Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb hoge bloeddruk detox

Ghb hoge bloeddruk detox

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#1
Baclofen zou ik niet doen. Ik herhinner nog gelezen te hebben dat je dat wakker hield.

Ik ben morgen ook weer precies een maand g-vrij
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat fijn! Je bent er bijna. 🙌🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZING zei:
heb je geen cravings meer naar ghb?
Klik om te vergroten...
Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
Klik om te vergroten...
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.
Klik om te vergroten...
heb je geen cravings meer naar ghb?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.
Klik om te vergroten...
Top!
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
Klik om te vergroten...
Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Pleuny Houd vol hoor! Geven ze je in de kliniek dan echt niets om een beetje te slapen of om tot rust te komen? Lyrica thuis, mag ik vragen waarom je dat nog hebt? Op die manier lijkt het alsof je nog een achterdeurtje open hebt staan. Zonder toezicht zou ik geen enkel hulpmiddel meer nemen. Het is klote maar het liefste wil ik tegen je zeggen geef nog niet op. Ik leef met je mee
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pleuny zei:
Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...
Klik om te vergroten...
Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...
Klik om te vergroten...
Nee dank je wel, het hoort erbij helaas, ze zijn er hier ook bekend mee . Door me psychische problemen doom denk ik altijd wat echt een probleem voor mij is , ik ga dit ook gelijk aanpakken met een psycholoog als ik hier klaar ben . Ik maak het sowieso af!
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoelang sta je nu op 0? En hoe is met met je nachtrust merk je al verbetering
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Topper man! Nooit meer die troep aanraken he.
Klik om te vergroten...
Jep bedankt man !
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Coffeecup zei:
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoelang sta je nu op 0? En hoe is met met je nachtrust merk je al verbetering
Klik om te vergroten...
Hey coffeecub , ja ik sta al op 0 ben ook al thuis . Was succesvol ontslagen uit de detox na 2.5 week . Me slaap is ook weer gewoon terug gekomen, duurde paar dagen . Mijn afbouw verliep best goed en heb eigenlijk niet echt heel veel ontwenning gehad . Iemand anders met wie ik daar zat had echt dagen achter elkaar terror met elke afbouw.
Bij hem zat het effect van g er nog toen die binnen kwam en hij dosseerde thuis niet strikt om de 2 uur . Bij mij werkte het totaal niet meer en dosseerde strikt om de 2 uur waarschijnlijk kwam het daardoor .
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pleuny zei:
Hey coffeecub , ja ik sta al op 0 ben ook al thuis . Was succesvol ontslagen uit de detox na 2.5 week . Me slaap is ook weer gewoon terug gekomen, duurde paar dagen . Mijn afbouw verliep best goed en heb eigenlijk niet echt heel veel ontwenning gehad . Iemand anders met wie ik daar zat had echt dagen achter elkaar terror met elke afbouw.
Bij hem zat het effect van g er nog toen die binnen kwam en hij dosseerde thuis niet strikt om de 2 uur . Bij mij werkte het totaal niet meer en dosseerde strikt om de 2 uur waarschijnlijk kwam het daardoor .
Klik om te vergroten...
Topper man! Nooit meer die troep aanraken he.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Coffeecup zei:
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoelang sta je nu op 0? En hoe is met met je nachtrust merk je al verbetering
Klik om te vergroten...
Heb wel een leeg gevoel en crave wel een beetje wat ik vreemd vind want de afgelopen 2 maanden werkte de g echt niet meer , elke dosis dat ik nam was alsof ik nuchter was.
Heb nog baclofen in huis maar die bewaar ik , en lyrica wou ik nog een keer proberen gewoon 1 malig . Ja ik blijf zoeken naar een high mja .. ik mis het anti depressiva effect van g gewoon best erg .
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een mooi nieuws! Wat ben ik blij voor je! Goede slaap is zoveel waard
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat fijn dat je ervan af bent. Hoe zijn je cravings nu?
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Wat fijn dat je ervan af bent. Hoe zijn je cravings nu?
Klik om te vergroten...
Ik heb erge cravings man , ik snap dit totaal niet aangezien het helemaal niet meer werkte de afgelopen 3 maanden . Dan denk ik naar wat crave ik ? Maar ik crave gewoon naar het wel werkende effect voor ik 24/7 ging . Ik crave het anti depressiva effect vooral dat . Ik voel me leeg , leegheid die ik niet kan beschrijven. Ik voel me dood van binnen maar goed dat is ook mijn eigen depressie die ik sowieso al had met of zonder ghb . Verveling etc , ik vind niks nog leuk of interessant . Ik had dit ook verteld in die detox aan de arts , hij zei als het puur de anti depressiva effect is dan kunnen we kijken naar een anti depressiva . Toen zei ik nee dat helpt niet nooit niet , die kut weg heb ik vaak genoeg bewandeld met ssri medicatie en al die achtelijke bijwerkingen .
Misschien kleine dosis baclofen gebruiken voor paar dagen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pleuny zei:
Ik heb erge cravings man , ik snap dit totaal niet aangezien het helemaal niet meer werkte de afgelopen 3 maanden . Dan denk ik naar wat crave ik ? Maar ik crave gewoon naar het wel werkende effect voor ik 24/7 ging . Ik crave het anti depressiva effect vooral dat . Ik voel me leeg , leegheid die ik niet kan beschrijven. Ik voel me dood van binnen maar goed dat is ook mijn eigen depressie die ik sowieso al had met of zonder ghb . Verveling etc , ik vind niks nog leuk of interessant . Ik had dit ook verteld in die detox aan de arts , hij zei als het puur de anti depressiva effect is dan kunnen we kijken naar een anti depressiva . Toen zei ik nee dat helpt niet nooit niet , die kut weg heb ik vaak genoeg bewandeld met ssri medicatie en al die achtelijke bijwerkingen .
Misschien kleine dosis baclofen gebruiken voor paar dagen?
Klik om te vergroten...
Ik zou het zonder baclo doen. Hoe is je bloeddruk inmiddels? Ik heb me ook heel lang leeg en emotieloos gevoeld. Verveelde me kapot en moest plezier maken echt opnieuw ontdekken. Ik heb laatst na maanden weer een Gtje gedaan en het voelt echt niet meer zo zoals mijn eerste Gtje... Dat gevoel ga je echt niet meer terug krijgen. Keep going! Je kunt het! X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."