#1
hahaDzy zei:Ja, negatief X negatief = positief he![]()
hahaDzy zei:Ja, negatief X negatief = positief he![]()

En?? Was het nog goed te gebruiken?spacekonijn zei:dit topic heb ik bijna een jaar geleden gemaakt, spul stond dus al 1 jaar en 4 maandjes in mn kast![]()
Robdebob zei:En?? Was het nog goed te gebruiken?spacekonijn zei:dit topic heb ik bijna een jaar geleden gemaakt, spul stond dus al 1 jaar en 4 maandjes in mn kast![]()
cunt zei:ik vroeg me net precies hetzelde af, heb nu al ongeveer een jaar een flesje ghb in m'n la liggen, dus gewoon kamertemp. en vroeg me af hoe goed dat nog werkt en of er niets mis mee kan zijn inmiddels.
lijkt me toch niet, maar ff voor de zekerheid..?
spacekonijn zei:Robdebob zei:En?? Was het nog goed te gebruiken?spacekonijn zei:dit topic heb ik bijna een jaar geleden gemaakt, spul stond dus al 1 jaar en 4 maandjes in mn kast![]()
ben 4 minuten space geweest en toen in slaap gevallen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."