#1
Buisje is 5 ml, als je 2/3 cola dop neemt zit je op 3,5 ml bij de meeste ghb is dit de gangbare dosis. Tweede dopje niet te snel nemen, zelf probeer ik er ongeveer 1,5 tot 2 uur tussen te houden afhankelijk hoe sterk je m voelt natuurlijk. Je kan ook ook gewoon een spuitje kopen bij de apotheek oid weet je precies hoeveel ml je pakt. En Ghb hoeft btw geen downer te zijn je kan het heel goed sturen. ik kan er prima een lekker hasij jointje bij roken..
