Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb en pammetjes

Ghb en pammetjes

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe schadelijk is een pannetje zoals Lora na ghb gebruik (24/7) van n halfjaar
Ik wordt nogal moe van iedere nacht wakker worden
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je moe bent zal je wel in slaap vallen en je gebruikt ghb ook dus moet je al helemaal niet lopen klooien met pammetjes/benzos.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het mixen van ghb en pammetjes is echt foute boel.
Het opvangen van het wakker worden om de 2 uur met Phenibut of Pammetjes zijn echt domme dingen.
Hoor het steeds vaker..

Wijzeraad zei:
k wordt nogal moe van iedere nacht wakker worden
Klik om te vergroten...

Dat snap ik dus tijd om te stoppen met de g misschien een idee?

Just saying
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weet je wat het is. De 1 neemt een "doppie" teveel om weer in slaap te vallen nadat diegene wakker is geworden, de ander neemt een dia en de ander neemt Phenibut. Nu kan ik uit ervaring vertellen dat Phenibut alleen helpt als je al een paar uurtjes geen GHB meer hebt genomen, anders word je alsnog wakker na 2 uur. Diazepam schijnt wel te helpen om in slaap te vallen en ook om goed door te kunnen slapen. Het mixen van WAT VOOR SOORT DRUGS OF MEDICATIE DAN OOK, is sowieso slecht. Al ga je van XTC naar bijv. coke. Maar lieve schat, wat ik zou adviseren (en veel mensen adviseren dat absoluut niet), bestel phenibut. Maar enkel en alleen als je of stopt met GHB of een pauze neemt. De ergste afkick van GHB is max. 3 dagen, die kan je opvangen door middel van phenibut. Daarna kan je alles weer op eigen kracht. Je gaat je fitter en gezonder voelen en je gaat het echt waarderen als je weer een keer een nachtje door kan slapen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gipsysoul zei:
Weet je wat het is. De 1 neemt een "doppie" teveel om weer in slaap te vallen nadat diegene wakker is geworden, de ander neemt een dia en de ander neemt Phenibut. Nu kan ik uit ervaring vertellen dat Phenibut alleen helpt als je al een paar uurtjes geen GHB meer hebt genomen, anders word je alsnog wakker na 2 uur. Diazepam schijnt wel te helpen om in slaap te vallen en ook om goed door te kunnen slapen. Het mixen van WAT VOOR SOORT DRUGS OF MEDICATIE DAN OOK, is sowieso slecht. Al ga je van XTC naar bijv. coke. Maar lieve schat, wat ik zou adviseren (en veel mensen adviseren dat absoluut niet), bestel phenibut. Maar enkel en alleen als je of stopt met GHB of een pauze neemt. De ergste afkick van GHB is max. 3 dagen, die kan je opvangen door middel van phenibut. Daarna kan je alles weer op eigen kracht. Je gaat je fitter en gezonder voelen en je gaat het echt waarderen als je weer een keer een nachtje door kan slapen!
Klik om te vergroten...
Mee eens. Als je wil stoppen met GHB neem Phenibut. Heeft mij ook enorm geholpen en ik mocht willen dat iemand mij dat eerder had vertelt in mijn GHB verslaving.

Als je wil stoppen, bestel Phenibut. Wacht een aantal uur nadat je GHB hebt genomen, neem Phenibut in, (duurt 2-4 uur) tot het ingewerkt is en je zult slapen als een roosje en al je afkick is verdwenen. Doe dit max. 3 dagen, alleen voor het slapen innemen en je bent overal vanaf.

NEEM DIT ALLEEN ALS JE ER VERANTWOORDELIJK MEE OM KUNT GAAN.

Als je van plan bent om GHB te blijven gebruiken zou ik er niet aan beginnen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Als je moe bent zal je wel in slaap vallen en je gebruikt ghb ook dus moet je al helemaal niet lopen klooien met pammetjes/benzos.
Klik om te vergroten...
Je valt niet inslaap zonder GHB als je verslaafd bent. Zo te zien is TS wel verslaafd.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh, en welke afkickverschijnselen krijg je na 1 of 2 uur geen GHB?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar reken maar niet op meer dan 2 uur slaap tijdens je verslaving, dat is nagenoeg onmogelijk helaas... Zeker in het stadium waar jij nu bent
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Wijzeraad veel sterkte man. Je zit er erg diep in maar onthoudt, zolang je zelf verbetering wil gaat dat ooit komen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Ja vraag ik me ook af 4ml per uur?




Moest je daar een wekker voor zetten?
Je zou beter denken hoe langer je kan slapen hoe beter als je in zo een bing zit.
Klik om te vergroten...
Ik heb het toch over mijn afkicken? Niet tijdens een binge.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
Klik om te vergroten...

Ja vraag ik me ook af 4ml per uur?


Spyro zei:
Toen ik ging afkicken zette ik om de 2 uur mijn wekker (dag en nacht eigenlijk) en had ik mijn buisjes al klaar staan zodat ik dat niet meer hoefde te doen.
Klik om te vergroten...

Moest je daar een wekker voor zetten?
Je zou beter denken hoe langer je kan slapen hoe beter als je in zo een bing zit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik raad je niet aan om zelf te kloten met minderen maar jezelf op dezelfde dosis laten zitten aankomende tijd lijkt me wel verstandig.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik jou was zou ik een dosis zoeken waar je je comfortabel bij voelt, waar je net geen afkick van krijgt en dan kijken hoe lang het duurt voor je last krijgt van je afkick. Je moet dan wel overdag niet meer gaan nemen, daar verkloot je je nacht schema ook mee. Ik denk dat het in dit geval verstandig is wel op tijd te doseren, gezien je verleden. Maar goed.
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fijn om weer wat van je te horen. Ik heb nog vaak gedacht aan je en gehoopt dat het goed ging met je. Houd je nog altijd zoveel vocht vast?

