Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswordt GBL in water afgebroken ?

wordt GBL in water afgebroken ?

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je niet snapt wat ik bedoel te zeggen dan ben je pretty fucked up in je hoofd goos.

ik vertel hier dat G supergevaarlijk kan zijn bij overdosering, dat ik voor de dood ben weggehaald. jij pikt die epileptische aanval ertussen uit en zegt: dat kan met elke drugs gebeuren. an mis je dus volledig het punt. daarbij zeg je nog eens zwaar respectloos: zeg maar dat je zusje zwaar kan overdrijven. hoe haal je het in je botte kop om zoiets te zeggen als mijn zusje dr broer schokkend op zn bed vind met een lijkenkleur? ben jij sociaal invalide ofzo?

verder geef ik aan dat ik al behoorlijk wat ervaring heb met andere drugs, en met dat spul nog nooit zoiets heb meegemaakt. om dus n贸gmaals in je botte kop te prenten dat je met ghb veel sneller een (fatale) overdosis kunt bewerkstelligen.

als je het nu nog niet snapt dan weet ik het ook niet meer.
a
action_manLid
01-01-2024, 00:00
#2
kwezel zei:
als je niet snapt wat ik bedoel te zeggen dan ben je pretty fucked up in je hoofd goos.

ik vertel hier dat G supergevaarlijk kan zijn bij overdosering, dat ik voor de dood ben weggehaald. jij pikt die epileptische aanval ertussen uit en zegt: dat kan met elke drugs gebeuren. an mis je dus volledig het punt. daarbij zeg je nog eens zwaar respectloos: zeg maar dat je zusje zwaar kan overdrijven. hoe haal je het in je botte kop om zoiets te zeggen als mijn zusje dr broer schokkend op zn bed vind met een lijkenkleur? ben jij sociaal invalide ofzo?

verder geef ik aan dat ik al behoorlijk wat ervaring heb met andere drugs, en met dat spul nog nooit zoiets heb meegemaakt. om dus n贸gmaals in je botte kop te prenten dat je met ghb veel sneller een (fatale) overdosis kunt bewerkstelligen.

als je het nu nog niet snapt dan weet ik het ook niet meer.
Klik om te vergroten...

Je hebt een punt maar door hem (ook) te gaan beledigen overtuig je hem minder snel van je standpunt.

Groeten,

Action_man
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#3
daar zit wat in, maar iets zegt me dat simpelweg redeneren bij flugeltje niet werkt. en daar kan ik niet zo goed tegen :mrgreen:

en ook al is ghb je allerbeste homeboy, dan nog kun je een beetje respect tonen voor wat anderen hebben meegemaakt.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
kwezel zei:
aangezien mijn ademhaling ook stokte en ik blauw aanliep, noem je dat dan overdrijven?)
Klik om te vergroten...
No offense, maar een stokkende ademhaling en blauw aanlopen zijn op zich niet heel vreemd voor een grand mal insult. Voor omstanders is het naar om te zien en die zullen snel denken dat iemand echt stikt, maar niet veel mensen gaan dood aan een epiletische aanval.

nontheless een kutte ervaring om zo'n insult te hebben. Hopelijk blijft het bij die ene keer :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
kwezel zei:
als je niet snapt wat ik bedoel te zeggen dan ben je pretty fucked up in je hoofd goos.

ik vertel hier dat G supergevaarlijk kan zijn bij overdosering, dat ik voor de dood ben weggehaald. jij pikt die epileptische aanval ertussen uit en zegt: dat kan met elke drugs gebeuren. an mis je dus volledig het punt. daarbij zeg je nog eens zwaar respectloos: zeg maar dat je zusje zwaar kan overdrijven. hoe haal je het in je botte kop om zoiets te zeggen als mijn zusje dr broer schokkend op zn bed vind met een lijkenkleur? ben jij sociaal invalide ofzo?

verder geef ik aan dat ik al behoorlijk wat ervaring heb met andere drugs, en met dat spul nog nooit zoiets heb meegemaakt. om dus n贸gmaals in je botte kop te prenten dat je met ghb veel sneller een (fatale) overdosis kunt bewerkstelligen.

als je het nu nog niet snapt dan weet ik het ook niet meer.
Klik om te vergroten...


Wat ben je toch een held he
k
kwezelLid
01-01-2024, 00:00
#6
jij bent een held in argumenteren :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."