Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskoppijn moeilijk ademhalen en slikken

koppijn moeilijk ademhalen en slikken

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van me begint altijd tegen me te schreeuwen als ik zeg dat ik ghb gebruik:
"Dat spul is kaaaankerslecht voor je idioot!"
Terwijl die zelf helemaal knetterwappie is van coke en pillen... :rolleyes:

Geef mij maar een gtje, relaxter spul bestaat er niet imo
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
testen is inderdaad een idee
hoeveel ml is een potje volgens jou?

ik heb in het begin gehad dat als ik avond veel heb gedaan wel moeite heb met ademhalen
maar na 2 weken gebruiken nooit meer last van gehad
s
snellejelleLid
01-01-2024, 00:00
#3
gistere g gedaan, 3 potjes ongeveer, na uurtje 2 uur, ineens zware koppijn, nu dag ernaa ist moeilijk slikken en ademhalen???? klopt niet helemaal lijkt me
s
snellejelleLid
01-01-2024, 00:00
#4
In 1 flugel kunnen 6 potjes zeg mar. Flugel is ong 10 ml dacht ik? dus 1 potje is dan 1 2/3 ml in totaal dus 5 ml genomen.

Niet hoeve braken of out gegaan, wel constant bekant in slaap gevallen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je moeten braken ? Ben je out gegaan ?

Laat anders je ghb eens teseten
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij het overdoseren daalt de hartslag sterk, maar gaat incidenteel overslagen maken. Hierdoor ademd het slachtoffer vaak weinig tot opeens een snackend kortstondig stadium naar adem. Tijdens het slikken kan er geen zuurstof opname plaatsvinden waardoor dit achterwege wordt gelaten door de hersenen en het zenuwstelsel omdat zuurstof de eerste prioriteit heeft.

Vaak zie je ook dat G knocks out gepaard gaan met episodes waarbij het slachtoffer met een schrikreactie wakker wordt, angstig om zich geen kijkt en direct weer buiten bewustzijn valt.

Die hoofdpijn kan de oorzaak zijn van de druk die op de hersenen is gezet qua activiteit. Ondanks veel slachtoffers vaak geen idee hebben wat er is gebeurd, heeft hun lichaam en geest een flinke strijd moeten leveren.

Het zijn tevens de wat zeldzamere effecten van afkicks. Maar die heb je niet gehad. Dit was je eerste aanraking ooit met G neem ik aan?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een flugel zit 20 ml, geen 10

En koop in godsnaam een spuitje :openmouth:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Robdebob zei:
In een flugel zit 20 ml, geen 10

En koop in godsnaam een spuitje :openmouth:
Klik om te vergroten...

En 1 dopje is 2 ml (boordevol)

Als je nog niet zo ervaren bent, koop dan gewoon een spuitje, inderdaad. Minste kans op out gaan.

Een dosis van 2 dopjes is perfect (voor mij). Een licht euforisch gevoel, beetje ontremd, lichte geilheid, spontane glimlach, ....


* neemt zijn glas met water en dropt er 2 dopjes in *
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat ze eens wat research doen over ghb ipv zulke dingen uit te kramen.
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#10
haha voor zover ik weet is ghb een heel stuk minder schadelijk als coke/pillen/speed. maar dan heb ik het wel over 'af en toe' gebruiken
je moet er alleen een stuk voorzichtiger mee omgaan

eigelijk moet je als je een avond aan de g gaat en die vriend van je aan de pillen en coke. de volgende dag afspreken.
kijken wie er het meest naar de klote bijloopt :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
GHB is een lichaams eigen stof....


X
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
GHB is een lichaams eigen stof....


X
Klik om te vergroten...

GHB komt inderdaad in hele lage mate door heel je lichaam voor. Uit onderzoek is overigens gebleken dat bij sterfte dit gehalte omhoog gaat.. waarom weet men niet.
s
snellejelleLid
01-01-2024, 00:00
#13
nee, 2de keer, dus ben nog onervaren, vandaar! :grin: Ik zal eens zon spuit halen! bedankt voor de serieuze reacties!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."