#1
Baclofen zou ik niet doen. Ik herhinner nog gelezen te hebben dat je dat wakker hield.
Ik ben morgen ook weer precies een maand g-vrij
Ik ben morgen ook weer precies een maand g-vrij
Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.heb je geen cravings meer naar ghb?
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
heb je geen cravings meer naar ghb?Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.
Top!Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.
Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...Ja niet dus ,ben niet meer lichamelijk afhankelijk en ik slaap helemaal niet meer nu . En nu ga ik dood aan insomnia? Ben nu echt kapot gefrustreerd . Na het weekend pak ik mijn spullen in en ben ik weg .wat een teleur stelling ,je gaat hier kapot als je nacht niet kunt slapen dooie kut detox , elke dag zelfde tiefus routine helemaal klaar mee . Thuis heb ik lyrica .Ik wil gewoon fucking kunnen slapen. Ben totaal vanslag hiervan...
Nee dank je wel, het hoort erbij helaas, ze zijn er hier ook bekend mee . Door me psychische problemen doom denk ik altijd wat echt een probleem voor mij is , ik ga dit ook gelijk aanpakken met een psycholoog als ik hier klaar ben . Ik maak het sowieso af!Je slaap is niet kapot. Dat gaat niet. Probeer rustig te blijven, je slaapt komt terug. Zónder dat je daar middelen bij nodig hebt. Geef nou niet op dat laatste kleine stukje. En blijf van andere middelen af...
Jep bedankt man !Topper man! Nooit meer die troep aanraken he.
Hey coffeecub , ja ik sta al op 0 ben ook al thuis . Was succesvol ontslagen uit de detox na 2.5 week . Me slaap is ook weer gewoon terug gekomen, duurde paar dagen . Mijn afbouw verliep best goed en heb eigenlijk niet echt heel veel ontwenning gehad . Iemand anders met wie ik daar zat had echt dagen achter elkaar terror met elke afbouw.Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoelang sta je nu op 0? En hoe is met met je nachtrust merk je al verbetering
Topper man! Nooit meer die troep aanraken he.Hey coffeecub , ja ik sta al op 0 ben ook al thuis . Was succesvol ontslagen uit de detox na 2.5 week . Me slaap is ook weer gewoon terug gekomen, duurde paar dagen . Mijn afbouw verliep best goed en heb eigenlijk niet echt heel veel ontwenning gehad . Iemand anders met wie ik daar zat had echt dagen achter elkaar terror met elke afbouw.
Bij hem zat het effect van g er nog toen die binnen kwam en hij dosseerde thuis niet strikt om de 2 uur . Bij mij werkte het totaal niet meer en dosseerde strikt om de 2 uur waarschijnlijk kwam het daardoor .
Heb wel een leeg gevoel en crave wel een beetje wat ik vreemd vind want de afgelopen 2 maanden werkte de g echt niet meer , elke dosis dat ik nam was alsof ik nuchter was.Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hoelang sta je nu op 0? En hoe is met met je nachtrust merk je al verbetering
Ik heb erge cravings man , ik snap dit totaal niet aangezien het helemaal niet meer werkte de afgelopen 3 maanden . Dan denk ik naar wat crave ik ? Maar ik crave gewoon naar het wel werkende effect voor ik 24/7 ging . Ik crave het anti depressiva effect vooral dat . Ik voel me leeg , leegheid die ik niet kan beschrijven. Ik voel me dood van binnen maar goed dat is ook mijn eigen depressie die ik sowieso al had met of zonder ghb . Verveling etc , ik vind niks nog leuk of interessant . Ik had dit ook verteld in die detox aan de arts , hij zei als het puur de anti depressiva effect is dan kunnen we kijken naar een anti depressiva . Toen zei ik nee dat helpt niet nooit niet , die kut weg heb ik vaak genoeg bewandeld met ssri medicatie en al die achtelijke bijwerkingen .Wat fijn dat je ervan af bent. Hoe zijn je cravings nu?
Ik zou het zonder baclo doen. Hoe is je bloeddruk inmiddels? Ik heb me ook heel lang leeg en emotieloos gevoeld. Verveelde me kapot en moest plezier maken echt opnieuw ontdekken. Ik heb laatst na maanden weer een Gtje gedaan en het voelt echt niet meer zo zoals mijn eerste Gtje... Dat gevoel ga je echt niet meer terug krijgen. Keep going! Je kunt het! XIk heb erge cravings man , ik snap dit totaal niet aangezien het helemaal niet meer werkte de afgelopen 3 maanden . Dan denk ik naar wat crave ik ? Maar ik crave gewoon naar het wel werkende effect voor ik 24/7 ging . Ik crave het anti depressiva effect vooral dat . Ik voel me leeg , leegheid die ik niet kan beschrijven. Ik voel me dood van binnen maar goed dat is ook mijn eigen depressie die ik sowieso al had met of zonder ghb . Verveling etc , ik vind niks nog leuk of interessant . Ik had dit ook verteld in die detox aan de arts , hij zei als het puur de anti depressiva effect is dan kunnen we kijken naar een anti depressiva . Toen zei ik nee dat helpt niet nooit niet , die kut weg heb ik vaak genoeg bewandeld met ssri medicatie en al die achtelijke bijwerkingen .
Misschien kleine dosis baclofen gebruiken voor paar dagen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."