Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb en pammetjes

Ghb en pammetjes

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Op hoeveel ml zit je nu @Wijzeraad?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Diazepam is toch echt wel het fijnste pammetje bij verslaving. Heb nog nooit gehoord van Tranxene bij verslaving.

Blijft interessant hoor, dat GHB gebruiken en het afkicken ervan. Ik heb zelf ook heel erg moeten puzzelen wat fijn werkt. Al is zelf doktoren natuurlijk altijd met een risico omdat je geen toezicht van een arts erbij hebt.
Klik om te vergroten...
Tranxene word best veel voorgeschreven bij een afkick. Het helpt ook tegen de verschijnselen.
Zelf dokteren vind ik eerlijk gezegd beter maar dat kan natuurlijk alleen door alles wat ik weet.
Iedere keer andere diagnoses. Doe het zelf beter.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
transformated zei:
Tranxene word best veel voorgeschreven bij een afkick. Het helpt ook tegen de verschijnselen.
Zelf dokteren vind ik eerlijk gezegd beter maar dat kan natuurlijk alleen door alles wat ik weet.
Iedere keer andere diagnoses. Doe het zelf beter.
Klik om te vergroten...
Tranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.
Zelf meer fan van Diazepam en Phenibut dan.

Persoonlijk zou ik zelf nooit naar een kliniek gaan, heb daar gewoon een heel sterke mening over en doe ik het liever zelf met hulpmiddelen. Maar dit is altijd eigen risico, maar dat is het gebruik van GHB ook.

Maar mocht TS het eng vinden om zelf aan te doktoren met medicijnen, stap lekker naar je arts toe.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk anders even hier als je zo in de problemen zit.

GHB afkicken - de meest humane manier

Ik wil er niet teveel woorden aan vuil maken. Ik ben zelf verslaafd (geweest). Op dit moment gebruik ik niet, maar verslaafd ben je in principe levenslang. Eenmaal een paar weken 24/7 gebruikt en ontelbaar vaak terugvallen gehad van enkele dagen. Vaak cold turkey gestopt, af en toe met behulp...
drugsforum.nl drugsforum.nl
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Op hoeveel ml zit je nu @Wijzeraad?
Klik om te vergroten...
Ik doe met 1 liter goede stroop kwaliteit zo'n 6 a 7 dagen
Dit al sinds december 2019
Ik stond op de wachtlijst iets van 1.5 maand terug ondertussen iets van 5 psychoses gehad met de laatste dat ik op de SEH kwam voor 4 nachten met aanleiding dat op netflix alle films eng werden (teveel in korte tijd gebruikt) toen kreeg ik die nacht te horen dat ik op het randje van de dood zat. Een minuut later en ik was weg..
De ambulance kwam aan en op dat moment zakte ik met me hand op me hart naar de grond hartstilstand.
Sindsdien gebruik ik om in leven te blijven zo min mogelijk. Hierdoor zegt mijn "behandelaar" dat ik te weinig gebruik om opgenomen te worden en schrijftie enkel anti psychotica voor.
Ik vind dit zwaar onterecht.
Maar wat moet ik doen. Ik ga in ieder geval maandag bellen een goeie behandelaar te willen voor ik echt dood ben.
Sorry voor mijn lange privé verhaal maar zo belachelijk staat het ervoor.
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Tranxene is ook niet zo makkelijk aan te komen.
Zelf meer fan van Diazepam en Phenibut dan.

Persoonlijk zou ik zelf nooit naar een kliniek gaan, heb daar gewoon een heel sterke mening over en doe ik het liever zelf met hulpmiddelen. Maar dit is altijd eigen risico, maar dat is het gebruik van GHB ook.

Maar mocht TS het eng vinden om zelf aan te doktoren met medicijnen, stap lekker naar je arts toe.
Klik om te vergroten...
zelf doktoren dat stadium ben ik voorbij met mijn hartstilstand en psychoses
Slaap per nacht nog maar 4 u en dat is ruim. Omdat ik niet wil verhogen wil geen herhaling van de SEH..
Op dit moment heb ik 10mg Oxa liggen
Mitrazapam, Dexamfetamine 5mg en Lora 1mg
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wijzeraad zei:
Hierdoor zegt mijn "behandelaar" dat ik te weinig gebruik om opgenomen te worden en schrijftie enkel anti psychotica voor.
Klik om te vergroten...
Bizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?
Wijzeraad zei:
Ik ga in ieder geval maandag bellen een goeie behandelaar te willen voor ik echt dood ben.
Klik om te vergroten...
Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jmths zei:
Bizar na 5 psychoses en een hartstilstand. Ben je zo hardnekkig in je gebruik de laatste jaren of hebben ze de capaciteit niet?

