#1
c&m zei:vertel mij wat !!
wij gingen 1 uit eten in het plaatsje kemer en moesten later afrekenen 120,- ik zei ..ja lire ..nee zei die vent euro ...ik zei jaaa daggg ..alles werd erij gehaald de kaart alles ..bleek nou ik had gamba`s genomen 5 stuks en tjsa die stonden niet op de kaart he ...dus ik heb gewoon gamba`s gegeten voor 10tje per stuk !! goeie les voor de volgende x
maare heeeeeellllll link wat je gedaan heb !!!!!
doe je het de volgende x zeker weer ?? maar dan ietjses meer ???? verkeerd hoor en vooral naar zo`n land ..stel je voor ..brrrrr
rofl
Tja, 'k ga niet meer terug naar dat land, dus... Ik zou het iedere keer meenemen op die manier op reis. Heel kleine kans dat ze dat gaan vinden hoor..