphone of laptop aan de kant legt voor hen en speelt, creatief bent met hen.
Prijsloos.
Naar mijn mening moet je elke drug die je een monster laat zijn naar anderen zo snel mogelijk van je afschudden;
pijnlijke afkicks of niet.
Je toekomstige zelf zal je er dankbaar voor zijn. Afvlakking sucked, we hebben meer mensen nodig die in het reine komen met hun gevoel.
Afgevlakte lullen zijn er al genoeg, ik wil hun rangen niet vervolledigen.
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergic bink zei:
MOEDig
dat je dit getuigd, maar na mijn ferme crash van de afgelopen maanden neig ik weer naar drugspurisme,
ik neem enkel maar de drugs meer die me empatisch een beter mens, ouder, partner en vriend maken.
Heb nu LSD genomen en het is ziek hoeveel liever en geduldiger ik ben voor mijn medemens/
Heb veel onder ogen gezien op mijn psychedelische reis, en het is pijnlijk onder ogen te zien dat je een eikel of trut was.
Kinderen voelen het ook als je ziel terug aanwakkerd.
De manier hoe je met hen speelt, hoe je aanwezig bent.
Hoe je die smartphone of laptop aan de kant legt voor hen en speelt, creatief bent met hen.
Prijsloos.
Naar mijn mening moet je elke drug die je een monster laat zijn naar anderen zo snel mogelijk van je afschudden;
pijnlijke afkicks of niet.
Je toekomstige zelf zal je er dankbaar voor zijn. Afvlakking sucked, we hebben meer mensen nodig die in het reine komen met hun gevoel.
Afgevlakte lullen zijn er al genoeg, ik wil hun rangen niet vervolledigen.
Klik om te vergroten...

Is dat LSD Wat? Duur? Op welke receptoren werkt het ?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#15
lsd werkt meeste op serotonine,
het werkt in microgrammen.
qua neurotoxiteit zit het onder vitamine c en aspirine...
duur bwah, het is te zien hoe groot je koopt, maar prijzen mogen hier niet verteld worden.
Maar ik vind het extreem goedkoop.
Het werkt in microdoses al , bij hoge dosissen pak je de kern van je psychisch probleem aan ipv symptoombestrijding.
De week nadien heeft het energie ipv de downs en de lusteloosheidsperiodes van andere drugs zoals amfetamines en slaapmiddelen.
Zonder tripsitter en goed ingelezen te zijn zou ik er niet aan beginnen, maar ik geloof heilig in genezing van depressies, oorzaken ontmaskeren van slapeloosheid, tramau's verwerken, dingen kunnen loslaten die u anders verankeren.
Lsd en psychedelica zijn meer oorzaakoplossende middelen dan de symptoombestrijdende anti depressiva, slaapmiddelen en andere duffe medicaties,
er moet meer en meer geinvesteerd worden in tripgeleiders en psychedelische klinieken,
de geest is alles kijk maar naar dr strange, er zijn anektdotische verhalen opgetekend van spontane genezingen in kankers en dergelijke ziektes ook.
Al die barbaarse medicijnen van nu, zal er mee gelachen worden, binnen x aantal jaar...
zoals er nu met lobotomie en elektro shocks gelachen wordt.
De tijden staan niet stil; alzheimer en hersenatrofie riskeren voor slapeloosheid neen dank je.
(mijn vriendin heeft chronische pijnen ,waaronder spanningshoofdpijn en nekpijn die nooit wegging ik heb haar vorig jaar 1 zuivere dosis lsd gegeven en die is nooit teruggekeerd, dit is 1 van de vele mooie verhalen , ook in pijnbestrijding kan het een rol spelen, mss heeft @Tijdloos hier wat meer over te vertellen
c
chameyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geeft het euforie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."