Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie er bij..

Politie er bij..

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Erwin-oLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een vriend van me nam veels te veel ghb en ging out..
Natuurlijk werd de ambu gebeld en kwam de politie ook mee,
Hij werd meegenomen en de politie zei dat ze wel even zouden bellen ETC.
Maar hij werd wel gevraagd waar hij dat spul weghad, Nu vraag ik me af moet je dat zeggen of mag je gewoon zeggen dat je dat niet wilt zeggen..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je mag je toch altijd beroepen op je zwijgrecht? En anders kun je altijd wel iets verzinnen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
nee hoor hoef je niet te zeggen je hebt toch zwijgrecht...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
maat van mij was vrijdag aangehouden bij een feestje ging de smeris ook nog vragen waar ie het vandaan had maar heeft ie toen ook gewoon geweigerd te zeggen
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
`Van een neger aan het station`
E
Erwin-oLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha jullie hebben gelijk, Gewoon zeggen dat iemand bij hem kwam en het 'm aanbood voor een prijsje..
Moet mezelf nog even scherp stellen :grin:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je moet nooit meer dan nodig zeggen de politie, alles word tegen jou (of een ander) gebruikt.
Ik ben een echte babbelbox, maar als er politie bij is val ik meteen stil. Ik geef korte antwoorden op wat ze vragen (al is het antwoord heel vaak 'zeg ik niet' of 'weet ik niet') en zeg verder niks.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
`Van een neger aan het station`
Klik om te vergroten...

Racist! :tearsofjoy:

En dat van een Mod!

Ik heb liever dat je Marokkaan zegt!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent tot niks verplicht, zwijgplicht inderdaad. Maar als de politie het wel weten gaan ze wel erg ver
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
politie probeert het gewoon,nee hebben ze en ja kunnen ze krijgen....
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
sarcasm zei:
Je moet nooit meer dan nodig zeggen de politie, alles word tegen jou (of een ander) gebruikt.
Ik ben een echte babbelbox, maar als er politie bij is val ik meteen stil. Ik geef korte antwoorden op wat ze vragen (al is het antwoord heel vaak 'zeg ik niet' of 'weet ik niet') en zeg verder niks.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij het verkeerd begrepen. Politie is je vriend! En vrienden moet je helpen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekker kortzichtig hoor.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
sarcasm zei:
Je moet nooit meer dan nodig zeggen de politie, alles word tegen jou (of een ander) gebruikt.
Ik ben een echte babbelbox, maar als er politie bij is val ik meteen stil. Ik geef korte antwoorden op wat ze vragen (al is het antwoord heel vaak 'zeg ik niet' of 'weet ik niet') en zeg verder niks.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb jij het verkeerd begrepen. Politie is je vriend! En vrienden moet je helpen.
Klik om te vergroten...


Politie is niet mijn vriend, verre van. En mensen die niet mijn vrienden zijn help ik niet.
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
Lekker kortzichtig hoor.
Klik om te vergroten...


Ik ben al heel veel dingen genoemd, maar kortzichtig is er nooit een van geweest. Voor alles moet een eerste keer zijn dus bedankt voor die eerste keer. :)
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
je kunt wel wat zeggen...maar dan alleen info waar ze niets aan hebben en onzin,begin eens over je laatste vakantie,of over dat je de laatste tijd zo slecht slaapt en dat dat volgens jou aan de opwarming van de aarde ligt en hoe zij daar over denken....
zoveel onzin uitkramen dat ze je gewoon naar huis sturen,hahaha,zo van; ga alstublieft weg,we hebben meer te doen....
(werkt trouwens niet altijd :P )
E
Erwin-oLid
01-01-2024, 00:00
#16
En als je meerderjarig bent(gewoon 18 dus)
Dan hebben ze niet het recht om je ouders in te lichten ofwel?
Ik heb een kwartier met ze staan praten maar ze zeiden van we bellen z'n ouders.
Maar volgens mij hebben ze het recht niet?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ze mogen bellen wie ze willen,dit is een vrij land....maar over het algemeen doen ze dat niet meer als je meerderjarig bent,of het moet over iets extreems gaan....en als je bv in het ziekenhuis terecht komt dan bellen ze iemand van het thuisfront,bv je ouders als je daar woont,maar als jij al op je 18e samenwoont met je meisje dan bellen ze volgens mij haar gewoon.....
ik bedoel ze moeten dat wel doen,zou een beetje raar zijn als ze dat niet zouden doen,toch?
lig je in het ziekenhuis met een o d en niemand weet waar je bent(in het ergste geval dan)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."