#1
kben wakker gebleven tot zondagavond en heb toen een slaappilletje genomen en vandaag is het beter ma kvoel mij heel slap is dit normaal.en wel deppressief.gaat dit lang duren?ik hoop van niet ma ben zo blij dat die nest uit men lichaam is.

Flugeltje zei:Sinds wanneer heeft ghb met serotonine te maken? Toch alleen met dopamine
Correct me if I am wrong
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."