#1
‘Knock out dosis’ is een beetje een vage term. Maar uom te willen slapen nemen veel verslaafden uit wanhoop een enorme dosis. Waar ze niet wakker van kunnen blijven. Het is aannemelijk dat dit slecht voor de hersenen is en tevens gevaarlijk in verband met verstikkingsgevaar.Oja had dus laatst 7ml genomen om te slapen , had toen erg Leipe droom . Was niet outgegaan maar viel wel snel in slaap , is 7ml een knockout dosis ? Of hoe werkt dit precies ? Mijn GHB bevat ong 3.5gram of iets meer per 5ml . Vandaag sliep ik wel gewoon paar uur op 4/5ml ,verschilt dus per dag bij mij hoe goed ik erop kan slapen .