#1
Hallo.
Ik vroeg mij af, ik ga v.d week stoppen met GHB, alleen heb ik het al een redelijke tijd gedaan, en hoor nog wel eens dingen over dat het hardstikke gevaarlijk kan zijn om cold turkey te stoppen
Maar wanneer weet je nou wanneer het niet meer kan? ik gebruik het nu denk ik 9 maanden, de 1e 4/5 maanden deed ik het 3/4 keer per week en dan ongeveer en dan ongeveer 20/25 ml per keer.
Toen ben ik 2 maanden gestopt, *eigenlijk zonder enige moeite, hoewel ik natuurlijk wel meer ging blowen*.
De laatste 3 maand gebruik ik eigenlijk wel elke dag, en gemiddeld genomen ook wel 25ml per dag.
3 weken geleden had ik nog wel een keer 5 dagen niet gebruikt, *had toen nergens last van*.
Maar de laatste 3 weken gebruik ik denk ik wel 30/40ml per dag.
Kan ik verantwoord m'n flesje morgen weg gooien en er gewoon mee stoppen? *ik weet uit ervaring dat ik het beter niet in huis kan hebben als ik wil stoppen*, of kan ik het toch beter bewaren voor het geval ik wel heftige lichamelijke verschijnselen krijg?
Groetjes.
Ik vroeg mij af, ik ga v.d week stoppen met GHB, alleen heb ik het al een redelijke tijd gedaan, en hoor nog wel eens dingen over dat het hardstikke gevaarlijk kan zijn om cold turkey te stoppen
Maar wanneer weet je nou wanneer het niet meer kan? ik gebruik het nu denk ik 9 maanden, de 1e 4/5 maanden deed ik het 3/4 keer per week en dan ongeveer en dan ongeveer 20/25 ml per keer.
Toen ben ik 2 maanden gestopt, *eigenlijk zonder enige moeite, hoewel ik natuurlijk wel meer ging blowen*.
De laatste 3 maand gebruik ik eigenlijk wel elke dag, en gemiddeld genomen ook wel 25ml per dag.
3 weken geleden had ik nog wel een keer 5 dagen niet gebruikt, *had toen nergens last van*.
Maar de laatste 3 weken gebruik ik denk ik wel 30/40ml per dag.
Kan ik verantwoord m'n flesje morgen weg gooien en er gewoon mee stoppen? *ik weet uit ervaring dat ik het beter niet in huis kan hebben als ik wil stoppen*, of kan ik het toch beter bewaren voor het geval ik wel heftige lichamelijke verschijnselen krijg?
Groetjes.