#1
lol
nja reageeer je altyd zonder dat je reactie iets met het topic te make heeft:d
nja reageeer je altyd zonder dat je reactie iets met het topic te make heeft:d
flash kieke zei:Ellesdee zei:zo onduidelijk...
maak nou eens een normale zin...
gebruik komma's of begin een nieuwe zin ofzo...
Zit wel wat meer info in dan jou commentaar neem ik aan.
Ellesdee zei:flash kieke zei:Ellesdee zei:zo onduidelijk...
maak nou eens een normale zin...
gebruik komma's of begin een nieuwe zin ofzo...
Zit wel wat meer info in dan jou commentaar neem ik aan.
het gaat nu toch niet om de info? daar hoor je me niet over...
het gaat erom hoe hij t brengt... -_-
onduidelijk dus...
nutsss zei:Nou ik vind het inderdaad van een kinderlijk niveau allemaal, die opening.
Wat is dat nou voor topic? En zijn de scholen in België de laatste 20 jaar gesloten geweest? Er klopt geen ene reet van.
Sorry hoor.
Mag van mij de prullenbak in. En snel ook.
flash kieke zei:nutsss zei:Nou ik vind het inderdaad van een kinderlijk niveau allemaal, die opening.
Wat is dat nou voor topic? En zijn de scholen in België de laatste 20 jaar gesloten geweest? Er klopt geen ene reet van.
Sorry hoor.
Mag van mij de prullenbak in. En snel ook.
Het is ook heel normaal dat vlamingen (Mensen uit Antwerpen bv.) minder goed nederlands kunnen dan Nederlanders.Logische toch?
Je blijft toch je accent spreken en schrijven waar mee je opgegroeid bent.
En is heel moeilijk af te leren, en moet je heel veel met mooi Nederland bezig zijn.
berbe zei:pep breekt de werking van je ghb af op pep maakt een tikkeltje meer of minder gewon niet zo veel verschil uit dan g bij nuchter gebruik
berbe zei:pep breekt de werking van je ghb af op pep maakt een tikkeltje meer of minder gewon niet zo veel verschil uit dan g bij nuchter gebruik
flash kieke zei:berbe zei:pep breekt de werking van je ghb af op pep maakt een tikkeltje meer of minder gewon niet zo veel verschil uit dan g bij nuchter gebruik
Je kunt ook best eerst speed gebruiken en dan ghb.![]()
BillyBilo zei:berbe zei:pep breekt de werking van je ghb af op pep maakt een tikkeltje meer of minder gewon niet zo veel verschil uit dan g bij nuchter gebruik
maar de dosis blijft toch hoe dan ook hetzelfde? als je in 1 keer (te) veel neemt krijg je toch net zo goed een od?
nja dan voel je je pep toch niet meerflash kieke zei:berbe zei:pep breekt de werking van je ghb af op pep maakt een tikkeltje meer of minder gewon niet zo veel verschil uit dan g bij nuchter gebruik
Je kunt ook best eerst speed gebruiken en dan ghb.![]()
DarkScope zei:kun je ook trippen/hallucineren van ghb?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."