#1
Nee hoor. Heb ze sinds Oktober vorig jaar. Heb nog 70 dozen methyl en 81 potjes Dex. Mijn huisarts werkte in zijn praktijk en ik een etage lager, in de apotheek als bereider. Hij zag me wel als betrouwbaar persoon en schreef alles voor Wat ik vroeg. Want? ?? ? Ik overlegde zogenaamd alles met collegas en onder werktijd zocht ik naar papers voor het upreguleren van D2 receptoren. Ik vond hoe dat kon en kreeg netjes de middeltjes voorgeschreven. Lol
Goede oude tijd
Maar veel of weinig pillen. Tolerantie blijft een issue. Bij benzos blijft die tolerantie nog net iets langer .
tolerantie blijft met alles een bitch.
Heb nu withdrawl bovenop withdrawl middenin een intense winter beleefd.(eerst speed , dan benzo's)
En je houd er een beetje een SM kantje aan over, plezier uit het leed.
Zo heb ik ik in mijn withdrawl nog fors wat acid geslikt om het allemaal wat op te krikken.
En om mezelf een lesje te leren,
zwaar tegen men zin lig ik nu aan de opiaten, en surprise surprise, vind het per toeval weer fijn.
Het heeft me dat aangenaam verdoofde wat een joint me ooit schonk die oxy.
Loopt jouw gebruik dan niet uit de hand met zo'n arsenaal in het badkamerkastje? of nachtkastje.
