#1
Ik ben er met de laatste diazepammetjes van af gekomen. Ik had ook last van de bekende afkick. Ik ben nu dik drie weken diazepam-vrij. De baclofen wilde ik als onderhoud dosis slikken maar het werkt bij mij niet. Dia alleen was gelukkig voldoende, al had ik vermoedelijk ook benzo tolerantie. Zeker had / heb ik craving, maar ze zijn er niet continue. Gewoon veel afleiding hebben, huis schilderen bijvoorbeeld, werken en de drukke alledaagse dingetjes.verder ook geen g in huis hebben, want er zullen momenten zijn dat ik al lang die fles had gepakt

