01-01-2024, 00:00#2 Blizy zei: voor degene die het interessant vinden http://www.youtube.com/watch?v=qcqHHMRdwpY Klik om te vergroten... ik vind dat hij te weinig G heeft gehad
01-01-2024, 00:00#3http://www.youtube.com/watch?v=szoE3L_N ... ed&search= En van dit soort jongens krijgt ghb een slechte naam edit: de link werkt niet
01-01-2024, 00:00#4 Flugeltje zei: http://www.youtube.com/watch?v=szoE3L_N4MM&mode=related&search= En van dit soort jongens krijgt ghb een slechte naam edit: de link werkt niet Klik om te vergroten... linkt bij mij werk die gast stelt zich aan
01-01-2024, 00:00#5Op zeker geen GHB in die ambu... Veel te waterig. En 4ml goeie G? Gaat ie zeker nok...
01-01-2024, 00:00#6van 4 ml g nok gaan ????? dan moet je of 10 jaar niks gegeten hebben of 20 kilo wegen maar dat heb ik nog nooit mee gemaakt in mijn directe omgeving en nu krijg je weer een reactie van jaaaaa maar dat vou jou zal wel slappe zooi zijn en zo ja daar kan je ma op een manier achterkomen test it your zelf en dan zullen we zien