#1
Het medicijn Xyrem zou GHB zijn, maar is dat echt zo? Zo ja, dan is hier wel ergens terug te lezen wat de dosering moet zijn, maar hoe zit het met de sterkte ervan? Is er iemand die dat weet?
langeman zei:Het medicijn Xyrem zou GHB zijn, maar is dat echt zo?
langeman zei:Zo ja, dan is hier wel ergens terug te lezen wat de dosering moet zijn
Beter koop je het gewoon zo vloeibaar.. Moet je het niet zelf gaan oplossen. Dosis opzoeken en klaar! langeman zei:maar hoe zit het met de sterkte ervan? Is er iemand die dat weet?
langeman zei:Ik heb nog nooi GHB gedaan, dus ik moet idd op zoek naar de dosering. Maar of het echt makkelijker is om het kant en klaar te halen betwijfel ik. Ik zou eerst een dealer moeten opzoeken en daarna naar het testcentrum moeten gaan. En dan kan ik pas gaan proberen...
Een beetje Xyrem kan ik zo krijgen, dus duur is het voor mij iig niet. Het is dan alleen wel zaak om te weten welke zuiverheid het is. Als ik jou goed begrijp neem ik 50% xyrem en 50% water en dan heb ik dus een 50% GHB oplossing (wat netjes is toch?).
Daarna rustig uitproberen door kleine beetjes te gebruiken en dit langzaam op te voeren. Als ik goed gelezen heb is 2,5 ml voor de gemiddelde persoon een goede start (uitgaande van die 50%). Na een uur kan er desgewenst 1 a 2 ml bijgenomen worden afhankelijk van het dan aanwezige effect. Daarna zou het verstandig zijn om een volgende keer met opgedane eraringen verder te gaan. Tenminste dit maak ik op uit de vele info op het net waarbij ik helaas geen duidelijk/overtuigende schema's heb gevonden.
Xyrem [UCB Pharma bv]
(natriumzout)
Drank 500 mg/ml; fles 180 ml.
De drank bevat voor een dosis van 4,5 g (9 ml oplossing) 750 mg natrium.
langeman zei:Ik heb nog nooi GHB gedaan, dus ik moet idd op zoek naar de dosering. Maar of het echt makkelijker is om het kant en klaar te halen betwijfel ik.
langeman zei:Ik zou eerst een dealer moeten opzoeken en daarna naar het testcentrum moeten gaan. En dan kan ik pas gaan proberen...
langeman zei:Een beetje Xyrem kan ik zo krijgen, dus duur is het voor mij iig niet. Het is dan alleen wel zaak om te weten welke zuiverheid het is. Als ik jou goed begrijp neem ik 50% xyrem en 50% water en dan heb ik dus een 50% GHB oplossing (wat netjes is toch?).
langeman zei:Daarna rustig uitproberen door kleine beetjes te gebruiken en dit langzaam op te voeren. Als ik goed gelezen heb is 2,5 ml voor de gemiddelde persoon een goede start (uitgaande van die 50%). Na een uur kan er desgewenst 1 a 2 ml bijgenomen worden afhankelijk van het dan aanwezige effect.
langeman zei:Daarna zou het verstandig zijn om een volgende keer met opgedane eraringen verder te gaan. Tenminste dit maak ik op uit de vele info op het net waarbij ik helaas geen duidelijk/overtuigende schema's heb gevonden.
Soma zei:Ik heb ph-neutrale GHB die gemaakt is met 275 ml GBL op 500 ml GHB en wordt van 1,5 à 2 ml al lekker goedgezind. Van 3,5 kan ik al gaan knikkebollen als ik in m'n zetel zit. Mijn vriendin heeft dan wel 4 à 5 ml nodig om het goed te voelen dus de dosis ligt gewoon erg van de persoon af.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."