Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGhb hoge bloeddruk detox

Ghb hoge bloeddruk detox

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
image (1).png

Nee maar zonder dollen (hopelijk brengt humor je enigszins bij zinnen...), hou je gemak en leg aan het personeel uit wat er aan de hand is. Wat @Natozlato zegt: vertrouw op ze. En power voor jou. Wat je doet is beter dan wat je deed al voelt het f*cked up.

Peace
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Kan je dat niet doen in je bestaande topic? Het hele ghb subforum staat ondertussen vol met topics van jou.

Verder wil ik je nogmaals veel sterkte wensen! Je bent in goede handen, vertrouw op hen als ze zeggen dat het goed is.
Klik om te vergroten...
Ja je heb gelijk , dacht maak nieuwe aan wie weet bekijken mensen me oude topic niet meer 😂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pleuny zei:
Ja je heb gelijk , dacht maak nieuwe aan wie weet bekijken mensen me oude topic niet meer 😂
Klik om te vergroten...
Als je in je oude topic post komt het gewoon weer bovenaan.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
We lezen en leven met je mee hoor 🍀
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
We lezen en leven met je mee hoor 🍀
Klik om te vergroten...
Komt goed zit al bijna op 0 , morgen laatste 2ml , dat is 0.5 eigen ghb iig .
Slaap patroon kan nog wel even duren voor dat dit helemaal herstelt is denk ik, teminste ik ga er gewoon van uit zodat ik niet teleur gesteld word . Weet niet de laatste keer toen ik kapte met ghb en op baclo over ging kon ik steeds met moeite 4 uur slapen na 4e dag . Even kijken hoe het nu gaat.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat fijn! Je bent er bijna. 🙌🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMAZING zei:
heb je geen cravings meer naar ghb?
Klik om te vergroten...
Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Je bent hartstikke goed bezig! Je mag echt al trots zijn op jezelf hoor.
Met dat slapen komt het ook wel goed. Is bij jou ook goedgekomen, toch @Spyro ?
Klik om te vergroten...
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Zeker weten. Ik slaap weer als een blok al maanden! Was bij mij ook vrij snel weer terug. Denk dat je met een weekje wel weer oké zit. Je lichaam is hartstikke vermoeid, komt echt wel goed. En die paar slapeloze nachtjes kunnen er vast nog wel bij. Straks ben je van alle ellende af.
Klik om te vergroten...
heb je geen cravings meer naar ghb?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Niet dagelijks. Zou op dit punt ook gewoon weer een dopje kunnen nemen zonder terug te vallen. (Zeker door alles omtrent de Keta, voel me super fijn nuchter) Ben in totaal 4 keer afgekickt maar die lifestyle hoef ik echt niet meer.
Klik om te vergroten...
Top!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."