Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb meedoen op reis

ghb meedoen op reis

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
t is ook niet zo dat het altijd mis gaat, maar voor hetzelfde geld ga je wel voor de bijl. kijk maar naar schranz
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
daar is over nagedacht :wave:

stomme gert :P :P
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi,

ik ga binnenkort nr Turkije en zou zo'n klein beetje 30 a 50 ml willen meedoen. Ik ga via NL.

Heeft er iemand dit al gedaan? Kunnen ze je koffer scannen? Ik zou 't in een fles shampo of lenzenstof doen.

Graag snel reactie, k vertrek morgen :sunglasses:
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#4
lees dit eens !!!!

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3999

en dit gaat over `n EU land ...denk eens na om in turkije in de gevangenis zitten .........

je bent niet wijs als je dit meeneemt !! laat het lekker in je koelkast staan en gebruik het als je weer thuis bent !!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#5
c&m zei:
lees dit eens !!!!

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=3999

en dit gaat over `n EU land ...denk eens na om in turkije in de gevangenis zitten .........

je bent niet wijs als je dit meeneemt !! laat het lekker in je koelkast staan en gebruik het als je weer thuis bent !!
Klik om te vergroten...
jah dat is de goeie raad die ik u ook maar ga geven.
dacht ook ik ga niet gepakt worden :wink:
h
hayangLid
01-01-2024, 00:00
#6
In turkije hangen ze je bij wijze van spreken op als je al een halve gram wiet bij je hebt.
Of ze hakken je vingers eraf ofzo ik zou het echt maar thuis laten!!!! :openmouth:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
hayang zei:
In turkije hangen ze je bij wijze van spreken op als je al een halve gram wiet bij je hebt.
Of ze hakken je vingers eraf ofzo ik zou het echt maar thuis laten!!!! :openmouth:
Klik om te vergroten...
idd raad iedereen aan voor het nergens meer mee naar toe te nemen.
maaar zeker niet naar een niet europees land.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb eens 100€ wiet meegenomen naar spanje en was me gelukt :smoke:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 jaar terug had ik een gram wiet mee in een reisbus genomen naar spanke. ik had het in een klein tasje in de bagagerekken gedaan 2 meter van me vandaan, maar we konden doorrijden bij de grens, als ik dat eerder had geweten..
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
2 jaar terug had ik een gram wiet mee in een reisbus genomen naar spanke. ik had het in een klein tasje in de bagagerekken gedaan 2 meter van me vandaan, maar we konden doorrijden bij de grens, als ik dat eerder had geweten..
Klik om te vergroten...

ja en dan vorig jaar ofzo ..10 gram wiet mee in een tasje met de bus en dan lekker gepakt worden ....dan denk je ...had ik het nu maar niet gedaan .....toch :grin: :wink:
M
Mr SossaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben net trug van turkije en was me aan ergeren dat ik niks mee had genomen want geen controles geweest...
maar er is altijd n risico natuurlijk..
ik denk gewoon flesje cola in handbagage ofzo..
ghb is toch doorzichtig en valt echt niet op..
ik heb ook steeds mn eigen flesjes enzo bij me gehad en die werden echt niet gecontroleerd..

grtz
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
t is ook niet zo dat het altijd mis gaat, maar voor hetzelfde geld ga je wel voor de bijl. kijk maar naar schranz
Klik om te vergroten...
jep idd.
en geloof me maar plezant is het nie.
en je krijgt de 3de dag toen ik daar zat voor de rechter van vooronderzoek moest komen en besliste dat ik daar moest blijven.
en nog minder dat je direct erna van je advocaat te horen krijgt dat de straffen daar normaal gezien 6 tot 20 jaar zijn.
dan spookt er wel even vanal door je kop.
de gevangenen zijden ook zolang moet je hier nooit nie blijven maar iedereen schatte toch 6 a 7 maanden.
heb echt vet veel geluk gehad dat ik er (maar) 20 dagen gezeten heb.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Turkije lijkt me ECHT niet verstandig :openmouth:
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mr Sossa zei:
ben net trug van turkije en was me aan ergeren dat ik niks mee had genomen want geen controles geweest...
maar er is altijd n risico natuurlijk..
ik denk gewoon flesje cola in handbagage ofzo..
ghb is toch doorzichtig en valt echt niet op..
ik heb ook steeds mn eigen flesjes enzo bij me gehad en die werden echt niet gecontroleerd..

grtz
Klik om te vergroten...

nou wij zijn ook net een paar weekjes terug maare die gezichten al bij de eerste controlle ...brrr om kippevel van te krijgen .....
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
tsja aan de andere kant is GHB denk ik wel de makkelijkste drugs om mee te nemen. Inderdaad in een of ander flesje of mixen met cola dat moet wel lukken. Het gaat niet om liters.

