ik vind G niks met uitgaan, doe het mij maar gewoon op een after bij iemand thuis na een feest
#2
wie gebruiken er allemaal GHB tijdens het uitgaan
dat wou ik wel eens weten
#3
Genoeg.
Maar ik heb 't nog nooit gebruikt. :P
#4
Moet je even naar de dokter gaan en vragen hoeveel mensen er in het weekend melding hebben gedaan voor onverklaarbare kutpijn.
#5
Altijd ghb
Soms met andere drugs bij het uitgaan
#6
Ik deed het laatst voor de 2e keer vlak voor een feestje. Ik werd erg wazig en kreeg op een gegeven moment hoofdpijn en was lichtelijk misselijk. Echt een kut drug als je het aan mij vraagt, ik kan me er niet echt goed mee vermaken. Dit was dan ook de laatste keer.
Maar goed, mix het iig niet met andere drugs en ik zou je eerder een biertje aanraden op een feest.
#7
@Flugeltje
DBB'er toch ?
@Adrenochroom
oke ik hoop dat het mij wel goed valt
#8
Jep jep.
Hoe weet je dat? Heb op dbb toch een andere naam
On-topic: het probleem is dat men teveel ineens neemt. Neem zeer kleine dosisen en wacht geduldig af.
Bij alcohol is 1 pint + 1 pint = 2 pinten
Bij ghb is 1 potje + 1 potje /= 2 potjes
Snappie
ik zal ook zeker beginnen met een kleine dosis en niet tijdens het uitgaan ben nog steeds een beetje bang om in slaap te vallen tijdens het dansen :P
#10
@SperSIZEboon
ja dat hoor ik ook van wel meer mensen moet nog even kijken hoe ik het vind ik hoop dat ik het ook net als sommige vind
#11
Als je het in beperkte mate doet is het wel lekker bij het stappen. Heb het laatst gecombineerd met mdma, dat was erg leuk. Lekker vaag van de G, maar toch ram van de kaart van de mdma
#12
GHB vind ik het fijnst om thuis te nemen. Voor uitgaan gebruik ik andere drugs. :P
#13
eerste keer gebruikt maar vind het goed spul
#14
Het kan echt superfijn zijn tijdens uitgaan, maar echt geen alcohol erbij nemen. Ik word daar altijd supermisselijk van, en ook te duizelig. Gecombineerd met xtc/speed, is het erg fijn, gewoon niet teveel nemen, dan krijg je gewoon een relaxed achtergrondgevoel.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.