Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLEVERANCIER NOEMEN = BAN

LEVERANCIER NOEMEN = BAN

9 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
R
RepelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tripper zei:
Wat een onzin. Je kan ook kapot gaan aan een overdosis asperine. Je hebt toch verstand gekregen..
Klik om te vergroten...

So true :rock:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen,

GHB is verboden, het maken van GHB dus ook. Elkaar helpen met deze praktijken is dus niet aan de orde.

Door het noemen van bedrijven die grondstoffen van GHB leveren kunnen deze in de problemen raken. Behalve dat wij dat die bedrijven niet aan willen doen, gaat de naam van ons forum ook naar beneden.

Vanaf nu staat er dus een straf op het noemen van leveranciers of andere aanwijzingen voor het maken van GHB. Hou daar a.u.b rekening mee!

B.v.d.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
inprincipe klinkklare onzin als je het mij vraagt... want alls grondstoffen die in ghb zitten ... hebben uitiendelijk normaal gesproken een andere functie!!!

het bedrijf zal geen gezicht verlies draaien !!! en kom op het is jaren lang bekend hoe je ghb maakt als ze daar echt een stokje voor willen steken moeten ze het spul maar uit de schappen halen en zorgen dat het alleen kleinschalig te halen valt bij overheid instanties zoals gbl bijv !!!

aangezien .... ( anders krijg ik een ban :rolleyes: ) die stoffen zelf houden en verkopen is dit het kleine nadeel dat eraan vast zit...

tuincentrums verkopen ook genoeg spullen om wiet te telen daar hoef je echt niet voor naar de growshop ... door tips te geven waar je goedkopere alternatieven hebt dan de growshop word je tog ook niet gebanned ????

erg jammer en redelijk onzin dit, de gene die btw zegt waar ze grondstoffen kunnen kopen is niet eens strafbaar en de gene die koopt ook niet ... maar zodra iemand begint met het maken van !!! zelfs alle stoffen inhuis hebben om ghb te maken is niet strafbaar !!! zoalgn ze niet kunnen aantonen dat jij het al een keer gemaakt hebt hebebn ze geen poot om op te staan ...

oww stuff om speed te maken of om coke te versnijden mag dat ook niet meer genoemt worden ???

tsss
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
gtje zei:
oww stuff om speed te maken of om coke te versnijden mag dat ook niet meer genoemt worden ???
Klik om te vergroten...

Haha, nee, mafkees :tongueout:
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou das gewoon bull shit !!! want zodra je maar wat water of weet ik het wat bij iets doet ben je het al aan het versnijden ...

je kunt beter zeggen waarmee je het wel kunt versnijden en waarmee absoluut niet !!! want anders krijg je alleen maar ongelukken .... jongens die namelijk niet puur willen verkopen maar graag rotzooi erdoor doen doen dat tog wel !!! laat ze het dan doen met versnijdings middelen die kunnen !!!

greetzzz gtje

zelfde geld voor ghb .... kunt beter zeggen welke ontstopper ze WEL nodig hebben van waar dan dat ze meut pakken !!!
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
De betreffende bedrijven hebben in het verleden klachten ingediend over informatie die over hun producten op een drugsforum stonden. Wij willen negatieve aandacht zoveel mogelijk vermijden en hebben daarom deze regel vastgesteld.
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joh, groot gelijk, ALLEMAAL eigenlijk, ....
maar het lijkt me inderdaad verstandiger om leveranciers hier toch maar niet te posten, je weet maar nooit, er komt wel iets negatiefs van.
Denk gewoon ff na, een stom voorbeeld, maar een of ander 14 jarig kind kan hier ook zitten lezen, even papa's pasje pakken, linkje klikken en hoppa, leuk artikel in de krant hoor als het fout gaat.
(tjah ik verwacht meestal het ergste dan valt de rest nog mee :wink: )
Als iemand het dan toch wil vinden heeft het in ieder geval niks met deze site te maken.
Je hoeft er geen genie voor te zijn, vraag = aanbod, zo simpel is het nu eenmaal, of het legaal, illegaal of onbekend is...

Maxie xxx
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een onzin. Je kan ook kapot gaan aan een overdosis asperine. Je hebt toch verstand gekregen..

Ik had deze topic lekker onder in de kast laten zitten.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
joris :rock:
u
ukipukiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben volledig akkoord man, wie gaat er nu zeggen waar je iets kan halen, of iets kan kopen of ect... je ga je dealer van achter de hoek toch ook even zijn tel en naam hier niet weg zetten... doe normaal en gebruik je verstand ben al blij dat ze deze website nog steeds online mogen houden, in ben al lid sinds 2005 en lang niet meer hier geweest, maar als je wat wilde zoek elkaar op via andere manieren :wink: want ook de flikkers kennen deze website! Geloof me! :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."