#1
Maagzuur heeft een pH van ca. 2
dat laatste moet je echt hier neerzetten jaAntigone zei:Als je echt helemaal niet aan GHB kunt komen en het toch graag wilt proberen dan
zou je kunnen nagaan hoeveel ml GHB op hoeveel ml DropShot hij gemengd heeft.
Dan moet je het voordat je het per glas verdeeld echt héél erg goed schudden,
zodat de GHB er goed doorheen gemengd is en niet alles in één glas belandt.
Maar het is wel een gigantische gok die je dan neemt, ik zou het er persoonlijk niet
op durven wagen. Maar ja, ik heb dan ook de mazzel dat mijn vriend het zelf maakt
waardoor ik nooit hoef te zoeken naar goede GHB bij louche DropShot-Dealers![]()
![]()

Denk je dat de internetpolitie mij op gaat pakken dan, omdat ik een vriend heb die GHB maakt?Frisko zei:dat laatste moet je echt hier neerzetten ja![]()
aaargh....Antigone zei:Denk je dat de internetpolitie mij op gaat pakken dan, omdat ik een vriend heb die GHB maakt?Frisko zei:dat laatste moet je echt hier neerzetten ja![]()
![]()
Dat ga ik zeker checken dan, want het lijkt me sterk dat iemand opgepakt wordtFrisko zei:aaargh....
onwetendheid!!!
er zijn al mensen voor minder opgepakt dude geloof mij...
en als jedenkt dat de flikken hier niet zitten,of actief bezig zijn met mensen klissen,dan check je het general chat gedeelte maar eens...![]()
![]()
Antigone zei:Dat ga ik zeker checken dan, want het lijkt me sterk dat iemand opgepakt wordtFrisko zei:aaargh....
onwetendheid!!!
er zijn al mensen voor minder opgepakt dude geloof mij...
en als jedenkt dat de flikken hier niet zitten,of actief bezig zijn met mensen klissen,dan check je het general chat gedeelte maar eens...![]()
![]()
als die nergens schuldig aan is. Voor alle duidelijkheid ik maak zelf dus geen GHB!!
Ik ben trouwens een vrouwtje en geen dude![]()
Flugeltje zei:Antigone zei:Dat ga ik zeker checken dan, want het lijkt me sterk dat iemand opgepakt wordtFrisko zei:aaargh....
onwetendheid!!!
er zijn al mensen voor minder opgepakt dude geloof mij...
en als jedenkt dat de flikken hier niet zitten,of actief bezig zijn met mensen klissen,dan check je het general chat gedeelte maar eens...![]()
![]()
als die nergens schuldig aan is. Voor alle duidelijkheid ik maak zelf dus geen GHB!!
Ik ben trouwens een vrouwtje en geen dude![]()
Mooie vriend ben jij
Flugeltje zei:Whatever
DarkScope zei:Flugeltje zei:Whatever
Je kunt ook wel gewoon normaal reageren, zonder meteen beledigd te zijn ofzo.

Euh.....ik ben een slechte vriendIN, omdat ik zelf geen GHB maak, dit moet eenFlugeltje zei:Mooie vriend ben jij

Eeeej, iemand die me wel begrijpt!!DarkScope zei:Je begrijpt het volgens mij verkeerd. Zij bedoelt dat ze zelf geen GHB maakt, en dus dat er bij haar thuis geen GHB wordt gemaakt, zo is er dus geen risico aan gebonden dat ze zegt een vriend van me maakt GHB, voor allebei niet.

DarkScope zei:Ik heb ng een vraag over GHB in het algemeen. GHB wordt heel vaak zelf gemaakt, ook door wat minder bekwame en wetende mensen denk ik zo. Dat betekent dat je grote kans hebt op troep?
Ik hoor en lees wel vaker dingen over de PH van ghb, deze moet juist zijn. Dat betekent dat je dus ook misschien wle eens GHB tegen komt die niet zo goed is gemaakt, en dus een slechte ph heeft, dit is neem ik aan schadelijk? Heeft dit iets te maken met de kwaliteit van de GHB en het effect? Dus als ik het goed begrijp:
GHB=GHB, maar kwa ph kan het goedje erg verschillen?

kwezel zei:nou als de ph niet klopt en je drinkt basische G dan merk je dat niet aan het effect. het probleem is dat het lichaam basische stoffen niet zo op prijs stelt. ongereageerde NaOH helemáál niet.
als je een klein beetje ghb op je tong proeft en hij prikt dan zou ik die persoon even op de hoogte stellen iig.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."