Maar luister dan. Ik heb begin dit jaar iets van een week of 2 dagelijks contact met je gehad via whatsapp. Ik heb je alle informatie en adviezen gegeven die je nodig hebt om af te kicken. Ik heb je zelfs aangereikt te helpen om aan de nodige middelen te komen (niet via het forum, hoor 🙈) , maar je bleef eigenwijs.

Je wou niet aan de baclofen gaan, omdat je de ene verslaving niet in wilde ruilen voor een ander. Nu lees ik dat je met benzo's bezig bent en toch weer phenibut overweegt. Beide middelen zijn véél verslavender dan baclofen, als baclofen al überhaupt verslavend is.

Zolang je niet stopt met ghb ga je niet normaal kunnen slapen. Zo simpel is het. Jij zit al heel lang aan de g dus je kan niet zomaar stoppen en op een ander middel overgaan zonder gevaar te lopen. Bouw die shit af en gebruik baclofen om het proces te versnellen, gabapentine om te kunnen slapen (als dat met baclo's alleen niet lukt) en eventueel een pammetje als de angst te heftig wordt.

Ik hoop echt dat het je lukt!
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#15
roesjunkie zei:
Fijn om weer wat van je te horen. Ik heb nog vaak gedacht aan je en gehoopt dat het goed ging met je. Houd je nog altijd zoveel vocht vast?

Maar luister dan. Ik heb begin dit jaar iets van een week of 2 dagelijks contact met je gehad via whatsapp. Ik heb je alle informatie en adviezen gegeven die je nodig hebt om af te kicken. Ik heb je zelfs aangereikt te helpen om aan de nodige middelen te komen (niet via het forum, hoor 🙈) , maar je bleef eigenwijs.

Je wou niet aan de baclofen gaan, omdat je de ene verslaving niet in wilde ruilen voor een ander. Nu lees ik dat je met benzo's bezig bent en toch weer phenibut overweegt. Beide middelen zijn véél verslavender dan baclofen, als baclofen al überhaupt verslavend is.

Zolang je niet stopt met ghb ga je niet normaal kunnen slapen. Zo simpel is het. Jij zit al heel lang aan de g dus je kan niet zomaar stoppen en op een ander middel overgaan zonder gevaar te lopen. Bouw die shit af en gebruik baclofen om het proces te versnellen, gabapentine om te kunnen slapen (als dat met baclo's alleen niet lukt) en eventueel een pammetje als de angst te heftig wordt.

Ik hoop echt dat het je lukt!
Klik om te vergroten...
De benzodiazepines laat ik inderdaad achterwege net zoals de Phenibut heb dat echt maanden geleden voor t laatst genomen
Heb zelf echt n paar keer per week goed druk en contact gehouden over m'n opname want duurt nu echt belachelijk lang
Dinsdag belletje gekregen dat ik in ieder geval op de lijst st..
Ach ja, it's something
Tot die tijd maar even doorgaan
Doordat het nou zolang duurt weet ik het echt zo zeker nóóit weer
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hopelijk ben je snel aan de beurt. Vreselijk hè, als je er echt klaar mee bent en wil stoppen maar het gewoonweg niet kan...

Hoe gaat het verder met je? Hou je het nog een beetje vol?
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Mee eens. Als je wil stoppen met GHB neem Phenibut. Heeft mij ook enorm geholpen en ik mocht willen dat iemand mij dat eerder had vertelt in mijn GHB verslaving.

Als je wil stoppen, bestel Phenibut. Wacht een aantal uur nadat je GHB hebt genomen, neem Phenibut in, (duurt 2-4 uur) tot het ingewerkt is en je zult slapen als een roosje en al je afkick is verdwenen. Doe dit max. 3 dagen, alleen voor het slapen innemen en je bent overal vanaf.

NEEM DIT ALLEEN ALS JE ER VERANTWOORDELIJK MEE OM KUNT GAAN.

Als je van plan bent om GHB te blijven gebruiken zou ik er niet aan beginnen.
Klik om te vergroten...
Ik nam altijd met de afkick Mn laatste gtje met 2gr phenibut.
Het duurt altijd een paar uur voordat Phenibut inwerkt, zodra je g uitgewerkt is voel je je phnei ook inslaan, meestal na een dag 2gr phenibut lukt het me daarna aardig.
Succes!
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wijzeraad zei:
Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer
Klik om te vergroten...
Per dag 0,2 ml eraf en zo afbouwen, lange weg vol ellende, maar het werkt wel
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou de weg was niet makkelijk maar ben vandaag precies zeven dagen clean:):)(toch n kliniek gevonden)
Bij onrust neem ik een halve dia van 10mg
En verder ervaar ik weinig last.
Slapen dat heb ik vooral gemist!
Bedankt voor jullie input
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wijzeraad zei:
Nou de weg was niet makkelijk maar ben vandaag precies zeven dagen clean:):)(toch n kliniek gevonden)
Bij onrust neem ik een halve dia van 10mg
En verder ervaar ik weinig last.
Slapen dat heb ik vooral gemist!
Bedankt voor jullie input
Klik om te vergroten...
Geweldig nieuws!!! Voelt onzettend fijn hè, dat weer kunnen slapen. Dat was echt het aller aller fijnste aan alles vond ik. Heb je veel last van cravings?

Hou dit vol!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."