Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallo,ik ben van zaterdag afgekickt.danku voor al u hulp

hallo,ik ben van zaterdag afgekickt.danku voor al u hulp

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kristienLid
01-01-2024, 00:00
#1
kben wakker gebleven tot zondagavond en heb toen een slaappilletje genomen en vandaag is het beter ma kvoel mij heel slap is dit normaal.en wel deppressief.gaat dit lang duren?ik hoop van niet ma ben zo blij dat die nest uit men lichaam is.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gefeliciteerd!

We waren al bang dat je het niet had gehaald... Ben je nog naar het ziekenhuis geweest?
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
gelukkig zeg ik dacht die ligt in het ziekenhuis
k
kristienLid
01-01-2024, 00:00
#4
durvde nie komen kijke?ksloeg in paniek toen ik las wat jullie zeiden dus heb ik gewacht.ma ben nu wel blij da ik nie naart ziekenhuis ben gegaan en dat het mij zo gelukty is.
na hoeveel tijd voel je je terug heel gewoon,niemeer suf en deppresief?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hangt af van hoe sterk je mentaal bent
a
angel-devilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kristien ben hartstikke blij voor je!!! Zelfs trots ook al ken ik je niet...

Hoe gaat het slapen trouwens, heb je last van nachtmerries of lucide dromen (dromen waarvan je duidelijk weet dat je aan het dromen bent en het net lijkt of dat je daadwerkelijk in die droom leeft)??

Ben trots op je, echt waar!!!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed gedaan!

Alleen ik vind wel dat je een groot risico hebt genomen. Maar het komt dus wel goed met je.

Dat jij je slap voelt is normaal. Je lichaam heeft de afgelopen tijd extra groeihormoon aangemaakt voornamelijk tijdens je slaap en dat valt nu weg. Je zult nog even moeten wennen. Ook met eten zal het waarschijnlijk nu even anders zijn. Mogelijk zal je nu dagelijks of misschien wekelijks je zelf sterker gaan voelen.

GHB maakt ook de stof serotonine aan waarvan je het happy gevoel krijgt. Nu dat wegvalt voel jij je ook depressiever. Je lichaam moet weer wennen om de productie zelf op gang te krijgen. GHB wordt ook gebruikt als anti-depressivia. Dit hoort er nu eenmaal bij.

De tijd zal je wonden helen. Goed gedaan hoor, ik ben ook trots op je. :wave:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sinds wanneer heeft ghb met serotonine te maken? Toch alleen met dopamine
Correct me if I am wrong
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
afkicken in een week ?

lijkt me sterk dat je nu geen trek meer hebt .....

Stonie
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
Sinds wanneer heeft ghb met serotonine te maken? Toch alleen met dopamine
Correct me if I am wrong
Klik om te vergroten...

Wel goed dat je dat nu zegt. Nu ga ik toch aan mezelf twijfelen. Het is altijd zo klote dat je nooit precies weet hoe hoog het waarheidsgehalte is. Ik meen me te herinneren dat ergens te hebben gelezen en zelfs vaker dan 1x.

Er is eigenlijk nog vrij weinig over bekend, maar sowieso geeft het wel een happy gevoel en dat komt meestal door serotonine. Toen ik het las vond ik het wel logisch klinken. Ik kan beter zeggen verbeter mij maar als ik erlangs zit.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat je je happy voelt van GHB wil nog niet zeggen dat dat door serotonine komt hoor. Ik dacht dat het iets met GABA te maken had ofzo? Het werkt ergens zoals alcohol. Maarja, echt veel onderzoek naar GHB of GBL is er nog niet gedaan..
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
GHB werkt niet als alcohol, benzo's, barbituraten op een bepaald gedeelte van de GABA-receptoren. Dit zorgt voor een verhoogde GABA afgifte, een inhiberende neurotransmitter die de werking van andere neurotransmitters, zoals dopamine, verlaagd/inhibeerd.

Bron: mijn hoofd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."