#1
Overdosis G is echt gevaarlijk!
En dat kan zeker als je uit de fles drinkt
En dat kan zeker als je uit de fles drinkt
@Tevil19
Ben je er nog? Laat ik hopen dat je hard aan jezelf het werken bent, en geen tijd of zin hebt in df...
Wist trouwens NIET dat ik ghb dronk voordat ik 't doorslikte. Ging heel snel maar voor degene die denken dat ik 't bewust rijdend dronk no way. Dacht echt dat hij 2 flesjes had, 1 met ghb en 1 met normale drinken (leek nog 'n nieuw flesje fruitdrank) maar kwam er snel genoeg achter dat het alles behalve fruitdrank was haha
Weet niet of ik dicht bij overdosis zat maar was wel echt 'n tijdje knock out en leek wel 'n epileptische aanval van wat ik heb gelezen, maar heb weinig ervaring met out gaan of overdosis g verder dus.. Ik heb wel altijd de gekste klachten met drugs die andere nooit hebben of erg weinig mensen. Spastische bewegingen na ket en g, en van k + oxy + alcohol combo al vaker in acute korte psychotische standen en bij de ehbo geweest.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."