Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb leuk?hoe gebruik je zeg ook ff hoe je smaak vind in reac

ghb leuk?hoe gebruik je zeg ook ff hoe je smaak vind in reac

30 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
flash kieke zei:
Ellesdee zei:
zo onduidelijk...
maak nou eens een normale zin...
gebruik komma's of begin een nieuwe zin ofzo...
Klik om te vergroten...


Zit wel wat meer info in dan jou commentaar neem ik aan.
Klik om te vergroten...

het gaat nu toch niet om de info? daar hoor je me niet over...
het gaat erom hoe hij t brengt... -_-
onduidelijk dus...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ellesdee zei:
flash kieke zei:
Ellesdee zei:
zo onduidelijk...
maak nou eens een normale zin...
gebruik komma's of begin een nieuwe zin ofzo...
Klik om te vergroten...


Zit wel wat meer info in dan jou commentaar neem ik aan.
Klik om te vergroten...

het gaat nu toch niet om de info? daar hoor je me niet over...
het gaat erom hoe hij t brengt... -_-
onduidelijk dus...
Klik om te vergroten...

aaaaaaaaaaaaaah
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
maakt niet uit hoor schat...
ik hou nog wel van je...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ellesdee zei:
maakt niet uit hoor schat...
ik hou nog wel van je...
Klik om te vergroten...


:)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou ik vind het inderdaad van een kinderlijk niveau allemaal, die opening.

Wat is dat nou voor topic? En zijn de scholen in België de laatste 20 jaar gesloten geweest? Er klopt geen ene reet van.

Sorry hoor.

Mag van mij de prullenbak in. En snel ook.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha :tearsofjoy:

Nutssss FTW :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind GHB en Ketamine wel goed samen gaan. Blijft alleen lastige bij beide drugs om te doseren.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#8
nutsss zei:
Nou ik vind het inderdaad van een kinderlijk niveau allemaal, die opening.

Wat is dat nou voor topic? En zijn de scholen in België de laatste 20 jaar gesloten geweest? Er klopt geen ene reet van.

Sorry hoor.

Mag van mij de prullenbak in. En snel ook.
Klik om te vergroten...

Het is ook heel normaal dat vlamingen (Mensen uit Antwerpen bv.) minder goed nederlands kunnen dan Nederlanders.Logische toch?

Je blijft toch je accent spreken en schrijven waar mee je opgegroeid bent.
En is heel moeilijk af te leren, en moet je heel veel met mooi Nederland bezig zijn.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
flash kieke zei:
nutsss zei:
Nou ik vind het inderdaad van een kinderlijk niveau allemaal, die opening.

Wat is dat nou voor topic? En zijn de scholen in België de laatste 20 jaar gesloten geweest? Er klopt geen ene reet van.

Sorry hoor.

Mag van mij de prullenbak in. En snel ook.
Klik om te vergroten...

Het is ook heel normaal dat vlamingen (Mensen uit Antwerpen bv.) minder goed nederlands kunnen dan Nederlanders.Logische toch?

Je blijft toch je accent spreken en schrijven waar mee je opgegroeid bent.
En is heel moeilijk af te leren, en moet je heel veel met mooi Nederland bezig zijn.
Klik om te vergroten...

Mooi nederlands moet best kunnen.

Ik stoor me vooral aan dat overdreven platte gelul wat er typisch altijd bij posts van onze zuiderburen aan zit te komen. Boels en dergelijke. En dan is vaak ook het inhoudelijke niveau van weinig waarde. Pure verspilling van energie en een belediging voor dit forum.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
pep breekt de werking van je ghb af op pep maakt een tikkeltje meer of minder gewon niet zo veel verschil uit dan g bij nuchter gebruik
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kun je het dan nog eens uitleggen wat je bedoeld, want kan niet meer volgen. :)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."