Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip/flippen door GHB?!

Bad trip/flippen door GHB?!

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
c
caddy67Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Elfquest zei:
Misschien kun je dan eens proberen om het bij die 5 dosissen te houden?
Klik om te vergroten...
Waarom uberhaupt zo veel? Ligt dat dan aan mij? Want als ik 5 keer doseer gaat het licht uit hoor.
Klik om te vergroten...
Nee Mod, je begrijpt het verkeerd. het is niet 5x vlak achter elkaar maar in een tijdsbestek van ca 12uur en dan nog 'maar' 2ml per keer, zoals ik hierboven beschreven heb. Van die hoeveelheid blijf ook bij jou het licht aan :)

Bedankt Elfquest voor je antwoord, maar de hoeveelheid, 10ml over 16uur, kan het toch eigenlijk niet zijn? Bekenden van me nemen makkelijk 15 of 20ml in dezelfde periode zonder zich slecht te voelen.
Wij gaan sowieso ff een een week of 3 niks nemen, om ons lichaam een beetje rust te gunnen zeg maar, daarna gaan we het weer eens proberen. Maar daarmee hebben we nog geen oorzaak.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#2
caddy67 zei:
Oké, is dit dan een bekend verschijnsel met het gebruikspatroon van ons?
Klik om te vergroten...

Nee...geen bekend verschijnsel met zo'n gebruik, maar mogelijk wel een gevolg. Helaas kan niemand van ons hier met zekerheid zeggen of het daardoor komt. Inderdaad eens even minderen, dat is sowieso niet slecht
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
3970 zei:
Ongelofelijk zeg..reageer jij alleen maar om te reageren ofzo? TS stelt een serieuze vraag, jij komt, zoals zo vaak, met een antwoord waar niemand hier iets aan heeft. Je hoeft niet persé te antwoorden elke keer als iemand een vraag stelt....irritantje...
Klik om te vergroten...
Yep, ik wil zoveel mogelijk posts op df voordat ik dood ga. Eigenlijk gaat het nog niet snel genoeg, heb je tips?
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Yep, ik wil zoveel mogelijk posts op df voordat ik dood ga. Eigenlijk gaat het nog niet snel genoeg, heb je tips?
Klik om te vergroten...

Jazeker, spendeer eens wat van je kostbare tijd met het lezen van de forumregels, moderator...

Niet gewenst: Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)

Waarschuwing
Ban gedurende 3 dagen
Permanente ban
Klik om te vergroten...

Of gelden die niet voor modjes? :rolleyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
caddy67 zei:
Wij gaan sowieso ff een een week of 3 niks nemen
Klik om te vergroten...
nogmaals als je aan de X heb gezeten heeft je lichaam sowieso 2-3 maanden nodig om je sero vooraadje weer een beetje normaal te hebben..
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik herken de verhalen over je vriendin wel. Maar dan van een kennis van mij...
Dat grietje is bekend met ADHD (word verdacht van) heeft ook ritalin.. en gebruikt soms GHB. En vaak speed.... ( ja ga me niet vragen waarvoor) En die heeft ook van die spasmes enzo...

Maar idd tijdje ff niet.. en dan maar weer is kijken :wink:
Succes,

Zoete kus,
Candy
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
des te meer rede om te stoppen als je een verslaving wilt voorkomen lijkt mij? af en toe een pauze houden kan zeker geen kwaad.
c
caddy67Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik zo om me heen kijk, in onze kennissenkring en hier op het forum, dan zie ik mensen die vele malen meer en niet alleen in het weekend gebruiken. Ik zie het 'stoppen' niet als een noodzaak om niet verslaafd te raken, maar om ons zelf weer te laten merken dat je ook zonder drugs een leuk weekend kan hebben. Hebben er eigenlijk best lol in om eens een paar weken niks te nemen.
Door de week hebben we er nog geen eens zin in.
Zelf vind ik eigenlijk dat we heel verantwoord bezig zijn................. of is dat de gedachtegang van een junk in de dop :grin:
c
caddy67Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou, ons eerste weekend in maanden, zonder G hebben we achter de rug en dat is goed bevallen. Doorslaggevend om dat te doen waren de reactie op mijn vraag.
Mijn vriendin voelt zich ook vandaag, maandag dus, helemaal toppie. Ze was bijna vergeten dat je je ook op maandag fit kan voelen :)
Volgend weekend gebruiken we ook niks, hebben we vast besloten, maar dat we niet helemaal stoppen is zeker, alleen wanneer we weer wat gebruiken is niet zeker :)
Na alle commentaren in deze topic dacht ik dat we wellicht toch bij een risicogroep behoren, ik werd er gewoon een beetje onzeker van, maar nu ben ik er nog meer van overtuigd dat we dat niet zijn.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
een weekendje zegt niets he. pas na minimaal een maand, en dan nog steeds geen behoefte hebben om een pilletje en/of Gtje op een feest weg te tikken dan kun je zeggen dat je niet tot de risico groep behoort.
tevens is de definitie van verslaving heel ruim. je heb verslaving omdat je het nodig hebt, je gaat naar een feestje en vind het niet meer leuk zonder drugs, omdat je weet dat het met drugs toch 10 keer beter is, dan ga je op regelmatige basis gebruiken en is het toch een vorm van verslaving. verslaving is niet zo zeer dat je het 'nodig' hebt meerdere keren per week.

tevens is het wel verstandig om altijd een tijdje tussen je mdma gebruik te laten zitten.
ik zeg dit niet uit kritiek, maar uit ervaring. ik heb ook een jaar lang elk weekend mdma gedaan, en daar had me hoofd een half jaar nodig om weer normaal te functioneren.
je hebt het niet echt door, maar door het serotine tekort ga je toch anders gedragen, minder spontaan zijn, minder zin om dingen te ondernemen, de katers worden harder. uiteindelijk kom je op de keiharde depressies aan, en merkje bar weinig of bijna niets meer van je pilletjes.

ik weet niet hoelang jullie al bezig zijn, maar zie het een tijdje aan, en kijk of je er baat bij hebt.
het is beter om te voorkomen dan te genezen en het optimale uit je mdma ervaring halen :wink:
c
caddy67Lid
01-01-2024, 00:00
#11
We zijn zaterdag ook wezen stappen en het was ook zonder verdovende middelen leuk, tot sluitingstijd zelfs gebleven.
Maar wij gebruiken bijna geen MDMA en enkel pilletje (waar wellicht MDMA in kan zitten), maar voornamelijk GHB en dat heeft geen effect op je serotine, correct me if I'm wrong.
Maar je hebt helemaal gelijk met wat je zegt, we willen het optimale gevoel van ons gebruik, GHB dus behouden, vandaar onze tijdelijke stop.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, jongen, ik zei stoppen met drugs gebruiken, jij zegt minderen.. Dat is hetzelfde advies maar minder drastisch. En wat wil je dat ik doe? Mezelf waarschuwen? Nee, dat kan inderdaad niet.
c
caddy67Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Waren we idd toch al van plan. Weet niet of we dan 2-3 maanden (zoals plantenbak aangeeft) halen betwijfel ik :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."