Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsghb niks !

ghb niks !

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MAXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb sinds kort ook ghb ingeslagen maar nu heb ik het volgende probleem.
Ik voel er helemaal niks van ja slaperig

Ben eerst begonnen met 3 ml en na een uur weer 3 ml maar niks van gevoelt.

Paar dagen later 3,5 ml en na een uur 2 ml maar weer niks.

Gisteren begonnen met 4 ml en na een uur 3 ml maar weer helemaal
niks JA WERD SLAPERIG ben toen ook als in blok in slaap gevallen in me bed want was al 01.00 uur en had geen zin meer in te wachten. Heb die nacht wel lekker geslapen :)

Maar wat moet je nu voelen van GHB lees overal dat je er praterig van wordt en super geil en niet kan stil zitten. Maar heb dus totaal niks gevoelt. Ik ben wel terug gegaan en mijn leverancier zegt dat hij het zelf ook gebruikt en perfect werkt hij neemt het altijd na een pilletje of kristallen.
Ik ben zelf 1.82 en week 69 kg dus toch niet echt een zwaargewicht.

Wie heeft er een tip ?? en kan mij vertellen wat je hoort te voelen ??
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me dat je slechte vloei hebt, je wordt er normaal gezien heel draaierig van, zoals zwaar zat zijn.
En dat van dat niet kunnen blijven stilstaan komt omdat je heel de tijd waggelt :tongueout:
je kan echt niet meer normaal doen zelf geen 5 sec.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#3
flashkop zei:
Lijkt me dat je slechte vloei hebt, je wordt er normaal gezien heel draaierig van, zoals zwaar zat zijn.
En dat van dat niet kunnen blijven stilstaan komt omdat je heel de tijd waggelt :tongueout:
je kan echt niet meer normaal doen zelf geen 5 sec.
Klik om te vergroten...

idd je hebt gewoon een super zware roes in je hoofd
en kan amper op de bene staan (hangt af van dosering natuurlijk)
:d
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#4
begruik je al lang? want 7.5 ml is niet weinig. toch niet als je goeie hebt :tongueout:

@topicstarter: neem eens 5ml en rook een join 20 minuten na inname.
F
FonkmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zit aardig in de buurt van jouw lengte en gewicht. Voor een lekker effect gebruik ik 3/4 buisje van 10 ml, dus dat betekent ongeveer 7,5 ml.

Om het effect daarna te houden gebruik ik elke 2 - 3 uur daarna een half buisje (5 ml)

Misschien gebruik je dus ietsje te weinig. Maar goed, da's een kwestie van uitproberen, want het werkt voor iedereen weer ietsje anders. Een heel buisje bijvoorbeeld zorgt ervoor dat ik scheel ga kijken, dat vind ik dan weer wat minder prettig... :)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
blijf eens recht staan dan val je wrs ni in slaap
en begin je hem wel te voele
als dan nogn omvalt en gaat slape
zou ik eens wat minder neme:d
F
FonkmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ai, je hebt gelijk! Ik was in de veronderstelling dat we 10 ml buisjes gebruiken. Dit blijkt 5 ml te zijn. Dus ik neem terug wat ik zeg, mijn dosis ligt dan rond de 3,5 ml. Je zou dus wat moeten voelen als je okay spul hebt.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
flashkop zei:
Lijkt me dat je slechte vloei hebt, je wordt er normaal gezien heel draaierig van, zoals zwaar zat zijn.
En dat van dat niet kunnen blijven stilstaan komt omdat je heel de tijd waggelt :tongueout:
je kan echt niet meer normaal doen zelf geen 5 sec.
Klik om te vergroten...

Haha, dat waggelen ja :grin: Geweldig. Heerlijk lomp en oncharmant, leuker dan alcohol.
En dat draaierige is ook fijn :)

Denk ook dat je dat goed slecht spul had, want de dosis was wel (meer dan) genoeg en je bent ook niet zwaar.
Misschien dat je die dag veel had gegeten?
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#9
heb sinds kort gbl in huis, en hoorde dat dit 2x zo sterk is als ghb? hoeveel moet ik dan per keernemen ? heb gister precies 3 ml gehad en voelde er weinig van.. is dit dan te weinig?? :openmouth:
F
FonkmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#10
sjoerd101 zei:
heb sinds kort gbl in huis, en hoorde dat dit 2x zo sterk is als ghb? hoeveel moet ik dan per keernemen ? heb gister precies 3 ml gehad en voelde er weinig van.. is dit dan te weinig?? :openmouth:
Klik om te vergroten...

Apart. Als ik pure GBL neem (99,95%) dan is het 1,5 ml voor een lekker gevoel, komt voor mij overeen met 3,5 ml GHB.
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#11
sjoerd101 zei:
heb sinds kort gbl in huis, en hoorde dat dit 2x zo sterk is als ghb? hoeveel moet ik dan per keernemen ? heb gister precies 3 ml gehad en voelde er weinig van.. is dit dan te weinig?? :openmouth:
Klik om te vergroten...

neem terug wat ik heb gezegd.. die avond nog eens 3 genomen en toen ging ik zo goed als out.. dag erna in de avond rustig begonnen met 1,5 maar dat voelde ik ook al flink.. heel raar dat de eerste dosis niet goed werkte, had hiervoor trouwens nog geen ervaring met ghb/gbl.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."