#1
Op hoeveel ml zit je nu @Wijzeraad?
Tranxene word best veel voorgeschreven bij een afkick. Het helpt ook tegen de verschijnselen.Diazepam is toch echt wel het fijnste pammetje bij verslaving. Heb nog nooit gehoord van Tranxene bij verslaving.
Blijft interessant hoor, dat GHB gebruiken en het afkicken ervan. Ik heb zelf ook heel erg moeten puzzelen wat fijn werkt. Al is zelf doktoren natuurlijk altijd met een risico omdat je geen toezicht van een arts erbij hebt.
Tranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.Tranxene word best veel voorgeschreven bij een afkick. Het helpt ook tegen de verschijnselen.
Zelf dokteren vind ik eerlijk gezegd beter maar dat kan natuurlijk alleen door alles wat ik weet.
Iedere keer andere diagnoses. Doe het zelf beter.
drugsforum.nl
Ik doe met 1 liter goede stroop kwaliteit zo'n 6 a 7 dagenOp hoeveel ml zit je nu @Wijzeraad?
zelf doktoren dat stadium ben ik voorbij met mijn hartstilstand en psychosesTranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.
Zelf meer fan van Diazepam en Phenibut dan.
Persoonlijk zou ik zelf nooit naar een kliniek gaan, heb daar gewoon een heel sterke mening over en doe ik het liever zelf met hulpmiddelen. Maar dit is altijd eigen risico, maar dat is het gebruik van GHB ook.
Maar mocht TS het eng vinden om zelf aan te doktoren met medicijnen, stap lekker naar je arts toe.
Bizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?Hierdoor zegt mijn "behandelaar" dat ik te weinig gebruik om opgenomen te worden en schrijftie enkel anti psychotica voor.
Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.Ik ga in ieder geval maandag bellen een goeie behandelaar te willen voor ik echt dood ben.
Ze zeggen dat het door het corona virus niet mogelijk is op momentBizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?
Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.
Hiermee eens. 1 liter... Niet zelf aanklooienEen liter per week!
Shit man dat kan je alleen beter niet afbouwen.
Heb dat eerder nog niet gehoord man.
Wacht op de kliniek beter.
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?Ben zelf midden twintig kost mij rond de 600 euro de maand plus mijn huur en nog is leven het is bijna onbetaalbaar maar mijn gezondheid is het meest zorgelijke
Ik ga toch proberen enkele regelmaat aan te houden. Iemand suggesties hoe ik mijn 70 minuten slaap naar 1 uur kan rekken
Of is dat schip ook al weg
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.
Hoop dat je er snel bovenop komt... Wou dat ik wat voor je kon betekenen maar zelf aanklooien met deze hoeveelheid is echt spelen met vuur.
Je moet gewoon nú de kliniek in... Pfff
Ja bijna wel en 4mlMoet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aanJa bijna wel en 4ml
Ik denk dat het in jouw geval heel belangrijk is om op stipte tijden te doseren in de nacht met steeds dezelfde dosis ook...Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."