#1
Ik heb geen phenibut meer in huis,dat zit wel goed.diazepam bouw ik zeker af. Bekend met Benzoverslaving(12 jaar terug maargoed)
Na laatste post 1.9genomen en moest echt moeite doen niet in slaap te vallen.sloeg in als een bom. Geen euforie of roes maar zo moe. lichamelijk en mentaal ook geen hunkering.
Voel me ineens nuchter,saai, verveeld..tja..goed teken toch
Het kan toch niet waar zijn dat ik pats boem ben afgekickt...
Na laatste post 1.9genomen en moest echt moeite doen niet in slaap te vallen.sloeg in als een bom. Geen euforie of roes maar zo moe. lichamelijk en mentaal ook geen hunkering.
Voel me ineens nuchter,saai, verveeld..tja..goed teken toch
Het kan toch niet waar zijn dat ik pats boem ben afgekickt...

