#1
Kan je niet al out gaan als je op 0.5 ml verkeerd doseert?

SmartieAndMe zei:Ik begin meestal met 3 of 3,5ml. 4 vind ik soms even te veel, afhankelijk van hoe sterk de GHB is. Helaas kun je de sterkte niet meer laten testen dus kun je beter voorzichtig doseren. Bijnemen kan altijd.
Ik neem meestal dus eerst 3ml en als het dan niet sterk genoeg is een uurtje later nog 2ml. Verder doseer ik vaak met 2ml bij als ik meer wil en minimaal een uurtje later, maar dat is iets wat je zelf een beetje moet aan leren voelen. Het is vaak makkelijk op te schrijven wanneer je hoeveel genomen hebt, zodat je niet onbewust te snel weer neemt.
Hoeveel ik over een avond neem verschilt waar ik ben en hoe lang ik blijf zitten. Ik heb wel eens avonden gehad waarbij ik over een hele nacht verspreid zo'n 15 tot 20ml heb genomen, maar ook avonden dat het bij 1 dosis blijft.
Een standaard GHB buisje is 5ml. Doseren is het makkelijkst met een doseerspuit (2,50 bij de kruidvat). Ligt meestal bij de hoestdrank enzo.
leipebaviaan zei:Ben je na 20 ml niet helemaal van de kaart? Dan doseer je dus enorm vaak bij..
Gebruik het ook wel eens na XTC of Pep, maar meestal combineer ik het niet. Gebruik het sowieso niet vaker dan eens per maand, als moet ik zeggen dat als ik het zelf in huis heb dat het soms wel eens een paar weekenden achter elkaar gebeurt.
leipebaviaan zei:Eigenlijk is dat al code oranje. De verslavingskans ligt bij GHB veel hoger ten opzichte van speed of XTC. Vind je zelf ook niet dat ''een paar weekenden'' achter elkaar aan de G zit al niet vrij veel is? Zou je al voor enkele weken kunnen stoppen of roept dat al nare gevoelens op?
snelgemsurfd zei:1malig geprobeerd, resultaat: wakkergeschud worden door politie, lag knockout voor de garagepoort van een stel.


Tsja, als je twee jaar hardcore geblowd hebt, ben je dan niet juist verslavingsgevoelig? Ik heb namelijk precies hetzelfde verhaal, ook anderhalf jaar elke dag geblowd en daarna probleemloos gestopt maar dat is voor mij wel een conclusie dat ik juist wél verslavingsgevoelig ben...
leipebaviaan zei:Misschien is de verslaving voor G ook wel ongegrond, ik weet van mezelf dat ik niet verslavingsgevoelig ben aanlegt. Na twee jaar hardcore blowen ook zonder moeite gestopt, heb er nu zelfs al een bepaalde afkeer van.
leipebaviaan zei:Kan je niet al out gaan als je op 0.5 ml verkeerd doseert?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."