GHB honden heb ik ook nog nooit van gehoord.

Ik heb vorig jaar 1 grammetje speed meegenomen naar Kreta. Onder mn inlegzooltje van mn schoen geplakt in een sealtje. Een vriend van me heeft speed meegenomen gewoon los gepoederd in zn broekzak!
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
c&m zei:
BobG zei:
2 jaar terug had ik een gram wiet mee in een reisbus genomen naar spanke. ik had het in een klein tasje in de bagagerekken gedaan 2 meter van me vandaan, maar we konden doorrijden bij de grens, als ik dat eerder had geweten..
Klik om te vergroten...

ja en dan vorig jaar ofzo ..10 gram wiet mee in een tasje met de bus en dan lekker gepakt worden ....dan denk je ...had ik het nu maar niet gedaan .....toch :grin: :wink:
Klik om te vergroten...

Denk je dat de douane iedereen gaat ondervragen over dat tasje? Niemand ziet toch wat..
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
nutsss zei:
tsja aan de andere kant is GHB denk ik wel de makkelijkste drugs om mee te nemen. Inderdaad in een of ander flesje of mixen met cola dat moet wel lukken. Het gaat niet om liters.

GHB honden heb ik ook nog nooit van gehoord.

Ik heb vorig jaar 1 grammetje speed meegenomen naar Kreta. Onder mn inlegzooltje van mn schoen geplakt in een sealtje. Een vriend van me heeft speed meegenomen gewoon los gepoederd in zn broekzak!
Klik om te vergroten...
ja bij mij hebben ze de ghb (gelukkig genoeg) ook niet gevonden.
had het hier in gedaan

tuurlijk eerst wel perfect uitgespoeld.
en handig in gebruik per keer dat je er op duwt komt er juist 1ml uit.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Frisko zei:
daar is over nagedacht :wave:

stomme gert :P :P
Klik om te vergroten...
:smoke: :smoke: :smoke: :smoke:
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#19
hoi all,

ben pas terug van Turkije; hier dan het verslag.. 'k Heb er een beetje meegenomen en in een lenzenvloeistofflesje gedaan. Uiteraard eerst uitgewassen. Dit flesje stak ik in mijn toiletzak in mijn reiskoffer.

We hebben (zijn?) gevlogen via Rotterdam. Je gaat dus naar de check-in; je toont je tickets, zet je koffer op de rolband en floep daar gaat je koffer.. 0,0 controle.

Echter.. welke stommeriken zeiden dat je dat in je handbagage moet meenemen?! Daar word je pas gecontroleerd! Je bagage gaat door een scanner en je moet door een metaaldetector. Dus in mijn handbagage zou ik het zeker niet meedoen..

Op de luchthaven van Bodrum haal je je koffer van de rolband en floep je ghb is in Turkije; zo gemakkelijk gaat dat. Geen honden, geen controle niks..

In het begin durfde ik het niet meenemen bij 't uitgaan, maar na een tijdje wel. Ik deed het gewoon in zo'n hotelzeepflesje (lijkt op flugelflesje). We gingen naar halikarnas, de grote openluchtdisco van Bodrum. Bij iedere disco word je gefouilleerd trouwens! Ik had vergeten te verstoppen en dat flesje stak gewoon in mijn zak. Toen werd ik wel even zenuwachtig! Maar die Turk voelde gewoon wat overal maar ik mocht gewoon doorlopen...

De Turken kennen dat daar echt niet! Op 't strand zaten een paar Turken en we hebben het hun gegeven. We moesten zelf even proeven want ze vertrouwden het niet. Pillen en hasjies kennen ze daar wel..

Daarenboven zijn de Turken echte dieven en afzetters! Ze zien de toeristen als vuil die mr veel moeten betalen voor alles! Pas goed op met geld en Turken!!

Conclusie.. it's very safe to take g with you to Turkey
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#20
vertel mij wat !!

wij gingen 1 uit eten in het plaatsje kemer en moesten later afrekenen 120,- ik zei ..ja lire ..nee zei die vent euro ...ik zei jaaa daggg ..alles werd erij gehaald de kaart alles ..bleek nou ik had gamba`s genomen 5 stuks en tjsa die stonden niet op de kaart he ...dus ik heb gewoon gamba`s gegeten voor 10tje per stuk !! goeie les voor de volgende x

maare heeeeeellllll link wat je gedaan heb !!!!!
doe je het de volgende x zeker weer ?? maar dan ietjses meer ???? verkeerd hoor en vooral naar zo`n land ..stel je voor ..brrrrr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."