heb weinig ervaring met ghb dus ik vroeg me af of het fijn is en of het niet gevaarlijk is om ghb en wiet te combineren. iemand?
#2
wij blowen dr meestal wel bij,eigenlijk nog nooit negatieve effecten gemerkt
#3
Vroeg me laatst hetzelfde af. Maar ik had bedacht dat het, als je nog nooit GHB hebt gehad, best wel eens hetzelfde effect zou kunnen geven als wat je vroeger altijd had als je 4 biertjes dronk en een paar jointjes rookte.. kotsen
Aangezien het effect van GHB vaak wordt vergeleken met alcohol.
#4
dan ga ik dat maar niet doen want ik ben niet zo te vinden voor kotsen
#5
misschien is hasj beter met ghb? ach kzal beide is testen en zien wat ik het lekkerste vind
#6
bij ons is het trouwens wel altijd ghb en hash
#7
Ohja.. zou het bij mij dan ook zijn ja, maar toch.. geen misselijkheid?
#8
nee hoor, nog nooit wat gemerkt
#9
zeker doen. ik heb zelf nooit last gehad van kotsen of misselijkheid, tenzij ik heel veel ghb ophad.
leukste vind ik blowen net als je de ghb voelt opkomen dank kickt het lekker in
#10
Ik rook ook altijd hasj erbij en idd het lekkerste is het als het net opkomt. Na innemen ghb minimaal 10 minuten wachten en soms 20 min. en dan voelt het wel goed.
Ik heb nog nooit wiet erbij gerookt dus dat weet ik dan niet.
Maar let wel op als je teveel ghb pakt en daarbij teveel rookt dan word ik altijd wel gaar.
#11
Door de ghb met de wiet verdwijnt het paranoia gevoel. Dus gewoon meer relaxt
#12
GOeie combo, wiet en gea-bea
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.