#1

Nee maar zonder dollen (hopelijk brengt humor je enigszins bij zinnen...), hou je gemak en leg aan het personeel uit wat er aan de hand is. Wat @Natozlato zegt: vertrouw op ze. En power voor jou. Wat je doet is beter dan wat je deed al voelt het f*cked up.
Peace