Misschien helpt het als je jezelf bij iemand voor de stoep neer legt.
Klik om te vergroten...
Ze zeggen dat het door het corona virus niet mogelijk is op moment
En ik dacht er inderdaad al aan om mijzelf gewoon bij de verslavingsinstellling voor de deur te leggen
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een liter per week!
Shit man dat kan je alleen beter niet afbouwen.
Heb dat eerder nog niet gehoord man.
Wacht op de kliniek beter.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Revolutionair zei:
Een liter per week!
Shit man dat kan je alleen beter niet afbouwen.
Heb dat eerder nog niet gehoord man.
Wacht op de kliniek beter.
Klik om te vergroten...
Hiermee eens. 1 liter... Niet zelf aanklooien
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wijzeraad zei:
Het voelt ook alsof ze me niet serieus nemen
Die man moet begrijpen dat ik het effect allang niet meer voel en gewoon wil stoppen door het ziekenhuis en ambulance liefst kap ik nu. Maar laatst dat ik zelf ging doktoren en minder zakte ik opeens door mijn enkels en begon raar te klappen zonder dat ik dat wou en schreeuwen en shit.
Begin bijna te denken dat het onherstelbare schade heeft aangericht
Ook moet ik wel minderen mijn nieren verdragen de g niet meer
Klik om te vergroten...
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.

Hoop dat je er snel bovenop komt... Wou dat ik wat voor je kon betekenen maar zelf aanklooien met deze hoeveelheid is echt spelen met vuur.

Je moet gewoon nú de kliniek in... Pfff
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben zelf midden twintig kost mij rond de 600 euro de maand plus mijn huur en nog is leven het is bijna onbetaalbaar maar mijn gezondheid is het meest zorgelijke
Ik ga toch proberen enkele regelmaat aan te houden. Iemand suggesties hoe ik mijn 70 minuten slaap naar 1 uur kan rekken
Of is dat schip ook al weg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wijzeraad zei:
Ben zelf midden twintig kost mij rond de 600 euro de maand plus mijn huur en nog is leven het is bijna onbetaalbaar maar mijn gezondheid is het meest zorgelijke
Ik ga toch proberen enkele regelmaat aan te houden. Iemand suggesties hoe ik mijn 70 minuten slaap naar 1 uur kan rekken
Of is dat schip ook al weg
Klik om te vergroten...
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Herken het... Je hebt je dosis nodig om je normaal te voelen. Dat leuke effect ben je allang gepasseerd.

Hoop dat je er snel bovenop komt... Wou dat ik wat voor je kon betekenen maar zelf aanklooien met deze hoeveelheid is echt spelen met vuur.

Je moet gewoon nú de kliniek in... Pfff
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Moet je ieder uur nemen en hoeveel ml is dat dan?
Klik om te vergroten...
Ja bijna wel en 4ml
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wijzeraad zei:
Ja bijna wel en 4ml
Klik om te vergroten...
Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aan
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wijzeraad zei:
Dit is trouwens in de macht overdag zit ik jammer genoeg veel meer het gaat mij om het slapen de dosis omlaag brengen of in tijden durf ik niet meer aan
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het in jouw geval heel belangrijk is om op stipte tijden te doseren in de nacht met steeds dezelfde dosis ook...

Toen ik ging afkicken zette ik om de 2 uur mijn wekker (dag en nacht eigenlijk) en had ik mijn buisjes al klaar staan zodat ik dat niet meer hoefde te doen.

Na hoeveel minuten krijg je afkickverschijnselen en na hoeveel minuten moet je nu écht innemen? Ik merkte ook dat mijn lichaam in de nacht minder GHB nodig had vaak dan overdag.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oh, en welke afkickverschijnselen krijg je na 1 of 2 uur geen GHB?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maar reken maar niet op meer dan 2 uur slaap tijdens je verslaving, dat is nagenoeg onmogelijk helaas... Zeker in het stadium waar jij nu bent
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Wijzeraad veel sterkte man. Je zit er erg diep in maar onthoudt, zolang je zelf verbetering wil gaat dat ooit komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."