Flugeltje zei:
Euh.....ik ben een slechte vriend
IN, omdat ik zelf geen GHB maak, dit moet een
misverstand zijn. Ik ben wel nieuwsgierig wat jij eigenlijk dacht te lezen?
Misschien ben ik wel vaag geweest hoor in mijn posten, ik zit nu eenmaal niet altijd
nuchter achter mijn PC. Het enige wat ik dus zei was dat mijn vriend het zelf maakt.
Die vriend woont niet eens in dezelfde stad als ik dus ik zou niet weten waarom
dat een risico is om hier neer te zetten. Laat staan dat ik begrijp waarom mensen
opgepakt worden als ze vrienden hebben die GHB maken. Maar goed, verwarring
rondom mijn posten schijnt vaker voor te komen terwijl ik toch denk dat ik altijd
ontzettend duidelijk ben. Het zal wel komen omdat jullie allemaal drugs gebruiken
