#1
Je zult niet het serotonine syndroom krijgen van de combinatie SSRI/SNRI met GHB. Goed gezien hoor.
Serenity zei:Als je verdomme medicijnen slikt omdat je teveel drugs hebt gedaan in je leven dan blijf je er toch vanaf??
Tering hee.
Serenity zei:Als je verdomme medicijnen slikt omdat je teveel drugs hebt gedaan in je leven dan blijf je er toch vanaf??
Tering hee.

Efexor zorgt voor stabiliteit van het serotonine systeem en bevorderd de aanmaak van dopamine. Daarnaast is het niet een middel waar je afhankelijk van word

Flugeltje zei:Efexor zorgt voor stabiliteit van het serotonine systeem en bevorderd de aanmaak van dopamine. Daarnaast is het niet een middel waar je afhankelijk van word
Ghb remt de dopamine afgifte in de hersenen
Even over de verschillende stofjes in onze hersenen.
Gelukstoffen zijn: Pea, dopamine, endorfine, oxytocine, vasopressine, serotonine.
Pea wordt aangemaakt door te sporten. Je wordt er opgepept, engergiek, en vermindert depressieve klachten.
Dopamine wordt aangemaakt door aangename zaken zoals eten, drinken, seks. Gevoel: een kort maar intensief moment van plezier
Endorfine wordt aangemaakt door te knuffelen, masseren, pijn of extreme sportieve inspanningen (that's why I lOVE SQUAT)
Oxytocine aangemaakt door vrouwelijke hormonen
Gevoel: kalmte, liefde, bescherming
Vasopressine aangemaakt door mannelijk hormoon
Gevoel: kamlte, liefde, bescherming
Serotonine aangemaakt door eiwitten die in onze voeding zitten en sporten
Gevoel: opgewekt, energiek, zelfverzekerd
De productie van gelukstoffen wordt geremd door stress en weinig slaap.
Zo zijn er nog trucjes om gelukkig te zijn. Als je wil typ ik zel wel
Dus: ga gewoon aan sport doen
Doe zoals ik, bodybuilding of krachtsport.
Ga heerlijk squaten en deadliften, en heerlijk die beentjes trainen en je voelt je hemels gelukkig. Na een zware benentraining een potje ghb![]()
![]()
Zoals nu bij het geval is, maar goed. Ik ga douchen, tot straks jongens![]()
action_man zei:Flugeltje zei:Efexor zorgt voor stabiliteit van het serotonine systeem en bevorderd de aanmaak van dopamine. Daarnaast is het niet een middel waar je afhankelijk van word
Ghb remt de dopamine afgifte in de hersenen
Even over de verschillende stofjes in onze hersenen.
Gelukstoffen zijn: Pea, dopamine, endorfine, oxytocine, vasopressine, serotonine.
Pea wordt aangemaakt door te sporten. Je wordt er opgepept, engergiek, en vermindert depressieve klachten.
Dopamine wordt aangemaakt door aangename zaken zoals eten, drinken, seks. Gevoel: een kort maar intensief moment van plezier
Endorfine wordt aangemaakt door te knuffelen, masseren, pijn of extreme sportieve inspanningen (that's why I lOVE SQUAT)
Oxytocine aangemaakt door vrouwelijke hormonen
Gevoel: kalmte, liefde, bescherming
Vasopressine aangemaakt door mannelijk hormoon
Gevoel: kamlte, liefde, bescherming
Serotonine aangemaakt door eiwitten die in onze voeding zitten en sporten
Gevoel: opgewekt, energiek, zelfverzekerd
De productie van gelukstoffen wordt geremd door stress en weinig slaap.
Zo zijn er nog trucjes om gelukkig te zijn. Als je wil typ ik zel wel
Dus: ga gewoon aan sport doen
Doe zoals ik, bodybuilding of krachtsport.
Ga heerlijk squaten en deadliften, en heerlijk die beentjes trainen en je voelt je hemels gelukkig. Na een zware benentraining een potje ghb![]()
![]()
Zoals nu bij het geval is, maar goed. Ik ga douchen, tot straks jongens![]()
Wat je schrijft over afgifte van dopmaine is niet helemaal waar, zie stukje tekst hieronder. Het is trouwens niet verstandig GHB te gebruiken als je last hebt van angst/paniek of heel introvert/verlegen bent. De kans dat je psychisch en vervolgens lichamelijk verslaafd raakt is dan groter. Als TS verder geen psychische problemen heeft zie ik echter geen probleem voor hem om zo nu en dan GHB te gebruiken.
G binds to the GABA-B receptor in the brain. GABA is the main inhibitory neurotransmitter. It reduces neural activity, producing relaxation etc.
G use will cause downregulation of GABA-B receptors from a single use - the brain produces less and less GABA-B receptors plus upregulation of glutamate receptors (more glutamate receptors). Glutamate is the main excitatory neurotransmitter, essentially it increases neural activity. In addition there is a GHB receptor. GHB is present naturally in the brain, where it binds to GHB receptors and produces and excitatory response (increasing stimulation). When you come down from a dose of G, or stop dosing during an addiction, the combination of downregulated GABA-B plus upregulated glutamate receptors (plus the continued stimulation of GHB receptors as one comes down from a dose) produces excessive neural stimulation, hence the sudden waking effect from night-time G use.
danee zei:Als TS verder geen psychische problemen heeft zie ik echter geen probleem voor hem om zo nu en dan GHB te gebruiken.
Ik ben onbekend met de afkorting TS.....wie legt mij dit ff uit?
Overigens was mijn opmerking over de bevordering van de aanmaak van dopamine gericht op het gebruik van efexor. maar ik lees nu dat ik dat verkeerd heb begrepen, het remt juist de heropname van dopamine
Efexor XR (een SNRI = Serotonin Norepinefrin Re-uptake Inhibitator) werkt anders dan de andere antidepressiva (SSRI's zoals Prozac en Seroxat, Fevarin en Zoloft), omdat het niet alleen de heropname van serotonine remt maar (net als imipramine) ook die van noradrenaline en (in hogere doses) de heropname van dopamine. En dat is interessant voor mensen met AD(H)D! (Zie de onderzoeksresultaten op deze site.)
Ok, heb het gelezen., maar welk stuk van wat ik heb geschreven is dan niet waar?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."