1. Gebruik jij GHB?
Ik gebruik 1X in het half jaar GHB.
2. Hoe vaak en Wanneer gebruik jij GHB?
1X In het half jaar.. Met vrienden naar de stad
![:grin:]()
3. Heb je het gevoel dat je verslaafd bent?
Nee.. Ik gebruik het op lange termijn..
4. Welke reden geef jij aan je gebruik, waarom is het 'prettiger,leuker etc.' met drugs?
Je ben weg van de wereld samen met vrienden.. En er is gewoon geen uitleg voor..
5. Wat doet GHB met jou? Welk gevoel wekt het op?
Als ik het heb genomen kan ik het langer uithouden met dingen.. Lopen, Feesten, "dansen"
6. Waarom gebruik je GHB en geen alcohol of een andere drugs?
Ik gebruik GHB in combinatie met alcohol en/of Marihuana en/of Coca茂ne.
7. Heb je het gevoel het vaker te willen gaan gebruiken?
De eerste 3 dagen erna heb ik wel een gevoel om het nog een keer te doen.. Verder geen problemen.
8. Heb je wel eens problemen gehad met je drugsgebruik?
Jha met Blowen.. En met Coca茂ne heb ik een week verschinselen.
9. Heb je vaker andere soorten drugs gebruikt of welke andere soorten drugs gebruik je?
Jha.. Het meeste GHB.! En Af en toe Wat witte poeder.
10. Wat vind je er zelf van dat je GHB gebruikt?
Je heb maar 1 leven..?:P
11. Zou je het anders willen?
Nee.. Ik vind het zo Perfecto!
12. Zou je nog verder willen experimenteren?
Jha.. met andere soorten. En sommige combi's
13. Denk je dat jij er persoonlijk verslaafd aan kunt raken of heb jij je drugsgebruik in de hand??
Ik heb het Totaal in de hand..!
14. Ben je wel eens verslaafd geweest en waaraan?
Jha.. en nu nog steeds aan het Blowen.
15. Denk je als je verslaafd bent dat je zelf zou kunnen stoppen?
Hmm.. Na een tijdje..
16. Heb je wel eens problemen gehad d贸贸r je drugsgebruik?
Nee..
17. Heb je wel eens contact gehad met deskundigen over drugsgebruik?
Jha.. 1x Maar dat was een beetje overdreven..
18. Denk je dat je zelf genoeg weet over drugsgebruik?
Jha.. En anders vraag ik het aan vrienden.. Maar weet er genoeg van.
19. Is er voldoende informatie beschikbaar over drugs en in het bijzonder GHB?
Ik vind het niet. Als je over echte info wil beschikken moet je dat toch echt HIER vragen of aan een iemand bijv. een vriend die al een aantal trips heeft meegemaakt.
20. Wat zouden deskundigen kunnen doen om drugsgebruik veiliger te maken?
Ik zou het niet weten.
21. Is het handig om gebruik te maken van deze site zodat je ervaringen en vragen kunt delen?
Jha. Het is toch grappig..??
22. Zijn er mensen of instanties waar je ook over je ervaringen kunt praten desnoods anoniem?
Jha.. Tuurlijk het hele internet staat er vol mee.. Je heb al een tijdje de "Drugsinfo lijn.
23. is informatie verstrekken door o.a. deskundigen belangrijk voor de veiligheid?
Jha..!
Represent Amersfoort PussyPants 033
