Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB shotten?

GHB shotten?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet alle GHB is NA-GHB hé, je kunt er ook bv het potassiumzout van maken.
En toen het vroeger nog gebruikt werd als narcosemiddel onder andere werd het voor zover ik weet gewoon ingespoten hoor. Geen idee welke vorm dit dan was though.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shit shotten is sowieso eng. Je zou het wsl wel kunnen snuiven :mrgreen:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
Shit shotten is sowieso eng.
Klik om te vergroten...

+1

En GHB shotten? uhmm nee why in vredesnaam..

Zelfde als XTC crushen en snuiven, DXM snuiven, Wiet snuiven..

Ga dan lekker een pak suiker halen, zout of iets en snuif je ogen uit je kop.. :)

:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Dit is vast al door iemand gedaan, So Don't Try This At Home.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fishhead0707 zei:
En GHB shotten? uhmm nee why in vredesnaam..
Klik om te vergroten...

Vloei zei:
Hallo,
Ik vroeg me -puur uit intresse- af of het eigenlijk mogelijk is om pure GHB te shotten?
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel eens pure MDMA gesnoven, vind het wel relaxt..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Fishhead0707 zei:
En GHB shotten? uhmm nee why in vredesnaam..
Klik om te vergroten...

Vloei zei:
Hallo,
Ik vroeg me -puur uit intresse- af of het eigenlijk mogelijk is om pure GHB te shotten?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Sorry Chris, ik liet me even gaan.. :flushed:

Niet slaan.. :cry: :cry: :cry:

Maar als goedmaker: Ja je zou GHB kunnen shotten, moet je het doen? NEEEEEEEEEE!!!!! :)

Angramar Temenos zei:
Ik heb wel eens pure MDMA gesnoven, vind het wel relaxt..
Klik om te vergroten...

Puur kan niet, tenzij je testpersoon was voor een ziekenhuis of lab die hebben pure shit.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hahaha....ghb shotten..... :grin:

Zolang er maar geen zuurstof bij komt kan dat wel, maar zou het zelf niet willen proberen.

benalbangdatikopmijnwerkmeteenbuisjeaankom....

twijvel nu wel trouwens, al die belletjes erin, is dat geen zuurstof ?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
84% Methylenedioxymethamphetamine lijkt me vrij puur.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
tripkop zei:
Niet alle GHB is NA-GHB hé, je kunt er ook bv het potassiumzout van maken.
Klik om te vergroten...

Ja klopt, maar zowat alle GHB die op straat verkocht wordt is wel NaGHB.

tripkop zei:
En toen het vroeger nog gebruikt werd als narcosemiddel onder andere werd het voor zover ik weet gewoon ingespoten hoor. Geen idee welke vorm dit dan was though.
Klik om te vergroten...

Xyrem is NaGHB, maar dat is niet bedoeld als anestheticum maar als slaapmiddel volgens mij. Van wat ik begrepen heb is bijvoorbeeld CaGHB minder hygroscopisch en moeilijker te maken, maar heb niets kunnen vinden over welke vorm nou precies gebruikt wordt/werd als anestheticum. Ik denk niet dat het NaGHB is eigenlijk, maar heb enkel NaGHB gehad dus geen idee in welke mate dat verschilt van KGHB, behalve dat KGHB minder zout smaakt blijkbaar.

NaGHB shotten lijkt me allesinds een dom idee.

Edit: Trouwens wel wat gevonden over het calcium en magnesiumzout:

over CaGHB zei:
"The product is the waterfree nonhygroscopic calcium salt of the 4-hydroxybutyric acid. It is dissolvable as desired in water, the aqueous solution has a pH- value of 7 to 7.5. The salt can be stored as long as desired and does not change in air. Even upon storage no water is attracted from the air."
Klik om te vergroten...

over MgGHB zei:
It dissolves easily in water, methanol and ethanol, it does not dissolve in ether and hydrocarbons, it is not hygroscopic, is storable and has a pleasant aromatic odor.
Klik om te vergroten...

Anders dan NaGHB dus :grin:
Klik om te vergroten...

Dat is toch gewoon super simpel. Je moet een fysiologische zoutoplossing maken. Dus een oplossing met 0,9 % NaCL is dat normaal. Dan maak je een oplossing met de waarde omgerekend naar de hoeveelheid NaGHB die dan gelijk staat daaraan, zodat er evenveel Natrium ionen daarinzitten als in fysiologisch zout!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Klinkt inderdaad heel simpel en logisch.. :rolleyes: :grin:

Maar nogmaals why in vredes naam GHB willen shoten? Of überhaupt gaan uitleggen hoe dat zou kunnen. hmms..
V
VloeiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo,

Ik vroeg me -puur uit intresse- af of het eigenlijk mogelijk is om pure GHB te shotten?

btw: wat is dat "SWIM" hier op het forum? :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vloei zei:
Hallo,

Ik vroeg me -puur uit intresse- af of het eigenlijk mogelijk is om pure GHB te shotten?

btw: wat is dat "SWIM" hier op het forum? :confused:
Klik om te vergroten...
Geen idee. SWIM = Someone Who Isn't Me. Maar laat dat aub achterwege.
V
VloeiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dankje voor je antwoord.

Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen.
Klik om te vergroten...
Ik veronderstel van wel. Maar er zijn hier mensen die daar beter op zullen kunnen antwoorden dan mij.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen.
Klik om te vergroten...
Nee, op het moment dat je wil spuiten, wordt de spuit op magische wijze afgestoten. :openmouth:
V
VloeiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Arthur King zei:
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen.
Klik om te vergroten...
Nee, op het moment dat je wil spuiten, wordt de spuit op magische wijze afgestoten. :openmouth:
Klik om te vergroten...


Ik druk me misschien wat verkeerd uit: Kan je het shotten en zo het gewenste effect bekomen? Zonder te OD'n? Wordt het wel goed in je bloed opgenomen zo, of is het toch beter dat je het gewoon slikt?

thx!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vloei zei:
Arthur King zei:
Vloei zei:
Dankje voor je antwoord.

Nuja, ben het ook niet van plan, shotten heb ik nooit gedaan en ook niet van plan. Maar gewoon GHB is wel chill om te doen. En een vriend en ik vroegen ons -onder invloed van GHB- eigenlijk gewoon af of het puur theoretisch zou kunnen.
Klik om te vergroten...
Nee, op het moment dat je wil spuiten, wordt de spuit op magische wijze afgestoten. :openmouth:
Klik om te vergroten...


Ik druk me misschien wat verkeerd uit: Kan je het shotten en zo het gewenste effect bekomen? Zonder te OD'n? Wordt het wel goed in je bloed opgenomen zo, of is het toch beter dat je het gewoon slikt?

thx!
Klik om te vergroten...
Ik snap het, was maar een grapje. :)
Zolang je maar nauwkeurig werkt zal het prima gaan, denk ik.
Maar oraal lijkt me handiger. :wink:
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dan omzeil je wel alle ingebouwde verdedigingsmechanismen van je lichaam omdat alles rechtstreeks in je bloed terecht komt ipv eerst door je spijsvertering gefilterd te worden. Zeker met een stof als GHB waarbij juist doseren zo belangrijk is is dit dan ook een duidelijke afrader.
V
VloeiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks allemaal voor jullie antwoorden :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik weet niet of dat wel mogelijk is eigenlijk. Nu is het wel zo dat je voor shotten heel weinig nodig hebt, maar GHB is wel erg zout. Dus stel nou je neemt normaal een capsule van 1000-3000mg dan zou je 500mg shotten ofzo? Een halve gram zout? Wat gebeurt er als dat in je hersens terechtkomt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."